Coronavirus

Boomer vrouw van 67 trapt man omdat hij niet genoeg afstand houdt’

En dat voor die leeftijd. In haar hele leven waarschijnlijk nog nooit op haar plek gezet en is dit de eerste keer. Eens moet de eerste keer zijn ongeacht hoe oud. Ze zal wel nog bozer zijn geworden.

Ach ja, de schuld gaat toch naar de man. Mag nooit meer in die supermarkt komen. Vrouw word gezien als slachtoffer zoals altijd.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5071966/supermarkt-boos-vrouw-ruzie-afstand-coronavirus-filmpje

Valt me trouwens ook tegen dat sommige “rechtse” media zoals Powned dan alleen die man aanvallen zonder eens naar die vrouw te kijken…

Progressief rechts is onderdeel van het probleem, niet de oplossing. Rechtse mannen zijn ook zo blue pill als wat, ge'cuckt' door decennia van feminisme vinden ze, net als linkse mannen, dat ze de 'white knight' moeten uithangen voor vrouwen die juist op hun plaats gezet moeten worden. Totdat vrouwen zich respectabel gedragem hoeven wij mannen geen respect voor ze te hebben, dat moet je nl. VERDIENEN! Bekijk deze video:

Mike

Befehl ist Befehl werkt bij velen nog altijd beter dan je zou wensen. Het is een beetje diep-triest met de mensheid gesteld. Virussen en vijvussen overleven wel wel, maar we gaan ten onder door slaafsheid, dat lat immers de kanker van de hypocrisie en bureaucratie voortwoekeren tot alles kapot is.

Social experiment man hits woman Video Het is natuurlijk heel stoer om een vrouw te verdedigen, andersom blijkt dit niet zo te zijn. Dan zal de man het wel verdiend hebben.

Uitstekende video van The Iconoclast over waarom zelfisolate voor veel jonge mensen confronterend is, omdat ze de leegheid van hun bestaan onder ogen moeten zien:

Mike

DE HELE CORONA-HOAX VOLLEDIG VERPULVERD!!
HET IS EEN GROTE SCAM VAN WHO & VACCINATIELOBBY!
NIET OORDELEN, MAAR KIJKEN DIT! (OOK DE HELE ITALIEKWESTIE WORDT UITGELEGD NET ALS ANDER CIJFERGEGOCHEL) EN DAN DEEL JE HEM VANZELF….

ohhh Debsy, kan je niet een samenvatting maken, weer 2,15 uur. Het is allemaal niet meer bij te houden en kom al zo veel uren te kort hahahaha

Het is maar goed dat het nog geen hooikoorts seizoen is, dan loopt half Nederland te proesten en te snotteren.

Het valt mij enorm op dat mensen in die 2 weken enorm zijn veranderd. Ik stap de winkel in en mensen kijken mij raar aan omdat ik één keer moet hoesten, wat ik wel vaker doe. Het sociale systeem ligt op zijn wip. Dit is precies wat de elite wil. Een digitale wereld waarin mensen als robots zijn. Mensen lijken nu veel minder te communiceren met mekaar.

https://censuurvrij.com/index.php/2020/03/25/coronahysterie-mensen-sneller-kwaad-wie-zijn-daadwerkelijke-coronagevallen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan