Coronavirus

Dat er een verband zou kunnen bestaan tussen de uitrol van 5G en zware metalen heb ik al eens eerder aangebracht.
Die zware metalen kunnen op verschillende manieren in je lichaam terecht komen; amalgaamvullingen, vaccinaties, drinkwatervervuiling (loden leidingen), kookgerei (aluminium), eten geteeld op vervuilde grond (zware industrie), fijn stof en .. chemtrails, waarvan geweten is dat ze veel metalen bevatten zoals barium, aluminium etc ..
Wat heeft dit met gsm-straling vandoen ?
Het antwoord is vrij simpel. Mensen met zware metalen vervuiling worden bij chronische opstapeling als het ware super ontvankelijk voor allerlei straling. Wandelende radio's als je wilt.
Mensen met extreem veel metaal in hun mond, zoals bij een beugel en een massa vullingen, daarvan is geweten dat sommigen effectief de radio konden horen.
Kun je nagaan wat 4G en 5G met de lichamen van zulke mensen gaat doen.
Iedereen heeft wel een gsm of een smartphone, dus zon ding is een ideaal middel om mensen te traceren en te controleren, op alle niveaus ..
Ze weten altijd en overal waar je bent en kunnen meelezen met je ideeën over politiek en andere zaken (spyware) want elke smartphone heeft internet.
Komt bij dat je bijna alles digitaal moet doen via de pc en je smartphone, ook bankieren en je begrijpt dat bijna noodzakelijk is dat je zon ding moet hebben wil je geen paria worden.
Zon ding op 4G en zeker 5G is een ontvangsttoestel voor straling en de info die ermee verstuurd wordt.
Dus het kan ook ingezet worden als wapen, als jij je niet netjes gedraagt en het establishment in vraag stelt. Ze kunnen je hele leven ruïneren door je toestel te saboteren en/of het gebruiken om je brein te bestoken met schadelijke straling.
Het is dus een all in one apparaat. Naast de vaccinatie-chip een ideaal instrument om je te chanteren wil je deel blijven uitmaken van de maatschappij.
Die vaccinatie-chip of-paspoort is ideaal om de ambetanterikken uit de maatschappij te bonjouren. Deze crisis is daar ideaal voor en ook met dat doel opgezet (o.a.).
zoals je ziet loopt er een rode draad door al deze zaken (chemtrails, 5G, covid, de economische- en migratiecrisis). Het houdt allemaal verband met elkaar.

Dat anti malariamedicijn heet toch HYDROXYCHLORAQUINE? Een bekende van mijn man ligt in het ziekenhuis in Rotterdam met corona en hij appte dat hij anti malaria medicijnen krijgt. Eerst zouden ze dat toch niet geven in NL aan corona patiënten?

Sinds ik zon ding heb, heb ik ook vaker hoofdpijn, kan inbeelding zijn maar ik denk van niet.
ik loop al langer rond met het idee die dingen weg te gooien, ze deugen niet.
Ook voor TV geldt dat, maak je geen illusies. Via TV worden beelden (informatie), subliminaal of direct in ons onbewuste brein geplant. Veel amerikaanse series bekijken is dus niet zo onschuldig als het lijkt. De media werken met symbolen die appel doen op ons onbewuste. In dit forum is dit al vaker aangehaald. Een mooi voorbeeld is Disney. Maar zelfs bij ons in België zijn er subliminale boodschappen gevonden in kinderprogramma's zoals Ketnet-TV. Met de laatste info hoeft dat niet te verbazen,toch ?
Wat we nu meemaken is letterlijk een strijd om de geesten.
De bewustzijnssprong is niet meer te stoppen, dus spelen ze hun laatste troeven uit.
Het is vrij belangrijk om in je energie te blijven zitten, jouw zen-modus als je wil zodat je niet ontvankelijk bent voor al die negatieve energie. Jouw mindset creëert een energetisch schild rondom jou.
Dit ook ter sprake gekomen in de laatste dot.com uitzending.
Goed in je vel zitten, jezelf verzorgen, de juiste voeding (ook informatie!), levend water (dus water dat opgeladen is) en je omringen met schoonheid is dus belangrijk. Ook muziek is hierbij belangrijk. Muziek werkt diep in op onze hersenen. Geuren ook trouwens. ga dus lekker de natuur in en geniet van de schoonheid van de lente, haar positieve energie, de zon en de bloemen met hun geuren. Het is voeding voor je ziel.
Zet die tv regelmatig is uit en lees een goed boek waar je je verbeelding voor nodig hebt, zodat je zelf aan het werk moet om beelden te maken ipv dat je die voorgeschoteld krijgt. Creëer letterlijk je eigen werkelijkheid. Zie in je verbeelding wat je graag zou veranderd zien in de wereld en laad die gedachte op met energie, via herinneringen die jou blij maken.

Positieve alternatieven voor onze huidige werkelijkheid waaraan je kan denken; een locale duurzame economie zonder commerciële tussenstations zodat het contact met je leefomgeving en je medemensen hersteld wordt en het milieu gespaard wordt.
Dit kan dmv kleinschalige (boeren)-coöperaties waar ook de consumenten deel van uitmaken.
Deze methode kan je ook in het bedrijfsleven toepassen door een verticale hiërarchie te vervangen door een meer horizontale en de werknemers mee aan boord te hijsen als aandeelhouders waardoor er een positieve link ontstaat tussen werknemer en bedrijf.
Je kan ook denken aan het opstarten van een parallelle economie door die locale economie en kmo's te linken aan een plaatselijke munt. In de wereld wordt dit al op verschillende plaatsen toegepast.
Een beter contact tussen de mens en de natuur door iedereen de kans de te geven om zijn eigen volkstuintje te bewerken.
De opwaardering van onze natuur en onze cultuur door diverse beschermingsmaatregelen in te bouwen.
Een verankering in de grondwet van de scheiding tussen kerk en staat.
Een begrenzing en/of verbod op de aankoop van huizen en gronden door buitenlanders.
Een andere structuur voor de EU zodat de soevereine natiestaten in ere hersteld worden.
En talloze andere zaken ..
Maak van deze alternatieven ook werk en zoek medestanders. Wat je energie geeft, groeit.
Neem energetische voeding tot je (vers geperst biologisch groentensap bijv.) om hiervoor de nodige energie te hebben.

Artsen in Italië zijn eindelijk begonnen met het voorschrijven van hydroxychloroquine in bepaalde combinaties in Rome en de wijdere regio van Lazio met een bevolking van ongeveer zes miljoen..

bron

https://www.thegatewaypundit.com/2020/04/cdc-tells-hospitals-list-covid-19-cause-death-even-assumed-caused-contributed-death-lab-tests-not-required/

Mike

Ik val je helemaal niet aan. Echter geloof ik dat er genoeg mensen zijn die het hele alternatieve/conspiracy gedeelte gewoon gebruiken om geld mee verdienen.
Dus alles hier posten zonder eerst kritisch over te zijn vind ik dan vreemd, als je claimt wakker te zijn.

Bij een Robert Jensen heb ik heel erg mijn twijfels of dat die het echt gelooft of gewoon een mooi verdien model heeft gevonden na gestopt te zijn met tv. Kan ook zo zijn die zo in zijn bubbel is gekomen dat alles eerder waar is dan de MSM.
Er is altijd kritiek op MSM, maar heel vaak wordt er meer gelooft in iemand die wat op YouTube neergooit, gewoon omdat het alternatief is. Ik blijf het leuk vinden al die aankondigingen die er totaal niet van komen en vrij onlogisch zijn, maar misschien worden het wel weer douchen in Mei????

Enkele citaten van mij uit het verleden:

22 mei 2015:

Je wil niet weten hoe vaak ik forumleden tegenkom die de boodschap niet aan kunnen en dan hun pijlen richten op de boodschapper (ondergetekende). Ik heb de wereld niet zo gemaakt, ik probeer hem juist elke dag weer een beetje beter te maken. Maar we moeten wel collectief de ziekte onder ogen zien om te kunnen genezen.

9 februari 2016:

Het valt me op dat de meest paradoxale personen pleitbezorgers zijn van het establishment en dus richten ze hun pijlen op diegenen die de gevestigde orde bekritiseren of bestrijden. Als je het onverdedigbare gaat verdedigen krijg je automatisch cognitieve dissonantie. Ze vechten tegen de verkeerde partij, omdat het alternatief – accepteren dat het systeem en zijn belanghebbenden verrot zijn – hen beangstigt. Vanuit angst is het bekende, hoe pathologisch dan ook, ‘veiliger’ dan het onbekende.

Destijds kwam ik er maar niet achter wat nu het psychologiche mechanisme is van de boodschapper aanvallen als de boodschap je niet bevalt. Dit soort criticasters zeiden toen ook regelmatig over bijv. Mike Adams dat ze een 'slaatje willen slaan' uit de verspreiding van hun boodschap, net zoals hierboven over Robert Jensen wordt gezegd. Opnieuw wat citaten van mij uit het verleden:

23 oktober 2012:

Waarom heerst toch altijd de opvatting dat mensen met een goede boodschap zelf maar in een kartonnen doos moeten wonen? Is het niet juist goed dat ze succesvol zijn, zonder dat dit ten koste gaat van hun idealen? Hij toont smoel en karakter, zegt precies waar het op staat en laat zijn geld op een positieve manier spreken. Wat is daar nou mis mee?

4 oktober 2018:

Wat is er mis met het hangen van een verdienmodel aan dit soort informatie waar je werkelijk wat aan hebt? Moet iedereen die op ethische wijze ondernemerschap vertoont dan maar in een kartonnen doos wonen?

Inmiddels begrijp ik het psychologische mechanisme achter deze negativiteit. Het is angst. Angst voor vrijheid, want vrijheid is onbekend. De auteur Aldous Huxley schreef ooit:

A really efficient totalitarian state would be one in which the all-powerful executive of political bosses and their army of managers control a population of slaves who do not have to be coerced, because they love their servitude.

Vertaling: Een uiterst efficiente totalitaire staat zou er een zijn waarin de almachtige heerschappij van de politieke top en hun leger van bureaucratische zetbazen een slavenpopulatie beheersen die nergens toe gedwongen hoeft te wprden, omdat ze hun eigen slavernij hebben omarmd.

Het lijkt heel intelligent om zowel op de reguliere als op de alternatieve media 'kritisch' te blijven op de wijze waarop dit soort criticasters het al jaren doen, ook op dit forum. Maar in werkelijkheid zijn het gewoon nihilisten, niet-gelovers. Ik eindig dan ook opnieuw met enkele citaten van mijzelf uit het verleden hier op dit forum (overigens ging het toen nog heel erg over voeding):

14 december 2011:

Dat is een kwestie van tijd. Geduld, geloof, vertrouwen. We leven in een ‘instant gratification’-maatschappij, waarbij we alles het liefst gisteren willen hebben. Daarom is het zo belangrijk je zegeningen te tellen.

9 januari 2012:

Menigeen is (onbewust) zelfsaboterend. Dit uit zich in ongeduld. Men draait zich jarenlang het wak in en wil het liefst gisteren beter worden. Iets in hen wil dus wel helen, maar een ander gedeelte van hen wil daar niet de noodzakelijk moeite, discipline en tijd voor nemen. Alleen op basis van geduld, geloof en vertrouwen kom je waar je wezen moet!

14 december 2012:

Ja, er is heel veel mogelijk op basis van volledige en volwaardige voeding en het kan inderdaad sneller gaan dan je ooit had durven dromen. Voorwaarde is wel je basisinstelling, deze moet ontspannen en optimistisch zijn, op basis van geduld, geloof en vertrouwen. Onze grootste uitdaging qua gezondheid is af zien te komen van de chronische stress, die ons verhindert om werkelijk te helen.

13 april 2012:

Het draait om geduld, geloof en vertrouwen. Er klinkt pessimisme uit jouw woorden, alsof het nooit meer echt goed kan komen. Wat je gelooft, wordt waar. Ik denk dat jij de ware kracht van het leven onderschat, omdat je er zelf nog onvoldoende mee verbonden bent.

18 januari 2013:

Toch komt het uiteindelijk allemaal goed, daarvan ben ik overtuigd. Het woord ‘patient’ betekent ‘geduldige’. Heb geduld, geloof en vertrouwen en bedenk dat alle heling voortkomt uit rust en ontspanning.

7 juni 2015:

De truc is dus om kwetsbaar te zijn vanuit een innerlijke kracht die gebaseerd is op geduld, geloof en vertrouwen in jezelf en je medemens zonder hier naief in te zijn. Je zou dus je oude openheid moeten hervinden, maar gewapend door je negatieve ervaringen kun je die openheid nu koppelen aan een gezond wantrouwen, want je hebt geleerd dat te goed van vertrouwen zijn tegen je heeft gewerkt.

26 maart 2016:

We worden passief en afhankelijk gehouden en dus blijven we denken vanuit het probleem. Alle schijnbaar onbeklimbare bergen worden altijd met 1 stap tegelijk bedwongen, het gaat om geduld, geloof en vertrouwen in het zelfhelend vermogen van lichaam en geest!

Mike

Na aanleiding van bovenstaande post heb ik wel een vraag.
Wanneer sommige dingen heel duidelijk en pausibel zijn uitgezocht en onderbouwd, zoals de uiteenzetting van natuur in dit topic, is er dan niemand die denkt laat ik dat eens onder de aandacht brengen? Waarom sturen we het niet naar Jensen? Of naar ON?

Natuur, ik heb geen idee of je nog gelezen hebt. Maar je verhaal zit me hele week al dwars. En ik heb het zonet naar Jensen gestuurd. Nu afwachten of hij dit net zo ziet als wij.

Bedoel je die post van Natuur waaruit blijkt uit de teksten van ziekenhuizen zelf dat beademingsapparaat schadelijk en soms zelfs dodelijk kan uitwerken?

Mike

De gevolgen van beademing ja. En dat dan serieus de vraag gesteld moet worden of overlijden aan Corona zoals de media verkondigd wel waar is.

Ze tellen mensen die corona hebben maar hier niet aan overlijden toch mee, naar externe of onderliggende oorzaken wordt niet gekeken.

Mike

Sorry als dit niet mocht. Maar waarom zou dit binnen deze kamers moeten blijven vraag ik me af. Ik hoor ook heel veel commentaar over ON bv. Maar als hun ook niet gevoed worden met andere info of extra info dan blijft de situatie zoals het is en blijft iedereen maar kritiek leveren. En als ie Jensen er niets in ziet dan merken we dat wel. Daarom stelde ik ook de vraag waarom niemand dit soort info te sturen naar Jensen of ON. Volgens mij is Jensen beter bekeken dus wellicht een betere keuze.

Ze tellen mensen die corona hebben maar hier niet aan overlijden toch mee, naar externe of onderliggende oorzaken wordt niet gekeken.

Ik denk dat je met onderliggende oorzaak o.a vervuiling bedoeld?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan