R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snapt HvN niet dat de zin: weigeren zich VRIJWILLIG nogal tegenstrijdig is?PANIC!!!!
Ooh Hans, daar gaan we weer! Fors meer besmettingen na Carnaval
Fors meer positieve coronatests: 58.301 afgelopen dag
Opnieuw neemt het aantal nieuwe coronagevallen fors toe. Tussen woensdagochtend en donderdagochtend zijn 58.301 besmettingen vastgesteld en geregistreerd bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).www.hartvannederland.nl
Klopt rutte met zijn criminelen zit er nogWaarom gaan ze dan carnaval vieren? We weten allemaal dat het virus nog niet weg is.
huh? Virus niet weg? Omicron viel toch mee, en daarom die versoepelingen toch?Waarom gaan ze dan carnaval vieren? We weten allemaal dat het virus nog niet weg is.
Zo komen we nooit door de crisis heen!Waarom gaan ze dan carnaval vieren? We weten allemaal dat het virus nog niet weg is.
Ik dacht dat het nog steeds carnaval was zie allemaal mensen verkleed als Oekraïnse vlagKlopt rutte met zijn criminelen zit er nog
Was het jaarlijkse Ikea personeelsuitje bij je in de buurt? Hier nog geen wandelende vlaggen gespot hoor.Ik dacht dat het nog steeds carnaval was zie allemaal mensen verkleed als Oekraïnse vlag
Nee ik ook niet hoor, niet live gezien nogWas het jaarlijkse Ikea personeelsuitje bij je in de buurt? Hier nog geen wandelende vlaggen gespot hoor.
heb je weer fakenews zitten kijken?Nee ik ook niet hoor, niet live gezien nog
Tijdens het zappenheb je weer fakenews zitten kijken?
Mmm nog tv is huisTijdens het zappen
Was het jaarlijkse Ikea personeelsuitje bij je in de buurt? Hier nog geen wandelende vlaggen gespot hoor.
Ja nog steeds woon hier niet alleenMmm nog tv is huis
Duidelijk wie de broek aan heeft dusJa nog steeds woon hier niet alleen
Tv met een broek?!?Duidelijk wie de broek aan heeft dus
Ja ..ik heb geen rok aanDuidelijk wie de broek aan heeft dus