zeker heel wat leuker om naar te kijken Debsy, maar met het onderste filmpje. Van niet op focussen, want dan groeit het.
Ja, goed en wel en aardig, maar de oplossing is toch ook niet allemaal achteroverleunen? En je kunt het niet alleen, je moet ook andere mensen bewust maken. Je kan er wel voor kiezen om er ‘s nacht wakker van te liggen of niet.
En als het dan groeit, dan zou je alleen in bloemetjes moeten denken. Wij focussen ons hier allemaal op de elite en de kinderen. Volgens deze redenatie groeit dat dan ook. Lekker is dat.
Ik weet nooit zo goed wat ik hier mee moet.
Ik heb dat bewuste filmpje niet gezien, maar als dat de boodschap is hoef ik het ook niet te zien. Wegkijken uit naam van 'spiritualiteit', want 'alles waar je je aandacht op richt groeit' is wat ik al jaren 'spirillusionisme' noem. Jammer, want het eerste filmpje dat Debsy postte van deze gast is wel OK.
Verder vind ik de post van Debsy wel eerlijk, zij heeft moeite met het verwerken van dit soort info en kiest ervoor om af en toe een stao terug te nemen. Dat lijkt me heel gezond als het zo hard binnen komt. We staan hier idd allemaal anders in.
Mike