edwin
Well-known member
Ik weet het wel zeker
En jij bent de Bitcoin trol
Fatsnotbad is de oppertrol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet het wel zeker
Hoezo dingetje, je zit het 10 keer per uur de hemel in te prijzenIk denk dat dat bitcoin echt nog wel een dingetje gaat worden trouwens
Wacht maar tot ik binnenkort los ga op:Hoezo dingetje, je zit het 10 keer per uur de hemel in te prijzen
Elvis leeft wel echt hoor. Geen grappen daarover, dat kwetst meWacht maar tot ik binnenkort los ga op:
Platte aarde, Elvis leeft, aliens, Antarctica, lizzard people, mind control, 6 miljoen, mk13, mk ultra, prins friso, demminck.
Etc etc. #zinin
Mike is steeds sneller. Trol, Tremendous Rapid Online Leaver?? Mike, klopt dat taalkundig?Nu al weer, jammer
Terrible redundant online loafer?Mike is steeds sneller. Trol, Tremendous Rapid Online Leaver?? Mike, klopt dat taalkundig?
Jij hebt gewonnenTrieste Realiteits Ontberende Lullo?
Tremendous rotten oak loafTerrible Raging Obsessive Lowlife.
Mike
Zeer intrigerend, die Tesla.Nikola Tesla stelde al dat de getallen 3,6,9 belangrijke getallen zijn als het gaat om afstemming met het universum. 432herz muziek: 4+3+2=9. Het zal me niets verbazen als deze mindcontrole mede tot stand is gekomen door muziek/geluid die niet past bij de frequentie van het universum. 963herz: 9+6+3=18 en dan 1+8 is weer 9. Een interessant artikel hierover is dit: https://leonieoldemaat.nl/muziek-frequenties/
Mensen zijn niet meer in balans door verkeerd voedsel (body) en niet meer afgestemd op zichzelf (mind) en niet meer in contact met elkaar (spirit/consciousness). En door dat hele online werken en meeten zijn we steeds verder van elkaar verwijderd en met zo’n mondkapje zie je elkaars gezichtsuitdrukking niet, wat ook niet bijdraagt aan het contact dat we zo nodig hebben. Die hele Hollywood muziekindustrie is niet alleen Satanisch maar ook afgestemd op een frequentie die de mens druk en zelf neurotisch maakt.