R
Ragnar Peterson
Guest
Gewoon lekker die hele horeca laten knappen(ANP)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon lekker die hele horeca laten knappen(ANP)
Ik was vandaag in Amsterdam en het verbaasde me hoe vol het was in de QR restaurants hoor. In het restaurant in de bijenkorf zat het best vol ook toen ik ff langsliep. Daar stond een ventje met tablet om ieders QRtje te scannen. Mensen leken het heel normaal te vinden. Best eng eigenlijk.Gewoon lekker die hele horeca laten knappen
Hij komt maar
De veroorzaker is HdJ
Hij heeft het hier over zichzelf. Hij weet al wat zijn eindbestemming is.
Dat komt wellicht eerder door de kwantiteit dan de kwaliteitGoh heinieken krijgt hoofdpijn van corona, ik krijg altijd hoofdpijn van Heineken
Heineken houdt hoofdpijn van corona, pilsje wordt duurder
De aanhoudende impact van corona in AziĆ« heeft de bierverkoop bij Heineken in het derde kwartaal veel harder geraakt dan analisten hadden verwacht. Het concern verkocht autonoom 5,1% minder.ā¦www.telegraaf.nl
It's like makimg love in a canoe: fucking close to water!Dat komt wellicht eerder door de kwantiteit dan de kwaliteit
Nope, ik drink zo ongeveer 6 flesjes per jaar....Dat komt wellicht eerder door de kwantiteit dan de kwaliteit