Coronavirus

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10222644859811586&set=a.1770233217040&type=3&theater&ifg=1

Eén die vertelt of je in de buurt bent geweest van iemand die besmet is (geweest).

..en registreerd wie er niet immuun is zodat je een prikje aangeboden krijgt?
Geen prikje geen toegang tot het openbaar leven is denk ik het plan.

Ja, het wordt steeds erger en de gewone ziel ziet niets.
Heb discussies met collega's en die zeggen dat ik niet moet doordraven. Mijn vader hoopt dat mij de ogen met Pasen opengaan en dat ik zie dat ik een complotdenker ben en mijn vriend gelooft het coronaverhaal en vindt de app toch best wel goed. Wat is er met deze mensen? Mijn vriend wist toch meer, wat is er met hem gebeurd? Hij zit de gehele dag op zijn smartphone, kan dat een reden zijn, negatieve energie???

Je komt uiteindelijk gewoon op de lijst en dan maar zien wat er met je gebeurt. Maar ik denk dat dit een stappenplan is, ze willen sowieso iedereen vaccineren.

Het wordt dus via apps ook een soort kliksysteem maar dan aangeboden in de vorm van doe iets goeds.
Bij ons in de kliniek gaan nu toch weer patiënten gezien worden, het begint met 1 maar dan zal het wel meer worden. Ja, mocht die iets hebben of familie van die, dan ben ik dus ook de zak.

Ik hoop dat er heel snel (Pasen) een einde aan komt, want ik zit niet te wachten op een prik.

Dorothé

Ja Dorothé, wat is het toch lastig als dierbaren zich toch weer zo laten hersenspoelen! Heb je echt niemand in je directe omgeving die wakker is en waar je e.e.a mee kunt delen? Nou ja, gelukkig zijn wij er met zijn allen op dit forum.
Ik heb zelf niet een hele grote vriendenkring maar gelukkig zijn er 3 mensen met wie ik alles kan delen en dat voelt heel fijn.

Hoi Medusa,

Ik heb niemand die mijn mening deelt. Soms twijfel ik gewoon aan mezelf, het kan toch niet dat ik ontwaakt ben en iedereen gek.
Ik ben blij met dit forum, anders zou ik het echt niet meer weten.

Doroth

Houd moed Dorothé! Ik denk dat alle normies straks van een koude kermis thuiskomen.
Wij hebben een flinke voorsprong op de werkelijkheid, vergeet dat niet ;-)

Ik begrijp wat je bedoelt Dorothé. Vandaag zei een collega: "Ik heb alweer iemand horen zeggen dat Corona en 5G een verband hebben". Ik heb er maar niet op gereageerd. Hij is opperbevelhebber in het leger der normies. Het heeft dan geen zin om daar over te praten.

Boris johnson is inmiddels stabiel door toediening van zuurstof. Dit las ik gister. Precies zoals de arts in het artikel van indegnatie zei.
Zuurstof is hier volgens mij de sleutel tot genezing.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan