Coronavirus

Plaats ik soms teveel URL’s in mijn reacties want mijn zojuist geplaatste post verschijnt opnieuw niet.?

Zie hierboven. Teveel links in 1 post idd.

Mike

Ik weet niet in welk topic het was, maar ik had gelezen dat herr Sens de belangrijkste video’s bij elkaar wilde zoeken en plaatsen. Soms vraag ik af, waar haalt iedereen de tijd vandaan om alles te bekijken? Mij lukt dit helaas niet wat ik best jammer vind. Daarom vroeg ik me af of het idd mogelijk is om een apart topic te maken en daar de belangrijke video’s te plaatsen? Incl video’s van recente dingen die gebeuren. Als dat de bedoeling is van wat herr Sens zei hierover zou dat zeer welkom zijn.

Voor wat betreft over het wakker krijgen van mensen. Ik merkte vandaag dat er mensen zijn die nog steeds heilig geloven in vaccins. Ze weten niet beter. Het is ook een vorm van angst en een overleving strategie.
Zijn bang voor de gevolgen van dit zogenaamde virus dus moet er een vaccin komen om het te kunnen overleven. Die satanisten hebben de wereld en mens zo verpest en velen zijn ermee opgegroeid dat ze gewoon niet open staan voor andere mogelijkheden. Angst om dood te gaan hieraan.

goed idee Binc, ik speelde zelf ook al met het idee van een apart topic. Maar dan moet wel iedereen zich inhouden en alleen de allerbeste dingen erin en geen discussies. Ik zou er bv de val van de cabal inzetten en shadows, de film van icke met de samenvatting van Marijan.
Bij voorkeur maximaal 3-5 posten per dag, anders is het niet meer overzichtelijk.
En omdat ik nu al weet dat dat niet goed gaat komen, zouden er dan een stuk of <5 mensen dit samen moeten beheren en dat alleen hun er wat op mogen zetten.

Zie hierboven. Teveel links in 1 post idd.

Zal er op letten.

Het linkje met de podcast waar me het uiteindelijk om gaat is de onderste.

Als aanvulling op het idee om een apart topic te maken voor video’s: Is het een idee om in het topic Wwg1wga niet teveel Twitter berichten te zetten. Zet de belangrijkste accounts op Twitter over dit onderwerp bij elkaar en laat mensen zelf scrollen door de TL.

Dat scheelt in het topic een hoop scrolwerk en dan gaat het misschien ook wat minder hard qua hoeveelheid content.

goed idee Binc, ik speelde zelf ook al met het idee van een apart topic. Maar dan moet wel iedereen zich inhouden en alleen de allerbeste dingen erin en geen discussies. Ik zou er bv de val van de cabal inzetten en shadows, de film van icke met de samenvatting van Marijan.
Bij voorkeur maximaal 3-5 posten per dag, anders is het niet meer overzichtelijk.
En omdat ik nu al weet dat dat niet goed gaat komen, zouden er dan een stuk of <5 mensen dit samen moeten beheren en dat alleen hun er wat op mogen zetten.

Het aantal is misschien niet heel relevant. Als het informatief en belangrijk is. Het gaat er meer om dat degenen die het daar plaatsen degenen zijn die wel de tijd hebben om deze dingen te kijken. En idd geen discussies daar. Zij kunnen dan bepalen of het informatief en belangrijk is.

Minder Twitter berichten, ik weet niet of dat de bedoeling is. Het is ook info natuurlijk. Vanuit mezelf gezien merk ik gewoon dat ik doodop ben van het zoeken en scrolleb om dingen te kijken, up to date te blijven, en dan vraag ik me nog af of ik het juiste bekijk. Ik ga niet over het beheer, maar is het een idee om in het gedeelte alleen lezen een apart topic te maken?

Het maakt wellicht niet uit in welk gedeelte het staat denk ik. Dotcom is ook een topic in dit gedeelte. Maar net wat naïef zegt, geen discussies en alleen bedoeld voor video’s en de belangrijkste info zodat het zoeken en scrollen beperkt blijft.

Dank voor alle tips, maar ik ga hier niets mee doen. Alleen op Twitter krijg je momenteel de beste info en simpelweg linken naar een account en mensen deze zelf door laten scrollen geeft teveel kans dat precies die tweets en draadjes die ertoe doen gemist worden.

Ook de tip van geen discussies ga ik negeren. Ik ben juist blij dat dit de tongen losmaakt en het is OK om het met mij oneens te zijn, het is nu EINDELIJK weer een forum i.p.v. mijn dagelijkse prive-blog!

We hebben te maken met razendsnelle dagelijkse informatiestromen, daar kan ik verder niets aan doen. Wees blij dat ik (en anderen) dagelijks de krenten uit de pap halen, anders zou je niet half zo op de hoogte zojn als je nu bent. Tel je zegeningen, mensen!

Mike

Geen tweets plaatsen is ook geen optie. Een discussie kan wel maar dan niet in dat topic. Misschien een idee als men dan de video die men wil kijken gezien heeft daarover te discussiëren in de topic van het onderwerp dat al bestaat?

Voel je vrij om aparte topics te maken. Ik garandeer je dat je dat niet vrij houdt van discussies. Dat is ook logisch, want de info moet zowel verstandelijk als emotioneel verwerkt worden - en we weten hoe heftig dit kan zijn!

Mike

Met een beetje extra info in dat topic zou dat moeten kunnen lukken.
We kunnen bij plaatsen van de video refereren naar het topic waar het over gaat. Bij het plaatsen van de video een opmerking bij zetten, discussies, vragen en opmerkingen graag plaatsen in het topic waar deze video naar refereert.

Dus als het over Corona gaat zet men dat erbij. Evt met de link naar het Corona topic.

Maar goed, misschien ook geen goed idee en voor anderen misschien te omslachtig.

De afzonderlijke tweets moeten juist zichtbaar geplaatst worden, want dan ziet iedereen het direct, ik geef zelf eerlijk toe dat ik te lui ben om zomaar naar een account verwezen te worden en te gaan scrollen, en ben vast niet de enige!
En discussies juist lekker veel doen! Houd ons scherp, flexibel en zet aan tot nadenken. En het WWG1WGA! is idd soms erg veel en lang, maar aan de andere kant ook handig dat veel info juist in één topic te vinden is, tis een heel algemeen topic geworden eigenlijk, niks mis mee :D

Kevin

Nu moeten de ondernemers met een plan gaan komen. Waarom? Voor deze idioterie maatregelen van dit kabinet?
Het probleem bij de ondernemers neer leggen zonder enkele steun? Ik weet niet hoe het met jullie zit maar serieus dat ik hier echt heel verdrietig van word. Volgens Rutte word het nooit meer normaal en anderhalve meter afstand word de norm. Wanneer gaan mensen weer protesteren en de straat op tegen dit beleid? Waarom laat iedereen dit over zich heen komen?

https://nos.nl/artikel/2330581-kabinet-eist-coronaplan-van-alle-sectoren-anders-niet-open.html

Wisten jullie dit? Dat je alleen met iemand in de auto mag als je bij elkaar ingeschreven bent?
Je mag dus niet met familie of vrienden in de auto.

?s=20

hier zijn bij werkbusjes al boetes uitgedeeld hoorde ik.
Mensen zijn inderdaad nog heel gedwee. Fluor is vast sterk spul.
Erehagen mogen ook niet meer. Ik vraag me af of dat voor de rechter standhoud. Ik had nooit gedacht dat we zo snel in een politiestaat konden veranderen.

https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/meneer-de-who-directeur-aangenaam/

https://www.wanttoknow.nl/overige/onderzoek-covid-19-niet-via-voorwerpen/

Tim

hier zijn bij werkbusjes al boetes uitgedeeld hoorde ik.
Mensen zijn inderdaad nog heel gedwee. Fluor is vast sterk spul.
Erehagen mogen ook niet meer. Ik vraag me af of dat voor de rechter standhoud. Ik had nooit gedacht dat we zo snel in een politiestaat konden veranderen.

Daar schrik ik toch wel van. Wist het niet. En natuurlijk pakken ze die busjes er als eerste uit. Werklui zijn vaak met meer. Mag ik zelf ook wel uit kijken. Zit bijna dagelijks met iemand anders in een werkbus.
Maar wat bedoel je met fluor?
Idd, dit is gewoon bizar. Ik hoop dat er snel een eind aan gaat komen want ik begin mezelf nu echt serieuze zorgen te maken en op te vreten. Letterlijk.

fluor in je tandenpasta werkt verkalkend op je pijnappelklier. Of te wel, je intuïtie werkt minder en je wordt slaafser.
Binc, je moet jezelf echt uit die angst houden. Angst en negativiteit voedt hen en beperkt jou. Dat is het laatste wat je wilt doen.
https://www.facebook.com/mroads/videos/3258947717473114/
https://www.facebook.com/mroads/videos/3273756389325580/
bedenk dat je hier op aarde bent om te leren en te groeien. Ik maakt mezelf wel druk over allerlei, maar ik ben nooit lang bang. Als ik soldaat was en ik moest in de eerste groep die tunnels in, dan ben ik bang. Trust the plan!
Wat ik nu wel bijna elke avond doe voor ik ga slapen is mezelf aarden en de energie die niet bij mij hoort terug laten vloeien naar het middelpunt van de aarde om daar zijn plek te zoeken waar ze hoort. En in gedachten de verbindingen, draadjes tussen mij en de vuiligheid doorknippen. Heel simpel wat draadjes visualiseren in je hoofd en ze dan in je hoofd verbreken/doorknippen/doorsnijden/whatever. Daarna maak je met je voeten weer contact met het middelpunt van de aarde en laat je je vullen met mooie energie. Deze kan elke kleur hebben die goed voelt voor jou. Als de energie bij je adamsappel komt moet je slikken, dan vult ook je hoofd. Laat de energie ook een kleine cirkel om je heen vormen. Strooi dan in gedachten wat rozeblaadjes over jezelf heen. Dan niet meer malen, maar lekker gaan slapen.

mijn zoon is timmerman en rijdt normaal gesproken in zijn werkbus samen met een collega. Baas wilde dat ze beiden mondkapjes gingen dragen, want geen 1,5 meter. Mijn zoon pikte dat niet en rijdt nu met zijn eigen busje achter collega aan. Heeft aan zijn baas aangegeven dat hij niet de brandstof daarvoor betaalt en declareert bij de baas. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan