Coronavirus

Ik weet niet wat ik van die Vrijland moet denken... Ik vind hem negatief.
Wat hij eigenlijk zegt is: alles is verloren, iedereen behalve ik spreekt de waarheid, jullie zijn passief gemaakt en afwachtend, jullie hopen op beter leven dat niet komt.
Koop mijn boek en alles komt goed. Is hij dan de nieuwe Messias ofzo?

Dit artikel waarbij Vrijland Q in twijfel trekt staat ook op dit forum. https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/het-q-anon-vangnet-een-slimme-psyop-om-kritische-denkers-te-controleren/

Ik weet niet wat ik van die Vrijland moet denken… Ik vind hem negatief.
Wat hij eigenlijk zegt is: alles is verloren, iedereen behalve ik spreekt de waarheid, jullie zijn passief gemaakt en afwachtend, jullie hopen op beter leven dat niet komt.
Koop mijn boek en alles komt goed. Is hij dan de nieuwe Messias ofzo?

Hij zegt dat Q luciferiaans is. Precies het omgekeerde van waar Q voor staat. Zou het niet zomaar geloven van Vrijland

Het draait volgens mij om verdienmodellen, voor Vrijland zijn complottheorieën een verdienmodel (maar dat is mijn aanname). Hij zou aan onze kant moeten staan omdat hij in hetzelfde geloofd als wij, alleen ziet hij nu dat er een verandering in gang wordt gezet en daar kan hij niet zo goed tegen.

Misschien is het uit de lucht gegrepen wat ik zeg en je moet toch ergens in geloven?

Ik weet niet wat ik van die Vrijland moet denken… Ik vind hem negatief.

Zeg ik al jaren. Helemaal goed! Er zijj vele incarnaties van deze gedachtegang, zoewel religieys (recent voorbeeld: Alan) als niet-religieus als totaal nihilitisch. Aan jou de keus, the choice to know will be yours.

Mike

And here's the bonbshell :
https://www.dailywire.com/news/epidemiologist-behind-highly-cited-coronavirus-model-admits-he-was-wrong-drastically-revises-model/

hoi Mike,
Een paar posten terug stelde ik deze vragen:

Toch wat vragen over het Corona.
Het is een gecreëerd virus, bestaat dus wel echt. Er worden mensen ziek, sommige die zwak zijn kunnen eraan sterven.
Het pakt veelal de elite, die afhankelijk zijn van adrenochroom.
Vanaf 10 april wordt de hele Deep state opgerold. Velen zullen gedood worden, anderen kunnen voor zelfmoord kiezen. Ons wordt dan verteld dat ze Corona hebben.
Er zijn echter toch genoeg mensen die het echt hebben, natuurlijk niet zoveel als gehypt wordt.
Als dan vanaf 10 april alles duidelijk wordt, hoe ziet het dan met het virus uit? Gaat dat nog door, moeten we verder in lockdown, stopt het abrupt omdat het hoofdzakelijk hysterie is…
Hoe kan een virus als het wel bestaat (ook al is er geknutseld) ineens ophouden en hoe kunnen zieke mensen dan ineens beter zijn?
Misschien rare vragen.

Heb jij enig idee?
Trouwens Sampjes bedankt, ja dat van Trump weet ik ook.

Dorothé

Dorothé

Ok, ik ga het toch zeggen, ook al maak ik me bij sommige mensen dan niet zo populair: we worden wat mij betreft aangezet tot NSB gedrag: Zie hier: https://beveiligingnieuws.nl/nieuws/kliklijn-voor-overtreding-coronaverordening

De zoveelste laag in het corona fake news, waarbij geen enkele kans in een geënsceneerde crisis onbenut blijft om misbruik van te maken, zoals depopulatie deskundige Henry Kissinger al wist...?

Wat je zou kunnen opmerken en/of herkennen zijn o.a. verdeel en heers plannen verplichte vaccinaties, economische recessie, contant geld weg, meer controle en surveillance, 5G ongestoord kunnen uitrollen, wereldwijde protesten in de kiem smoren iemand!?) Maar wat bedoel ik dan met NSB gedrag? Heulen met de vijand, precies! Ok, ik introduceerde in het verleden lichtelijk ironisch ook al de 'Vacci-Nazi's (denk ook aan IG Farben die het genocide gifgas produceerde in WO2, waarbij het grootste deel van de oorlogsbuit naar Merck is gegaan en waaruit de huidige farmaceutische industrie - onder andere het foute Bayern als restant van IG Farben - is gegroeid tot het monster wat ze nu is - directeur Merck was in de jaren 40 van de vorige eeuw overigens ook biologische oorlogsvoering adviseur voor de Amerikaanse president, zie werk van Dr Len Horowitz).

En dankzij de wereldoorlogen hebben we nu ook pesticiden/herbiciden /fungiciden als biologische/chemische oorlogsvoering restanten voor onze landbouw...

SS spion Prins Bernhard had ook banden met IG Farben. en de Nazi's (https://nos.nl/artikel/142371-bernhard-was-feitelijk-wel-een-gewezen-nazi.html en vergeet die nazi-groet van lieden uit ons koningshuis niet bij deze huldiging: https://indignatie.nl/2019/09/23/het-zijn-allemaal-nazis-de-oranjes-koningshuis-bush-prins-philip-van-engeland-en-meer/) en vergeet ook de rol van de media niet (https://www.krapuul.nl/blog/1124519/de-telegraaf-eens-een-nazi-krant-altijd-een-nazi-krant/)

Schokkend? Verleden tijd? Waarom WO 2 erbij halen? Oude nazi-koeien uit de sloot halen? Misschien, maar in ieder geval zeker geen fake news, maar aangetoonde feiten en waarheden (zie links). maar ik vind het vooral werkelijk weerzinwekkend en NSB-waardig gedrag dat er nu zelfs een CORONA-KLIKLIJN is opgezet!!! NU, anno 2020... dit soort Nazi collaboratie praktijken...: En volgens mij geld nog steeds deze opvatting: "Those who do not remember the past, are condemned to repeat it" (George Santayana) Kortom: hebben we dan niets geleerd uit het foute verleden!?

Meerdere gemeentes gaan ermee aan de slag...De waanzin woekert maar door...Verraad je medemens, houd afstand, creer afgescheidenheid (maar houd wel de 'warmte' en 'samenhorigheid' vast hoor ik onze Koning suggereren)...

Zien we nu duidelijker de dunnen lijnen tussen de farmaceutische industrie, biologische oorlogsvoering en de veiligheidsdiensten ('nationale veiligheid' en 'sociale afstand' en controle/fascisme - feitelijk de schending van de scheiding der machten, waarbij de grote corporaties in bed liggen met de regelgevingsinstanties en de overheid, precies wat we nu dus meer en meer zien gebeuren)? Of ben ik de enige die buitenproportioneel verraad vindt? Los van wat dan ook je mening moge zijn over corona et cetera...

Wat vindt Nederland? Volgens het (fake?) nieuws horen we: "De meerderheid vindt het een goed plan"..Bent u gevraagd, ziet u de onderzoeksresultaten, de bronnen? Of heeft u door dat de publieke opinie verder wordt gemasseerd met regelrechte PR-opaganda en censuur (want vrije meningsuiting over deze waanzin zal worden bestreden met de suggestie dat het 'goed is voor ons allen' in deze demon-cratie)!? Gewoon zomaar iets postuleren, maakt het nog geen waarheid (eerder verdacht).

Ruzie maken en spugen wordt 'asociaal' genoemd...men spreekt zelfs over 'Coronatuig', maar dit landverraad en NSB gedrag wordt niet 'totaal onacceptabel' (Rutte) genoemd en niet beboet? Nogmaals: de omgekeerde wereld draait door... Ich habe es nicht gewusst, of leef en laat leven? Zegt u het maar waar we met zijn allen op af stevenen met dit soort moreel verval... Bevalt deze post je niet, klik dan verder maar verklik jezelf (en vooral je medemens) niet...

Ik lees net dat de besmettingen in de VS flink toenemen. Zelfs meer besmettingen dan in China? Yeah right. Maar even mensen, dit is toch weer gewoon een list van de Deep state om Trump naar beneden te halen. Hij wilde toch alles opengooien na Pasen? Willen zij dit tegen gaan houden?

Hey Ann,
ja,ik volg je thread wel. Je haalt zeker geen oude koeien uit de sloot. De (verborgen) geschiedenis van WO I en WO II is zelfs essentieel om de huidige gebeurtenissen te kunnen kaderen.
De geschiedenis van IG Farben en de link met de huidige pharmaindustrie is essentieel voor het begrijpen van deze crisis. En laten we Monsanto niet vergeten en hun geldschieters.
Zitten we gelijk weer bij de banken en hun meesters.
Is trouwens zeer interessant om de geschiedenis van Monsanto is te bestuderen. Follow the money ..
groeten

Ja, dat van die kliklijn stoort mij ook enorm. Niet zo erg lang geleden hebben we dat hier in België al eens gehad. Wedden dat het verder evolueert naar het aangeven van mensen die niet gevaccineerd zijn ?

Wat hier nog weinig aan bod is gekomen is de rol van de inlichtingendiensten. Ik hoor hier regelmatig de opmerking "wat vind je van die of die ?".
Houd in het achterhoofd dat de staatsveiligheid ook infiltreert in "de alternatieve media" zoals ze ook doen bij protestbewegingen, om die dan in een slecht daglicht te stellen of "te verbranden". Door deze te koppelen aan bedenkelijke groeperingen bijv.

Ja, het komt wel goed. De deep state past de techniek van de verschroeide aarde toe, en dat mag je heel letterlijk nemen .. Kijk maar naar de bosbranden in Australië.

Hoeveel maal groter is de VS t.o.v. Nederland bijv.
Hoe kun je dat vergelijken met een ander land, bijv. China.
Zowiezo geloof ik al die cijfers niet, maar Trump in een kwaad daglicht stellen geloof ik wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan