Ok, ik ga het toch zeggen, ook al maak ik me bij sommige mensen dan niet zo populair: we worden wat mij betreft aangezet tot NSB gedrag: Zie hier: https://beveiligingnieuws.nl/nieuws/kliklijn-voor-overtreding-coronaverordening
De zoveelste laag in het corona fake news, waarbij geen enkele kans in een geënsceneerde crisis onbenut blijft om misbruik van te maken, zoals depopulatie deskundige Henry Kissinger al wist...?
Wat je zou kunnen opmerken en/of herkennen zijn o.a. verdeel en heers plannen verplichte vaccinaties, economische recessie, contant geld weg, meer controle en surveillance, 5G ongestoord kunnen uitrollen, wereldwijde protesten in de kiem smoren iemand!?) Maar wat bedoel ik dan met NSB gedrag? Heulen met de vijand, precies! Ok, ik introduceerde in het verleden lichtelijk ironisch ook al de 'Vacci-Nazi's (denk ook aan IG Farben die het genocide gifgas produceerde in WO2, waarbij het grootste deel van de oorlogsbuit naar Merck is gegaan en waaruit de huidige farmaceutische industrie - onder andere het foute Bayern als restant van IG Farben - is gegroeid tot het monster wat ze nu is - directeur Merck was in de jaren 40 van de vorige eeuw overigens ook biologische oorlogsvoering adviseur voor de Amerikaanse president, zie werk van Dr Len Horowitz).
En dankzij de wereldoorlogen hebben we nu ook pesticiden/herbiciden /fungiciden als biologische/chemische oorlogsvoering restanten voor onze landbouw...
SS spion Prins Bernhard had ook banden met IG Farben. en de Nazi's (https://nos.nl/artikel/142371-bernhard-was-feitelijk-wel-een-gewezen-nazi.html en vergeet die nazi-groet van lieden uit ons koningshuis niet bij deze huldiging: https://indignatie.nl/2019/09/23/het-zijn-allemaal-nazis-de-oranjes-koningshuis-bush-prins-philip-van-engeland-en-meer/) en vergeet ook de rol van de media niet (https://www.krapuul.nl/blog/1124519/de-telegraaf-eens-een-nazi-krant-altijd-een-nazi-krant/)
Schokkend? Verleden tijd? Waarom WO 2 erbij halen? Oude nazi-koeien uit de sloot halen? Misschien, maar in ieder geval zeker geen fake news, maar aangetoonde feiten en waarheden (zie links). maar ik vind het vooral werkelijk weerzinwekkend en NSB-waardig gedrag dat er nu zelfs een CORONA-KLIKLIJN is opgezet!!! NU, anno 2020... dit soort Nazi collaboratie praktijken...: En volgens mij geld nog steeds deze opvatting: "Those who do not remember the past, are condemned to repeat it" (George Santayana) Kortom: hebben we dan niets geleerd uit het foute verleden!?
Meerdere gemeentes gaan ermee aan de slag...De waanzin woekert maar door...Verraad je medemens, houd afstand, creer afgescheidenheid (maar houd wel de 'warmte' en 'samenhorigheid' vast hoor ik onze Koning suggereren)...
Zien we nu duidelijker de dunnen lijnen tussen de farmaceutische industrie, biologische oorlogsvoering en de veiligheidsdiensten ('nationale veiligheid' en 'sociale afstand' en controle/fascisme - feitelijk de schending van de scheiding der machten, waarbij de grote corporaties in bed liggen met de regelgevingsinstanties en de overheid, precies wat we nu dus meer en meer zien gebeuren)? Of ben ik de enige die buitenproportioneel verraad vindt? Los van wat dan ook je mening moge zijn over corona et cetera...
Wat vindt Nederland? Volgens het (fake?) nieuws horen we: "De meerderheid vindt het een goed plan"..Bent u gevraagd, ziet u de onderzoeksresultaten, de bronnen? Of heeft u door dat de publieke opinie verder wordt gemasseerd met regelrechte PR-opaganda en censuur (want vrije meningsuiting over deze waanzin zal worden bestreden met de suggestie dat het 'goed is voor ons allen' in deze demon-cratie)!? Gewoon zomaar iets postuleren, maakt het nog geen waarheid (eerder verdacht).
Ruzie maken en spugen wordt 'asociaal' genoemd...men spreekt zelfs over 'Coronatuig', maar dit landverraad en NSB gedrag wordt niet 'totaal onacceptabel' (Rutte) genoemd en niet beboet? Nogmaals: de omgekeerde wereld draait door... Ich habe es nicht gewusst, of leef en laat leven? Zegt u het maar waar we met zijn allen op af stevenen met dit soort moreel verval... Bevalt deze post je niet, klik dan verder maar verklik jezelf (en vooral je medemens) niet...