Coronavirus

Haha ze laat jouw voorraad ivermectine aardig slinken. Maar fijn dat het haar helpt ;)
Jij hoeft niet te testen om te weten of je positief bent, dat ben je altijd toch :D
Ik ben inderdaad altijd positief 🤣🤣🤣 ze vreet inderdaad mn voorraad leeg maar Daisy vult aan 🤣🤣🤣 maar ik blijf helpen haar familie wil niets met haar re maken hebben sinds ze ivm gebruikt, vrienden en vriendinnen vinden haar een wappie dus blijven uit de buurt, dus de wappotheker helpt, en de wappoloog gaat rustig zitten luisteren als ze haar verhaal kwijt wil.

Ik ben inderdaad altijd positief 🤣🤣🤣 ze vreet inderdaad mn voorraad leeg maar Daisy vult aan 🤣🤣🤣 maar ik blijf helpen haar familie wil niets met haar re maken hebben sinds ze ivm gebruikt, vrienden en vriendinnen vinden haar een wappie dus blijven uit de buurt, dus de wappotheker helpt, en de wappoloog gaat rustig zitten luisteren als ze haar verhaal kwijt wil.
En voor de vitapientjes een paar wappels voeren! Fijn dat ze iemand heeft zoals jij waar ze op terug kan vallen, is niet bepaald leuk als je omgeving zo belachelijk reageert.

En voor de vitapientjes een paar wappels voeren! Fijn dat ze iemand heeft zoals jij waar ze op terug kan vallen, is niet bepaald leuk als je omgeving zo belachelijk reageert.
Het komt helaas vaak voor deze reacties van vaxinazis, ze krijgt nog geen wappels de wappels zijn nog niet eetbaar in de tuin maar wel sinaaswappels 🤣🤣🤣🤣, ze is een slachtoffer van snuifje dansen met jansen, en een arrogant typ nou dat is er helemaal af, sinds ze weet wie haar vrienden zijn en hoe haar familie reageert, natuurlijk soms boos vaak verdrietig maar ze komt er wel.

Het komt helaas vaak voor deze reacties van vaxinazis, ze krijgt nog geen wappels de wappels zijn nog niet eetbaar in de tuin maar wel sinaaswappels 🤣🤣🤣🤣, ze is een slachtoffer van snuifje dansen met jansen, en een arrogant typ nou dat is er helemaal af, sinds ze weet wie haar vrienden zijn en hoe haar familie reageert, natuurlijk soms boos vaak verdrietig maar ze komt er wel.
Dat gaat nog wel erger worden, prepare for the worst and hope for the best!

Dat gaat nog wel erger worden, prepare for the worst and hope for the best!
Het wordt nog veel erger en ik ben voorbereid, en weet ook dat de meesten nooit meer geholpen kunnen worden, het is dat ze zelf om hulp kwam nadat ik haar naar de test straat stuurde en ze in quarantaine moest, waarna ze nog ziek werd ook, resultaat is dat ze zich nu super goed voelt door ivm geen quarantaine geen muilkorf meer alleen een hoop gezeik.
Ik heb niks beters te doen...

Via TG, klokkenluiders voor vrijheid:
Bekijk bijlage 2108
Binnenkort krijgen we zelftesten. Doen jullie ook mee met het grote onderzoek de testen te exposen? Waarmee gaat hij allemaal af?

Ontmasker deze fake-testen door massaal deze filmpjes te maken. We krijgen er 8 miljoen gratis, dus dat kunnen een hoop filmpjes worden!
1628662181585-png.2108

61NcMlwhOZL._SL1001_.jpg

bfppmtins-02.png

Dat zijn gewoon negatieve zwangerschapstesten. Pfff...

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens berichtgeving van de NOS kan de Grand Prix van Nederland begin volgende maand doorgaan, al kunnen de tribunes slechts voor twee derde worden gevuld. Het kabinet heeft volgens het medium de knoop doorgehakt en zal groen licht geven voor de Nederlandse Grand Prix. Het is weliswaar een meerdaags evenement, maar omdat er op de locatie geen overnachtingen plaatsvinden en er vaste zitplaatsen zijn op de buitentribunes, mag het toch doorgaan. Waarschijnlijk zullen er wel toegangseisen gaan gelden, zo wordt gemeld. Dat kan dus betekenen dat je een vaccinatiebewijs of een negatief testbewijs moet laten zien om binnen te komen. Onder die voorwaarden zullen de tribunes voor twee derde met publiek gevuld kunnen worden.

Ik ben benieuwd, met de Asser TT mochten er slechts 11.500 plaatsen gevuld worden per dag, motorracen is gevaarlijker als autoracen wellicht ?

Volgens berichtgeving van de NOS kan de Grand Prix van Nederland begin volgende maand doorgaan, al kunnen de tribunes slechts voor twee derde worden gevuld. Het kabinet heeft volgens het medium de knoop doorgehakt en zal groen licht geven voor de Nederlandse Grand Prix. Het is weliswaar een meerdaags evenement, maar omdat er op de locatie geen overnachtingen plaatsvinden en er vaste zitplaatsen zijn op de buitentribunes, mag het toch doorgaan. Waarschijnlijk zullen er wel toegangseisen gaan gelden, zo wordt gemeld. Dat kan dus betekenen dat je een vaccinatiebewijs of een negatief testbewijs moet laten zien om binnen te komen. Onder die voorwaarden zullen de tribunes voor twee derde met publiek gevuld kunnen worden.

Ik ben benieuwd, met de Asser TT mochten er slechts 11.500 plaatsen gevuld worden per dag, motorracen is gevaarlijker als autoracen wellicht ?
Alleen met bewijs naar binnen dus!

De Jonge: geen vaccinatieplicht, maar niet vaccineren is 'geen vrijblijvende keuze'​

Het demissionaire kabinet kiest nadrukkelijk niet voor een vaccinatieplicht, zegt De Jonge. "Het is een verstandige keuze, maar het blijft een vrije keuze", zegt hij daarover. Tegelijkertijd is de keuze om zich niet te laten inenten "geen vrijblijvende keuze", vindt de minister. "Mogen mensen die zich laten vaccineren lijden onder degenen die het niet doen? Moet de samenleving de testen blijven betalen voor de mensen die zich niet laten vaccineren?"
Daarom roept De Jonge mensen die zich nog niet hebben laten inenten op om dat alsnog te doen. "Elke prik telt."
De demissionair minister herhaalt dat de testen in de toekomst niet meer helemaal gratis zullen zijn. Maar wanneer je ervoor moet gaan (mee)betalen en wanneer dat dan ingaat, is nog niet besloten. Wel is duidelijk dat Nederlanders die op vakantie gaan naar het buitenland tot zeker 1 oktober nog wel een gratis coronatest kunnen doen. Het gratis testen voor reizen zou aanvankelijk tot 31 augustus gelden, maar dat wordt dus met een maand verlengd.

Tsja wat moeten we hier van denken?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan