Coronavirus

Heb ik geleerd maar hier ben ik vrij en heb van niemand last! Geen mondkapjes en ander corona gezeik. Echt een bewuste keuze geweest!
Ben eigenlijk dakdekker😉
Bedoel je die teer troep op dak branden (feitelijk pyromaan dus) en hopen dat het niet in de fik vliegt of rieten daken? Dat laatste is een vak dat andere een aap een kunstje leren 🤣🤣🤣

comments lezen helpt.. Dochter heeft hartafwijking en wilde zelf testen.

Dat van die hartafwijking heb ik gelezen, maar dat maakt een test niet ineens betrouwbaar. Van iemand (Criticaster1960) die "wakker" denkt te zijn verwacht ik wel iets beters. Zo'n test doen en dan denken dat het "corona" is in plaats van een griep is niet bijzonder slim.

Dat van die hartafwijking heb ik gelezen, maar dat maakt een test niet ineens betrouwbaar. Van iemand (Criticaster1960) die "wakker" denkt te zijn verwacht ik wel iets beters. Zo'n test doen en dan denken dat het "corona" is in plaats van een griep is niet bijzonder slim.

Dom wijf.... Geen waanzin zo groot

Bedoel je die teer troep op dak branden (feitelijk pyromaan dus) en hopen dat het niet in de fik vliegt of rieten daken? Dat laatste is een vak dat andere een aap een kunstje leren 🤣🤣🤣
In defense of Ragnar : Dakdekker is ook gewoon een vak. Daar kom je achter als je platte dak gaat lekken omdat het niet vakkundig is aangebracht.
En dat ander heet rietdekker en is uiteindelijk ook een geleerd kunstje (waarbij het wel handig is als je aap bent ivm klimmen) :LOL:

In defense of Ragnar : Dakdekker is ook gewoon een vak. Daar kom je achter als je platte dak gaat lekken omdat het niet vakkundig is aangebracht.
En dat ander heet rietdekker en is uiteindelijk ook een geleerd kunstje (waarbij het wel handig is als je aap bent ivm klimmen) :LOL:
Je hoeft die Zweed niet te verdedigen 🤣🤣🤣
Ik weet er alles van met die platte daken, ook riet trouwens.
Mn ouwe hok in nsbderland had beide, en als de bitumen troep niet goed gedaan is blijf je bezig, en het valt echt tegen om goeie dak en rietdekkers te vinden.
Maar ok af en toe moet je toch wat onzinnige posts plempen anders wordt het zo serieus 🤣🤣🤣
Pannen dak is ook niet alles zeker bij mij niet middeleeuwse troep en niet mogen moderniseren

Niet gezweerd, maar gezworen. Taalvaardigheid is kennelijk ook een issue.

Mike

Mijn schoondochter zei over carnaval: als je niet ziek bent na de carnaval heb je niet gecarnavald :-)

Ja jij kent toch ook wel Oei kraners die t echt echt echt heul zwaar hebben!
Ja de leugenachtige wef elite de oligarchen hebben het heel zwaar nu.
Verder is het momenteel niet een land waar waar het normale volk een heel luxe leven heeft maar het zal beter worden na de opruiming...
De bidens, kerrys, pelosys, Obama's Clintons enzo
Verliezen vele miljoenen per dag nu 💪💪💪💪hoezo negatief 🤣🤣🤣

Bitumen en pannendaken en kunststof dakbedekking

Ik denk dat ik naast Kronakreuners een nieuwe TG-groep ga beginnen: Oei Kreuners!

Mike
Hahahaha goed idee zal een hoop animo voor zijn! Mss meteen een leuk voetbal team oprichten....Go Oei kreuners.

Ps Mag ik aub de link van de al bestaande TG. Ben die al tijdje kwijt na overzetten telefoonnummer.

Sandra

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan