Coronavirus

Klopt. Zonder zuurstof ga je dood. Ik heb de indruk van beademing ook in deze situatie. Boris johnson is de enige persoon van wat ik gelezen heb die opgenomen werd op IC en zuurstof kreeg. Verder kreeg iedereen beademing. Dat zou je aan het denken moeten zetten waarin hij deze behandeling als enige kreeg tegenover de rest. Bovendien is ie allang weer stabiel. En dus klopt de behandeling die andere mensen krijgen pertinent niet. Net zoals dat virus niet klopt.

Dank voor die video van Aaron Doughty, Debsy Ann, dit is wat we nodig hebben i.p.v. al die negativiteit!

Mike

Graag gedaan. Deze kwam als aanbevolen in mijn YouTube. Ik heb er heel veel aan gehad. Want ik werd angstig merkte ik en mijn vibratie werd laag.

Had deze week al fb eruit gegooid en ging me op mezelf richten. Dit filmpje bracht me over een drempel. Hij heeft meer goeie als deze

&feature=youtu.be

En deze

&feature=youtu.be

Wellicht ook wat voor Dorothe. ?

Wat je doet is je pakt de link via je mobiel of als je een computer zit met je rechtermuisknop in de video zelf i.p.v. de URL (in je telefoon dus ook openen in een browser). Alleen de browser-URL wordt door de forumsoftware juist weergegeven, anders krijg je dat opgerekte beeld. Ik heb het nu voor je gecorrigeerd.

Voor wat betreft je opmerking dat dit precies was wat je nodig had, ik zat dus wel deglijk goed met mijn opmerking dat je naar de verkeerde menen aan het luisteren was. In de eerste video hierboven zegt hij dat de reguliere media je in een staat van angst en negativiteit willen houden, maar mijn aanvulling hierop is dat dit evengoed geldt voor doemdenkers in de alternatieve wereld, of ze dat nu zelf door hebben of niet. Het criterium is heel simpel: als ze alleen maar praten in problemen en niet in oplossingen zou ik er verre van blijven!

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/04/less-week-cbs-caught-running-footage-italian-hospital-new-york-hospital-report/

Mike

In het voorjaar krijg ik "schoonmaakkriebels".
Terwijl ik aanvankelijk weinig zin had om iets extra,s te doen merk ik dat zo,n gezellig zonnetje zorgt dat ik aan de slag ga.
De moeilijkste klus is het balkon. Moet met stoffer en blik en water. Valt niet mee als je 81 bent.
Jammer genoeg kan ik buiten niet computeren. Dan is de tekst onleesbaar.
Ik heb al eens geprobeerd er iets omheen te zetten, een doos of zo maar was geen succes.

zeker heel wat leuker om naar te kijken Debsy, maar met het onderste filmpje. Van niet op focussen, want dan groeit het.
Ja, goed en wel en aardig, maar de oplossing is toch ook niet allemaal achteroverleunen? En je kunt het niet alleen, je moet ook andere mensen bewust maken. Je kan er wel voor kiezen om er 's nacht wakker van te liggen of niet.
En als het dan groeit, dan zou je alleen in bloemetjes moeten denken. Wij focussen ons hier allemaal op de elite en de kinderen. Volgens deze redenatie groeit dat dan ook. Lekker is dat.
Ik weet nooit zo goed wat ik hier mee moet.

ja Naief, daar tob ik ook een beetje mee. Misschien afsluiten met iets positiefs. Ik zelf gebruik nu meer etherische oliën als normaal en smeer me nog al eens in op een dag en meer de diffuser aan om mijn frequentie te helpen verhogen.

Ik interpreteer het zo. Als het niet jouw taak is om je hier continue in te verdiepen en je wordt erdoor meegesleurd p een negatieve manier dan verlaagd het jouw vibratie. Dan is t niet jouw taak om hier continue mee bezig te zijn. Daar zijn anderen voor. Mij helpt het in ieder geval niet om continue hier artikelen over te lezen. Ik hou me nu 1 a 2x up to date middels dit forum en thats it. Ik wordt daar persoonlijk een rustiger en gelukkiger mens van.

zeker heel wat leuker om naar te kijken Debsy, maar met het onderste filmpje. Van niet op focussen, want dan groeit het.
Ja, goed en wel en aardig, maar de oplossing is toch ook niet allemaal achteroverleunen? En je kunt het niet alleen, je moet ook andere mensen bewust maken. Je kan er wel voor kiezen om er ‘s nacht wakker van te liggen of niet.
En als het dan groeit, dan zou je alleen in bloemetjes moeten denken. Wij focussen ons hier allemaal op de elite en de kinderen. Volgens deze redenatie groeit dat dan ook. Lekker is dat.
Ik weet nooit zo goed wat ik hier mee moet.

Ik heb dat bewuste filmpje niet gezien, maar als dat de boodschap is hoef ik het ook niet te zien. Wegkijken uit naam van 'spiritualiteit', want 'alles waar je je aandacht op richt groeit' is wat ik al jaren 'spirillusionisme' noem. Jammer, want het eerste filmpje dat Debsy postte van deze gast is wel OK.

Verder vind ik de post van Debsy wel eerlijk, zij heeft moeite met het verwerken van dit soort info en kiest ervoor om af en toe een stao terug te nemen. Dat lijkt me heel gezond als het zo hard binnen komt. We staan hier idd allemaal anders in.

Mike

Hoi Naïef,
Omdat ik er niet uithaal wat jij schrijft heb ik het filmpje nogmaals gekeken maar ik haal er totaal niet uit wat jij zegt.
Hij zegt ook dat deze informatie een hele hoop mensen wakker maakt. Maar als het je op een persoonlijk vlak negatief/angstig/onrustig maakt dan doe je niet goed voor het collectief en daar blijf ik het mee eens.

Een bericht op Instagram van Robert F. Kennedy jr. Over de Swine Flu in 1976, Wat gebeurde er toen mensen werden ingeënt? Wat staat ons te wachten als de geschiedenis zich herhaalt?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan