Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoals voorspeld
Ik gebruik de paardenbloemen maar heb ook ivm en hcq, dus als het moet kan ik zo overstappen op het paarde middelHartstikke leuk, maar doe mij maar Ivermectine.
Mike
Ivermectine is de Koning. Voor mij ook niks anders hoorHartstikke leuk, maar doe mij maar Ivermectine.
Mike
ik weet dat ivermectine super werkt om te voorkomen en genezen, maar de afgelopen weken veel contact met gevaccineerde positieve zieke buurvrouw en zelf nog steeds niet positief getest of ziek dus paardenbloem extract werkt misschien wat minder snel.Pas maar op dat je niet gaat hinniken
Bekijk bijlage 2142
artikel van vorige maand over paardebloemen geupdate
Dandelion / paardebloem blokkeren Spike Eiwitten
ONDERZOEK: Paardebloembladextract blokkeert de binding van spike-eiwitten aan de ACE2-celoppervlakreceptor
Superoxide dismutase (SOD) is een lichaamseigen enzym dat de afbraak van spike-eiwitten bevorderd en de ACE2-celoppervlaktreceptor ook blokkeert.
Natuurlijk kunnen we denken: "Ik wil Ivermectine" of welk ander middel dan ook. Prima, dat is denken in je eigen straatje. Maar het is ook goed om informatie te verzamelen voor mensen om ons heen die wel gevaccineerd zijn en toch de schade willen beperken.
In Nederland komen ze zelfs nu nog boven, maar het is heel makkelijk te krijgen en het werkt, en wat ik al schreef ik heb ivermectine en hcq ook liggen en dat is noodhulp vooralsnog voor anderen.En niet willen en durven te bestellen in verwegistan (China) en dit is gewoon verkrijgbaar bovendien staat het in het voorjaar bij iedereen weer gratis in de tuin
Haha ze laat jouw voorraad ivermectine aardig slinken. Maar fijn dat het haar helptik weet dat ivermectine super werkt om te voorkomen en genezen, maar de afgelopen weken veel contact met gevaccineerde positieve zieke buurvrouw en zelf nog steeds niet positief getest of ziek dus paardenbloem extract werkt misschien wat minder snel.
niet dat ik getest ben