Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Postbus 51 spotje voor de jeugd lekker hip:
Wanneer zeggen we collectief dat het genoeg is met deze massa psychose?
TrollDe totaal bizarre verbanden die worden gelegd zegt alles over jullie noobisme en gebrek aan kennis op het gebied van de medische wetenschap. Met jullie achtergrond als wijnmaker, vrachtwagenchaffeur en docent doen jullie wel erg arrogant en wijsneuzerig. Ik mag hopen dat er heel gauw even een flinke covid infectie door jullie wappiegemeenschap heengaat want dan piepen jullie wel anders. Het moet verdorie niet gekker worden zeg. Ik zit hier met mijn oren en ogen te flapperen. Ondermijn lekker de studie van al die wetenschappers bij wiens gratie jullie er hier nu warmpjes bij zitten. Lekker selectief lezen en totaal nul komma nul verbanden kunnen leggen. 1 vogel maakt nog geen lente. Tien ook niet. En honderd ook niet.
Ja, dat vraag ik me ook af. Wat zou de echte vax graad zijn?Met een vaccinatiegraad van ruim 80%, of toch niet?
0% het is gentherapieJa, dat vraag ik me ook af. Wat zou de echte vax graad zijn?
Genmodificatie.0% het is gentherapie