Coronavirus

Er is hier een video van Madonna voorbij gekomen, waarin ze in een bad ligt.
Ooit zong ze: "There is no place left to hide". Nu is er voor haar geen plaats meer om te schuilen!

&feature=youtu.be&t=72

@ Debsy

Ok, ik ga het toch zeggen, ook al maak ik me bij sommige mensen dan niet zo populair: we worden wat mij betreft aangezet tot NSB gedrag: Zie hier:

steeds meer nsb gedrag, ik zie het steeds meer, je hebt helemaal gelijk!

Mensen zijn goed bang gemaakt, wellicht ook NSB-gedrag maar ook gewoon bang, ze kijken je op straat wantrouwend aan, alsof je melaats bent. Ik heb wel zin om met zo'n bel en een bord "Corona" rond te gaan lopen, kunnen ze het krijgen ook.

Ik heb wel zin om met zo’n bel en een bord “Corona” rond te gaan lopen, kunnen ze het krijgen ook.

Even kuchen werkt ook heel goed hoor! ?

Haha! Dat kuchen werkt zeker! Ik moest 1 keer kuchen en een vrouw ging meteen 10 meter van mij af staan! Mensen lopen met bogen om je heen buiten. Ik was net bij het tuincentrum en die caissière beveelde mij om achter het scherm te blijven op een toon waarvan ik lichtelijk geïrriteerd raakte. Echt gestoorde wereld. 1 van mijn zussen heeft ook het angstvirus te pakken. Ze verklaarde mij voor gek dat ik gewoon steeds naar buiten ga en boodschappen doe voor onze ouders. Ik heb tegen haar gezegd dat angst je immuunsysteem verlaagd en ik heb geen angst, ik ben veilig.

In bv de AH mag je wel een winkel in maar moeilijk er weer uit door die hekjes.
Idem bij veel andere winkels.
Dus bij Action had ik niets gekocht, loop de rij wachtenden voorbij en langs de kassa waar iemand stond te betalen.
Direct commentaar.
Ik bleef er heel stoicijns onder en liep zonder commentaar door.
Commentaar is zinloos vind ik.

Ja, de mensen worden wat nerveus, heb ik ook al gewerkt. Zon totale lockdown gaat mentaal lastig worden voor veel mensen.
Het is opvallend hoe men vrij makkelijk de mensen in een angstpsychose kan krijgen en ermee kan doen wat je wil.
Mindset is alles.

DE HELE CORONA-HOAX VOLLEDIG VERPULVERD!!

HET IS EEN GROTE SCAM VAN WHO & VACCINATIELOBBY!

NIET OORDELEN, MAAR KIJKEN DIT! (OOK DE HELE ITALIEKWESTIE WORDT UITGELEGD NET ALS ANDER CIJFERGEGOCHEL) EN DAN DEEL JE HEM VANZELF....

Helemaal goed dat die man een zak potgrond gooit naar die vrouw! Zelfs die generatie is al zo overgefeminiseerd dat ze agressief denken te kunnen zijn en denken zich fysiek te kunnen meten met mannen? Jullie willen gelijkheid? Hier, heb je een zak aarde, vangen!

Mike

Vrouwen moeten leren wat een koekje van eigen deeg is als ze gelijk willen zijn. Dit mens heeft geen ballen, ze is niet wijs! Ik zie trouwens nergens dat ze haar toiletpapier afpakken.

Mike

Belachelijke actie van die vrouw en reflex van die gast.
Als die vrouw zo panisch uitgevallen is waarom draagt ze dan geen mondkapje en/of handschoenen?
Dit zijn dezelfde types die klik lijnen bellen.

Die bitch begon met trappen omdat ze zo nodig haar gelijk wil krijgen... los van het feit dat ze gehersenspoeld is door de Corona-gekte, is het ronduit aso om zomaar te trappen in welke situatie ook... en die vent, tja ik snap z'n woede wel...

Valt me trouwens ook tegen dat sommige "rechtse" media zoals Powned dan alleen die man aanvallen zonder eens naar die vrouw te kijken...

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan