Coronavirus

Debsy Ann,
Misschien moet je antwoorden met een wedervraag en vragen of zij enig idee hebben hoeveel slachtoffers een "normale" griepepidemie eist op jaarbasis, wereldwijd en ong. per land.
Daar gaan ze niet op kunnen antwoorden. Dat mensen aan acute longaandoeningen lijden op dit moment met dodelijke afloop is zeker maar een normale griep eist nog altijd meer slachtoffers per jaar. Alleen is dat een marginaal issue geworden in de nieuwsbulletins want iedereen weet van zon griep. Dan roepen de media toch ook niet op om massaal thuis te blijven ?
Ja, je kan doodgaan aan de griep, dat is al eeuwen zo .. Nu dus ook.
De cijfers over deze griepepidemie zullen waarschijnlijk gelijk liggen of zelfs minder .. De verschijnselen zijn gewoon spectaculairder en daarom wordt het enorm opgeblazen. Doet niet af aan het feit dat dit niet erg is, natuurlijk niet maar mensen moeten wel even hun gezond verstand gebruiken.
Al die regelitis is nefast voor een gezond functionerende maatschappij.
Het rechtvaardigt ook niet die volmachten-toestanden en uitzonderlijke wetten. Er wordt nu gewoon misbruikt van gemaakt, zoals al telken male in de geschiedenis bleek.
Elke keer bleek ook achteraf dat zon crisis met opzet werd uitgelokt om zon wetten te kunnen doordrukken.
Voorbeelden genoeg .. de crisis van 2008, de aanslagen van 11 september en de terreur-oorlog, de aanslagen golven in de jaren 80 in Europa, etc ..
Een angstpsychose doet het altijd om de mensen hun gezond verstand (of wat er nog van over is) instant te doen verdampen en vrijwillig hun burgerrechten en vrijheden op te geven ..

Herr Sens, bij griepepidemieën gaan tussen de 2000 en 9000 mensen dood in Nederland. Het gemiddelde over meerdere jaren is ongeveer 2700. We zitten nu op ruim 1000 bij de huidige griepepidemie.

Uitvaartsector: ‘Minder overlijdens in maart dan vorig jaar tijdens grieppiek’

Ons land (Belgie) betreurt tot nu toe 705 overlijdens door het coronavirus. Dat is erg veel, maar toch spreekt de uitvaartsector van een “zeer normale maand”. Meer nog, er zijn dit jaar in maart minder mensen begraven dan tijdens de grieppiek vorig jaar. Dat zei Thomas Heiremans, ondervoorzitter en woordvoerder van Uitvaartunie Vlaanderen, op Radio 1.

Opvallend is dat Heiremans het over een “zeer gemiddelde” en “zeer normale” maand maart heeft qua overlijdens. “Vorig jaar hadden we een zeer grote piek aan overlijdens door de griep”, aldus Heiremans. Die piek is er dit jaar niet, ook niet door het coronavirus, al komt die er misschien wel nog aan.

https://www.demorgen.be/nieuws/uitvaartsector-minder-overlijdens-in-maart-dan-vorig-jaar-tijdens-grieppiek~bc151bc4/?fbclid=IwAR0fQEDjqjkBXKmrRiXQa_hn8FrOnCeX40vGO9P7kOelrh7sUfrYrJrJpPM&referer=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F

Ik vernam dit
https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/03/peiling-links-stabiel-rechts-verschuift-vvd-op-forse-winst-door-crisismanagement-rutte-vvd-8-zetels-pvv-3-en-fvd-5/

Om depressief van te worden.

Dorothé

Even ter verduidelijking; Ik heb dit in dit topic gezet omdat ik vermoed dat Rutte dit bovenstaande aan de coronacrisis te danken heeft.

Dorothé

Peiling! Links stabiel, rechts verschuift – VVD op forse winst door crisismanagement Rutte: VVD +8 zetels, PVV -3 en FvD -5

Het is nu tenminste wel duidelijker geworden allemaal

CORONA IS ECHT GEVAARLIJK

Het tast de hersenen aan !!

Ik denk dat het fake nieuws is. Stemmingmakerij. Ik heb ook geen andere peilingen gezien dan alleen bij 1 vandaag. Onze fake nieuws media. Maurice de Hond heeft ook al even geen peilingen. Dus vooralsnog niks om zorgen over te maken.

Kijk maar op zijn site. Er is al 3 weken geen peiling gedaan terwijl hij dat normaal wel doet.

Zal wel fake zijn, ik zag een andere afbeelding met PVV en FvD het hoogst maar ik kan het niet vinden ?

Nou ja, zo raar is het resultaat van die peiling niet. Rutte toont tijdens de Coronacrisis groot leiderschap. Mijn stem heeft hij nu ook. Dankzij de premier, zijn partij en het kabinet worden we zo goed mogelijk door deze crisis geloodst.

[Niet te serieus nemen] ?

Jammer dat je het niet vinden kan. Vanavond kreeg ik via de app een soortgelijk antwoord over het aantal doden. dat er meer doden zijn dan gezegd word. Ik heb het bericht van de uitvaartcentra gedeeld. Is niet gelezen.

Antwoord was: Ben ik het niet met je eens sterfte cijfer ligt veel hoger want de dode corona patiënten die niet getest zijn worden niet mee geteld.
Tevens heb je geen 100+ doden op een dag door influenza.

De dode cijfers zoal ze nu zijn van de positieve geteste besmette mensen ligt bijna op 8%

Ik: waar is het bewijs hiervoor?

Antwoord: In de ic liggen met dan 50% patiënten die onder de 50 jr zijn
Dat zie je ook nooit bij influenza
Tevens de long schade die je oploopt heel ernstig .
De Belgische artsen hebben dat inmiddels bewezen

Ik: Waar blijkt uit dat er meer doden zijn? Klopt bij influenza word er niet zoveel media aandacht aan besteed. Nu wel. Waar zijn de bewijzen?

Antwoord: Tevens liggen de Belgische cijfers lager dan hier .
Je kunt dit niet gaan vergelijken .
In Italië zit men nu op 12500 doden in 1 maand
Dat doet een griep virus niet

Ik: Dit is wat media zegt. Maar doe je eigen onderzoek. Ik zie dat je je mening typt maar nergens bewijzen hiervan. Kijk dit. En de ziekenhuizen in Italië? Daar is het stil. &feature=youtu.be&fbclid=IwAR08lKgyCdinkt6V01PC2TOBJ-1BR5vzbyJ1sFsPJooLR3bpxFHuiMtAE6k

Antwoord: Nee doe ik niet

Ik: https://www.ninefornews.nl/duitse-journalist-filmt-in-overvol-coronaziekenhuis-dit-is-wat-hij-ontdekte/?fbclid=IwAR33y1jA-Ttqfobzftd_efejgf-EEPMpfn8SpDeTW-oUoHWx-fUnh-uWsaE
https://www.bitchute.com/video/zcF2o4J2YeT3/?fbclid=IwAR0JYBm8Xx5vaB40mrzjje1JiAUXOGxpN2r7h-4FGOVs06YewPBUO17XTSg

Antwoord: Ik doe niet mee aan complot theorieën. Hier van we niet over eens worden
Ik zie de doden vallen als je deze naast de influenza legt dan ligt de sterfte cijfer weldegelijk hoger !

Ik: Zolang er geen bewijzen van zijn lijkt het me sterk. Ik zie wel tegenovergestelde bewijzen die ik je net laat zien.

Antwoord: De cijfers lijken lager omdat men hard ingrijpt om verspreiding te voorkomen.
Tevens kun je corona niet vergelijken met influenza .
Corona is een long virus influenza niet
Corona is een zoönose influenza niet .
Als we niks zouden doen zoals bij gewoon de griep dan krijg je hele hoge sterfte cijfers

Ik heb mijn bedenkingen over . En jij de jouwe .
Verder ga ik hier onder niet in discussie

Geen 1 link is gelezen of op ingegaan!! Ik zie doden vallen lees ik. Weet je, het zal vast allemaal aan mij liggen. Maar dit zijn dus dingen dat ik denk bij mezelf, laat maar! kansloos.

Jammer dat je het niet vinden kan. Vanavond kreeg ik via de app een soortgelijk antwoord over het aantal doden. dat er meer doden zijn dan gezegd word. Ik heb het bericht van de uitvaartcentra gedeeld. Is niet gelezen.

Antwoord was: Ben ik het niet met je eens sterfte cijfer ligt veel hoger want de dode corona patiënten die niet getest zijn worden niet mee geteld.
Tevens heb je geen 100+ doden op een dag door influenza.

De dode cijfers zoal ze nu zijn van de positieve geteste besmette mensen ligt bijna op 8%

Ik: waar is het bewijs hiervoor?

Antwoord: In de ic liggen met dan 50% patiënten die onder de 50 jr zijn
Dat zie je ook nooit bij influenza
Tevens de long schade die je oploopt heel ernstig .
De Belgische artsen hebben dat inmiddels bewezen

Ik: Waar blijkt uit dat er meer doden zijn? Klopt bij influenza word er niet zoveel media aandacht aan besteed. Nu wel. Waar zijn de bewijzen?

Antwoord: Tevens liggen de Belgische cijfers lager dan hier .
Je kunt dit niet gaan vergelijken .
In Italië zit men nu op 12500 doden in 1 maand
Dat doet een griep virus niet

Ik: Dit is wat media zegt. Maar doe je eigen onderzoek. Ik zie dat je je mening typt maar nergens bewijzen hiervan. Kijk dit. En de ziekenhuizen in Italië? Daar is het stil. &feature=youtu.be&fbclid=IwAR08lKgyCdinkt6V01PC2TOBJ-1BR5vzbyJ1sFsPJooLR3bpxFHuiMtAE6k

Antwoord: Nee doe ik niet

Ik: https://www.ninefornews.nl/duitse-journalist-filmt-in-overvol-coronaziekenhuis-dit-is-wat-hij-ontdekte/?fbclid=IwAR33y1jA-Ttqfobzftd_efejgf-EEPMpfn8SpDeTW-oUoHWx-fUnh-uWsaE

https://www.bitchute.com/video/zcF2o4J2YeT3/?fbclid=IwAR0JYBm8Xx5vaB40mrzjje1JiAUXOGxpN2r7h-4FGOVs06YewPBUO17XTSg

Antwoord: Ik doe niet mee aan complot theorieën. Hier van we niet over eens worden
Ik zie de doden vallen als je deze naast de influenza legt dan ligt de sterfte cijfer weldegelijk hoger !

Ik: Zolang er geen bewijzen van zijn lijkt het me sterk. Ik zie wel tegenovergestelde bewijzen die ik je net laat zien.

Antwoord: De cijfers lijken lager omdat men hard ingrijpt om verspreiding te voorkomen.
Tevens kun je corona niet vergelijken met influenza .
Corona is een long virus influenza niet
Corona is een zoönose influenza niet .
Als we niks zouden doen zoals bij gewoon de griep dan krijg je hele hoge sterfte cijfers
Ik heb mijn bedenkingen over . En jij de jouwe .
Verder ga ik hier onder niet in discussie

Geen 1 link is gelezen. Nergens is op ingegaan. maar het zal wel aan mij liggen. Met dit soort dingen ben ik dus echt ontzettend klaar mee. kansloos.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.670
Nieuwste lid
willie55
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan