Coronavirus

dit kreeg ik naar mijn kop geslingerd in VOLK WORDT WAKKER op FB,

Marijan Nout kijk goed naar deze video mensen, de patient hier is een POP
Bewerk of verwijder dit
Leuk
· Beantwoorden · 11u

Niels Hoogeveen Marijan Nout gelukkig heb jij alles door hé! Toevallig komt mijn collega uit Bergamo, en zijn oom en opa...volgens jou waren dat op poppen? Doe ff normaal debiel...er sterven duizenden mensen, in Bergamo alleen al. Maar volgens jou worden we allemaal bij de neus genomen.
-----------------------------------

Ik heb daar maar niet op gereageerd.

Scary....

https://stichtingvaccinvrij.nl/vaccinatie-paspoort-de-macht-van-de-farmaceutische-industrie-kent-geen-grenzen/

Zie de door Marianu geposte video. Ze gebruiken dus WEL poppen, Marjan, laat je niet gek maken door die 'normies' op Facebook! En voor wat betreft de mensen die echt zijn gestorven het volgende:

https://www.corona-covid19.be/2020/03/19/corona-99-van-de-door-coronavirus-in-italie-gedode-patienten-had-bestaande-ziekten-zo-blijkt-uit-onderzoek/

Mike

Debsy Ann, ik denk dat jij de verkeerde mensen op het internet volgt. Lui als John Consemulder e.a., allemaal doemdenkers. Jij komt aan met info die ik vele jaren geleden al naar buiten bracht. Er zijn echt hele mooie dingen gaande. Als er niets veranderd was in de tussentijd ging ik met je mee, maar we leven in een heel andere realiteit sinds Trump is aangetreden. Geloof wat je wil geloven, maar het is niet half zo scary als jij denkt, je creeert je eigen werkelijkheid!

Mike

Duidelijk verhaal van die pop Marijan.
Wat ik zelf doe is dit soort filmpjes downloaden op mijn pc. Dat het ik met die van Janet ook gedaan waardoor de kwaliteit van de video dus behouden blijft. Dat doe ik Apowersoft video download.
Je kan dan ook de videos converteren als ze te lang zijn.
Vervolgens kan je ze dan weer op youtube plaatsen. Maar werkt niet altijd. Wil nu testen of ik de bestanden kan mailen naar anderen via wetransfer. Daarmee kan je grote hoeveelheid bestanden sturen. Ik zoek eigenlijk een website die dit soort filmpjes niet censureert.

Maar dit is wel een filmpje die aan het denken zet. Je zou nog kunnen denken dat dit een soort oefening is? Niet dat ik twijfel wil zaaien over de waarheid. Maar denk dat dit soort argumenten wel tegengeluiden kunnen zijn.

Ik ben erg bang dat er wereld wijd ontkend gaat worden wat Trump gaat zeggen, zoals ze steeds doen. Maar dan massaal.
En dan gaan mensen die niet voldoende op de hoogte zijn twijfelen.
En anderen zullen ons (expres) bombarderen met ook weer Nep-info.
Daar moet Trump dan ook iets voor verzinnen.

De kinderen. Niemand kan ook maar iets ontkennen als het kinderen betreft. Hier is over nagedacht, trust the plan!

Mike

Het is een video van een trainings deel in een ziekenhuis. Over word wakker gesproken. Geloof niet iedere willekeurig geplaatst filmpje op YouTube. Zij verdienen er gewoon geld mee, denk meer dan Mike met donaties bij elkaar gebedeld krijgt?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan