Coronavirus

so in 2005 it was already known that Chloroquine can not only treat SARS-Cov but that using it before exposure can actually prevent infection. we also knew that Chloroquine interferes with the ACE 2 receptors in the lungs. the very same receptor that SARS-Cov attaches to.
l E T 17
@Inevitable_ET
·
14 u
With all of the government officials banning the use of it - that to me is direct act of war on their citizens- withholding a KNOWN cure

Is dit hetzelde als DMSO?

Via het CBS kan elke burger zelf de cijfers bekijken, ik heb dat gister gedaan, voor dit jaar zijn alleen de cijfers tot en met week 11 beschikbaar. Ik heb die cijfers vergeleken met 2018, toen de griep volgens de MSM voor volle ziekenhuizen zorgde:

2018 week 1 tot en met 11 (77 dagen): 39417 doden
2020 week 1 tot en met 11 (75 dagen): 33633

Geen paniek in Duitse ziekenhuis.
Ook geen paniek in Italiaanse ziekenhuizen. Hiervan stonden eerder vanavond nog 2 videos op Facebook. Inmiddels kreeg ik net bij aanklikken de melding dat deze inhoud niet beschikbaar is. Mogelijk gecensureerd door FB dus. Ik heb er 1 van in youtube kunnen uploaden. Dat is niet in ziekenhuis zelf maar de straat van Italie. Nergens paniek!

https://www.ninefornews.nl/duitse-journalist-filmt-in-overvol-coronaziekenhuis-dit-is-wat-hij-ontdekte/?fbclid=IwAR0EXjnAD3OJTqKNezeXSbxvWDIrkoKcvG9hlGB1QFaeRb_FPbHGQIkpLUg

Waarom kan in China eigenlijk iedereen weer over straat en is het normale leven weer opgepakt. Is de grote schoonmaak daar al afgerond? Betreft China heb ik mij ook niet echt in verdiept eerlijk gezegd.

Binc, hier is de volledige opname nog wel te zien:
Mediziner gegen Medien Es gibt keine gefährliche Corona Pandemie - Billy Six
https://gloria.tv/post/2DUhDp8PZPvKBij94sCA64uRH

mijn zoon zijn vriendin, heeft een zus en werkt op het Jeroen Bos Ziekenhuis in Brabant en daar is gekkenhuis. Erg zieke mensen, zij moet nu op longafdeling werken, waar ze normaal nooit werkt. Fijne weet ik er niet van

Wellicht verschilt het per ziekenhuis. Of de berichten van lege ziekenhuizen kloppen niet.
Hoewel ik van dat laatste wel meer berichten voorbij heb zien komen.
Heel veel sterkte voor haar komende tijd. Dat zal niet meevallen als ze voor het eerst met zoiets geconfronteerd word.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan