Coronavirus

Is toch triest als een trainingsvideo gebracht wordt als echt nieuws, of niet dan? We hebben het vaker gezien: beelden uit Syrie die afkomstig waren van een vuurwapenshow in Kentucky, crisis actors die bij diverse mass shootings opduiken, doden die opstonden in Syrie na een gifgasaanval of in West-Afrika tijdens een Ebola-crisis, journalisten die in een studio voor een green screen hun verhaal stonden te doen en pretendeerden in een oorlogsgebied te zijn, onzinverhalen over massavernietigingswapens in Irak, baby's die uit couveuses werden gegooid in Kuweit, etc. Maar in plaats van dit bedrog onder de aandacht te brengen is het natuurlijk veel makkelijker om mij aan te vallen op het feit dat ik een klein beetje de kosten van mijn site en levensonderhoud probeer te dekken...

Mike

Goede video van David Icke de moeite waard om te bekijken, o.a. volgens hem:
- Covid 19 = een bepaalde DNA sequence die aanwezig is in vergiftigde cellen, een deel van de populatie die wordt getest op Covid 19 test positief, ongeacht of er verschijnselen zijn of niet
(aanvulling: waarschijnlijk testen voornamelijk ongezonde mensen positief op Covid 19 bedenk dat 80% overgewicht heeft, een groot deel een hogere leeftijd heeft en kinderen vrijwel immuun zijn)
- Covid 19 = Exosome
- mensen die verkoudheid/griep symptomen hebben worden verzocht zich te laten testen, dit zou dus het aantal 'gevallen van Covid 19' doen stijgen
- mensen die overlijden worden getest op Covid 19 (kans is groot dat ze het hebben omdat ze niet gezond zijn)
- aantal doden neemt niet toe
- 5G zorgt voor vergiftigde cellen (na 6 maanden blootstelling?) vergoot het aantal gevallen van Covid 19
- China kan Europa voor een prikkie opkopen nu de economie in Europa bijna stil ligt
- politiestaat, vaccinatie, etc.

Ik val je helemaal niet aan. Echter geloof ik dat er genoeg mensen zijn die het hele alternatieve/conspiracy gedeelte gewoon gebruiken om geld mee verdienen.
Dus alles hier posten zonder eerst kritisch over te zijn vind ik dan vreemd, als je claimt wakker te zijn.

Bij een Robert Jensen heb ik heel erg mijn twijfels of dat die het echt gelooft of gewoon een mooi verdien model heeft gevonden na gestopt te zijn met tv. Kan ook zo zijn die zo in zijn bubbel is gekomen dat alles eerder waar is dan de MSM.
Er is altijd kritiek op MSM, maar heel vaak wordt er meer gelooft in iemand die wat op YouTube neergooit, gewoon omdat het alternatief is. Ik blijf het leuk vinden al die aankondigingen die er totaal niet van komen en vrij onlogisch zijn, maar misschien worden het wel weer douchen in Mei????

Right after that, at 34:14, Gates talked about how he sees things rolling out from there.

Eventually what we’ll have to have is certificates of who’s a recovered person, who’s a vaccinated person...

...Because you don’t want people moving around the world where you’ll have some countries that won’t have it under control, sadly.

You don’t want to completely block off the ability for people to go there and come back and move around.

So eventually there will be this digital immunity proof that will help facilitate the global reopening up.”

[Some time on the afternoon of March 31 the last sentence of this quote was edited out of the official TED video of the interview. Fortunately, recordings of the complete interview are archived elsewhere.]

Did Bill Gates Just Reveal The Real Reason Behind The Lock-Downs?

Ik val je helemaal niet aan. Echter geloof ik dat er genoeg mensen zijn die het hele alternatieve/conspiracy gedeelte gewoon gebruiken om geld mee verdienen.
Dus alles hier posten zonder eerst kritisch over te zijn vind ik dan vreemd, als je claimt wakker te zijn.

Bij een Robert Jensen heb ik heel erg mijn twijfels of dat die het echt gelooft of gewoon een mooi verdien model heeft gevonden na gestopt te zijn met tv. Kan ook zo zijn die zo in zijn bubbel is gekomen dat alles eerder waar is dan de MSM.
Er is altijd kritiek op MSM, maar heel vaak wordt er meer gelooft in iemand die wat op YouTube neergooit, gewoon omdat het alternatief is. Ik blijf het leuk vinden al die aankondigingen die er totaal niet van komen en vrij onlogisch zijn, maar misschien worden het wel weer douchen in Mei????

Dat is niet omdat het alternatief is. Dat is omdat het een onderzoek is naar de andere kant van het verhaal. Het gaat niet om kiezen tussen 2 kampen. Maar zoeken naar de logica erachter. Had je niet gelezen dat 50% van de mensen op ic longkanker krijgt van de gevolgen van de behandeling van beademing?
Staat ook in dit topic. Dat zou toch te denken moeten geven wat er waar is over wat de msm je verteld vind je niet?

Hoe kunnen ze nu al concluderen dat je lingkanker krijgt van de beademing...%?

Wie zijn ze? Bedoel je daarmee de artsen die dit op hun eigen site schrijven als 1 van de belangrijkste oorzaken? Je zou het andersom moeten bekijken. Waarom gaat de media uit van overlijden door Corona zonder rekening te houden met de belangrijkste bijwerkingen van beademing. Studies en publicatie van de artsen zelf. Ik zou zeggen, scrol een paar pagina’s terug naar de Posts van natuur.

Als het doel van onze tegenstander is geweest om mensen gedwee in angst te laten zitten dan zou dat best nog eens tegen kunnen vallen voor hen.
Zou het zomaar niet zo kunnen zijn dat deze hele pandemie het einde van de EU in gaat luiden? In Italië zijn ze in elk geval massaal in opstand.

https://www.worldunity.me/italianen-nemen-het-op-tegen-het-globalisme-en-de-europese-unie-vanwege-de-reactie-op-het-coronavirus/

&feature=youtu.be

Nog een reden om te zorgen dat je metalen uit je lichaam moet opruimen en gestructureerd water moet drinken. Ik ben blij met mijn Kangen apparaat.

ik heb ook over het apparaat nagedacht, maar mijn keuken is al vol en het is een behoorlijk onding. Tenzij je hele aanrecht altijd leeg is, dan past het.
wat ervaar jij Tanja?

Van mijn kant een toename in energie, een veel sterker immuunsysteem en meer stabiele spiritualiteit, je hebt het gevoel dat je de hele wereld aan kunt en bent positiever en levenslustiger.

Mike

Maak een plank. Dan creëer je extra ruimte naast je aanrecht. En anders in de badkamer. Kan je desnoods 1 of 2 liter ineens tappen en hoef je niet steeds te lopen. Hoewel dat lopen niet per definitie geheel ongezond is.

Ik las net dat Premier Jonhson opgenomen is in het ziekenhuis? hij zat al 2 weken in thuis quarantaine wegens corona?

Hoe moeten we dit nu zien?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5081761/boris-johnson-opgenomen-ziekenhuis-met-corona?fbclid=IwAR1hEhaTzCOSR1FXW5ieRJmYh-5Rj5JjZW9lK40hmetOYWVPBkZSMTp0-o4

het bericht van Sampjes en mij kruisen elkaar. Ik had ook al vraagtekens bij toen ik dit las.
Is dit omdat in Engeland ook van alles opgerold gaat worden en arrestaties komen?
Speelt ie een spelletje? Zo ja, hoe dan?

Naïef, ik heb een klein aanrecht en staat altijd vol, maar neemt niet zoveel ruimte in eerlijk gezegd. En ik offer het er graag voor op. Plankje is onpraktisch omdat het naast je kraan moet staan.

Ik drink dit water zo graag, doet ook echt goed, mijn eigen bergbeekje noem ik het.

Ja, het is de moeite waard om er ruimte voor te maken uiteraard. Maar ik bedoelde eigenlijk met een plank of iets boven het aanrecht om daar dan de spullen die op het aanrecht staan op te zetten zodat er ruimte is op het aanrecht om het apparaat bij de kraan in de buurt te hebben. Sorry voor de onduidelijkheid. Had ik misschien beter aan toe kunnen voegen. Maar ik dacht eigenlijk dat dit wel duidelijk was. Onterecht. Maar er zijn dus mogelijkheden om ruimte te creëren. Dat is wat ik bedoelde ermee.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan