Coronavirus

Pas maar op dat je niet gaat hinniken
Bekijk bijlage 2142
🤣🤣🤣 ik weet dat ivermectine super werkt om te voorkomen en genezen, maar de afgelopen weken veel contact met gevaccineerde positieve zieke buurvrouw en zelf nog steeds niet positief getest of ziek dus paardenbloem extract werkt misschien wat minder snel.
🤣🤣🤣🤣🤣 niet dat ik getest ben 🤣🤣🤣

artikel van vorige maand over paardebloemen geupdate

Dandelion / paardebloem blokkeren Spike Eiwitten

ONDERZOEK: Paardebloembladextract blokkeert de binding van spike-eiwitten aan de ACE2-celoppervlakreceptor

Superoxide dismutase (SOD) is een lichaamseigen enzym dat de afbraak van spike-eiwitten bevorderd en de ACE2-celoppervlaktreceptor ook blokkeert.

Natuurlijk kunnen we denken: "Ik wil Ivermectine" of welk ander middel dan ook. Prima, dat is denken in je eigen straatje. Maar het is ook goed om informatie te verzamelen voor mensen om ons heen die wel gevaccineerd zijn en toch de schade willen beperken.

Superoxide dismutase (SOD) is een lichaamseigen enzym dat de afbraak van spike-eiwitten bevorderd en de ACE2-celoppervlaktreceptor ook blokkeert.

Natuurlijk kunnen we denken: "Ik wil Ivermectine" of welk ander middel dan ook. Prima, dat is denken in je eigen straatje. Maar het is ook goed om informatie te verzamelen voor mensen om ons heen die wel gevaccineerd zijn en toch de schade willen beperken.

En niet willen en durven te bestellen in verwegistan (China) en dit is gewoon verkrijgbaar bovendien staat het in het voorjaar bij iedereen weer gratis in de tuin

En niet willen en durven te bestellen in verwegistan (China) en dit is gewoon verkrijgbaar bovendien staat het in het voorjaar bij iedereen weer gratis in de tuin
In Nederland komen ze zelfs nu nog boven, maar het is heel makkelijk te krijgen en het werkt, en wat ik al schreef ik heb ivermectine en hcq ook liggen en dat is noodhulp vooralsnog voor anderen.
Ik blijf voorlopig bij natuur producten.

🤣🤣🤣 ik weet dat ivermectine super werkt om te voorkomen en genezen, maar de afgelopen weken veel contact met gevaccineerde positieve zieke buurvrouw en zelf nog steeds niet positief getest of ziek dus paardenbloem extract werkt misschien wat minder snel.
🤣🤣🤣🤣🤣 niet dat ik getest ben 🤣🤣🤣
Haha ze laat jouw voorraad ivermectine aardig slinken. Maar fijn dat het haar helpt ;)
Jij hoeft niet te testen om te weten of je positief bent, dat ben je altijd toch :D

Van de paardebloem is de gehele plant bruikbaar; wortel, bladeren, steel en bloem. Er is dus nog voldoende paardebloem beschikbaar op dit moment.

Bittere stof. Scheelt weer witlof/andijvie/e.d. kopen en eten. Niet naar de supermarkt hoeven, maar zelfredzaamheid en nog gratis ook.

Rustig aan met de dosering, zoals met alle kruiden en wilde planten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan