Coronavirus

Wij krijgen op het werk ook zo´n verbouwing weer: alle oude werkplekken worden vervangen en we gaan nooit meer allemaal tegelijk op het werk mogen zijn. Max met de helft van het personeel tegelijk. Geen echte ouderwetse bureau´s meer ook niet. Meer aanlandplekken. Kantoor krijgt meer een functie van ontmoeting vooral. Thuis is om te ´werken´.

Laatst bewerkt:
Wij krijgen op het werk ook zo´n verbouwing weer: alle oude werkplekken worden vervangen en we gaan nooit meer allemaal tegelijk op het werk mogen zijn. Max met de helft van het personeel tegelijk. Geen echte ouderwetse bureau´s meer ook niet. Meer aanlandplekken. Kantoor krijgt meer een functie van ontmoeting vooral. Thuis is om te ´werken´.

Lijkt me een goed plan, laten we beginnen met politie ed thuiswerken dus de ME in vol ornaat in de achtertuin of zo, ok mobiele flitsers mogen in de voortuin vanaf nu.

Vluchtelingen ook vanuit huis vluchten en de ophaal taxi boten ook thuis blijven en dan vluchtelingen van zolder halen

Douane oom thuis werken goed voor doorstroming pakketjes, grens en covid pas controle vanuit huis

Ok genoeg gelul 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Via TG, klokkenluiders voor vrijheid:
1628662181585.png
Binnenkort krijgen we zelftesten. Doen jullie ook mee met het grote onderzoek de testen te exposen? Waarmee gaat hij allemaal af?

Ontmasker deze fake-testen door massaal deze filmpjes te maken. We krijgen er 8 miljoen gratis, dus dat kunnen een hoop filmpjes worden!

Net een discussie in de bestuursapp van mijn sportclub.

Bejaard lid van bestuur zegt dat zijn vrouw cojona heeft een hij dus niet kan komen.
Beide dubbel gevaccineerd.

Vraag ik, is ze ziek?

Ze is dus verkouden en heeft een fokking loopneus, en dan toch laten testen:-(

Wat bezielt die mensen, sjees. Knettergek

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum