goed idee Binc, ik speelde zelf ook al met het idee van een apart topic. Maar dan moet wel iedereen zich inhouden en alleen de allerbeste dingen erin en geen discussies. Ik zou er bv de val van de cabal inzetten en shadows, de film van icke met de samenvatting van Marijan.
Bij voorkeur maximaal 3-5 posten per dag, anders is het niet meer overzichtelijk.
En omdat ik nu al weet dat dat niet goed gaat komen, zouden er dan een stuk of <5 mensen dit samen moeten beheren en dat alleen hun er wat op mogen zetten.
Het aantal is misschien niet heel relevant. Als het informatief en belangrijk is. Het gaat er meer om dat degenen die het daar plaatsen degenen zijn die wel de tijd hebben om deze dingen te kijken. En idd geen discussies daar. Zij kunnen dan bepalen of het informatief en belangrijk is.
Minder Twitter berichten, ik weet niet of dat de bedoeling is. Het is ook info natuurlijk. Vanuit mezelf gezien merk ik gewoon dat ik doodop ben van het zoeken en scrolleb om dingen te kijken, up to date te blijven, en dan vraag ik me nog af of ik het juiste bekijk. Ik ga niet over het beheer, maar is het een idee om in het gedeelte alleen lezen een apart topic te maken?