Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Populisme is hier verkeerd toegepast door Kompanje, doet overigens niet af aan de kritiek van hem. Sterk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Column van Donkers? Ik weet van niets!
Mike
Ik zei het altijd al: niets is wat het lijkt en dat blijkt maar weer.Ja ja. Sinds wanneer schrijf je voor de Volkskrant?
Altijd maar commentaar hebben op de onafhankelijke media, maar wel columns voor ze schrijven. Bah!
Ik zei het altijd al: niets is wat het lijkt en dat blijkt maar weer.
Zo te zien een gras eter
Zo te zien een gras eter
(ANP)'Veel bedrijven zeggen kerstborrels en bedrijfsfeesten af vanwege oplopende besmettingen
Bedrijfsfeesten en kerstborrels worden de laatste tijd steeds vaker afgezegd, merken horecaondernemers. Koninklijke Horeca Nederland (KHN) zegt "een zorgelijke trend" waar te nemen, zonder exacte aantallen te noemen.
De afmeldingen van bedrijven komen in aanloop naar de feestdagen en op het moment dat de besmettingscijfers weer snel oplopen. Volgens KHN worden de borrels en partijen afgezegd "vanwege de maatschappelijke gevoeligheid" rond onder meer het coronatoegangsbewijs (CTB) dat nodig is om de horeca binnen te komen.
Het coronatoegangsbewijs zorgt er ook nu al voor "dat in sommige gevallen gasten wegblijven omdat ze een coronapas moeten kunnen tonen of omdat ze het te veel gedoe vinden", laat een woordvoerder weten. "Of dat groepsreserveringen in restaurants worden afgezegd omdat er bijvoorbeeld een of twee mensen niet mee kunnen."''