Coronavirus

Tja, dat zou natuurlijk te simpel zijn. Dan kan men geen nep pandemie in stand houden natuurlijk.

Rob Elens, huisarts uit Meijel, die op zijn vingers is getikt omdat hij mensen geneest met hetzelfde protocol als Trump voorstaat:

Deel dit via social media!

Mike

@binc
iedere keer ben ik weer verbaast.
De olifant staat niet alleen in de kamer, hij staat zelf op je poot en nog merken mensen hem niet op. En nu heeft hij ook nog op je hoofd gepoept, maar het komt door de opwarming van de aarde dat het zo stinkt.
hoeveel mensen heb jij al kunnen overtuigen dat er een olifant aan het schijten is, terwijl ze geeneens merken dat hij op hun voet staat?
Als je geest gesloten is, gaat er geen waarheid in. Dus je kan best wel wat waarheid hier en daar overlaten.
Van mijn familie en vrienden zijn het maar enkele die wakker zijn. Laatst was ik kefir aan het kopen en zelfs daar bleven de mensen angstig 1,5m bij elkaar vandaan. Dus beter eten leidt ook niet persee tot meer inzicht. Of ze poetsen nog braaf met fluor. Ik heb al heel wat gesprekken gevoerd en het is ongelooflijk hoe informatie niet opgenomen wordt als de geest dicht is/ er nog niet aan toe is. Dus zolang mijn moeder het niet van Rutte hoort, is het gewoon niet waar.
En ze wissen toch wel zo veel info, dat wat er over blijft in het niet valt bij de desinfo. Dus als iemand niet openstaat, zal die er niet naar gaan zoeken. En als hij er over struikelt, tsja dan is dat net zoiets als dat je mij een voetbal- of automagazine geeft. Ik staar nog liever uit het raam.

@naief,

???? Waar gaat dit over??
Ik heb dit niet gepost? Althans, ik zou niet weten waar dit betrekking op heeft? Heb ik iets gemist??

> Als je geest gesloten is, gaat er geen waarheid in. Dus je kan best wel wat waarheid hier en daar overlaten.
Van mijn familie en vrienden zijn het maar enkele die wakker zijn <

Hier idem naief:

De geest is als een paraplu, het werkt alleen als het geopend is.

De meeste mensen die ik ken weten hem niet te openen...helaas.

Desondanks, om je vraag te beantwoorden, mensen in mijn omgeving gaan er niet in mee. Waarom niet? Omdat ze allemaal al ziek zijn. De ene heeft medicatie voor HIV, de ander voor nierproblemen, ander long problemen of reuma. Nog maar niet te spreken over een aantal vrouwen die graag blijven geloven in dit virus. Allemaal aan de pillen. Hoe het mogelijk is geen idee, de enige die alles gelooft is mijn biologische moeder. Ze zei zelf dat dit hele virus alleen maar in de hoofden van mensen zit.
Ze geloven het pas als een politicus het uit spreekt.

De meeste mensen die ik ken weten hem niet te openen…helaas.

Mee eens. De rollen worden zelfs omgedraaid. Wij zijn gek!

En weet je, dan begrijp ik het nog niet, want ze zijn allemaal rechts. En dan van Trump. Toch wel wat extremer rechts om zo te zeggen. Dus het zal idd wel in hun hoofd zitten vrees ik.

Van iemand op twitter krijg ik door dat dit wel eens fake news zou kunnen zijn.

https://www.fort-russ.com/2020/04/major-plans-to-re-open-u-s-surgeon-general-adams-dumps-gates-predictive-contagion-model/

https://www.fort-russ.com/abou/?__cf_chl_jschl_tk__=4c985d3040d31530313d79ad4faf36a4d24829ca-1586897899-0-ATxxEh51wbVSRs_vpGyYdb5LXwLTLCAwcE-s0BTZWkBuaeRLVhyz_wUKuE_Zv5DArnGV9T1m2zkx2lsOqoPSu5TJvrvZCd22AzTHgGxAjW2zyet2Wv2pPxKHeM__X3SOLvonRBAQo4co8ok9gDf9A_U8W0_Rk2b_6VJ9fvsnqD6qjMBat08GgVv10sdSzVFD0tVzgbzf6lycb3kbzvIQx-83xpPq5AD3eEE9in6GE0wFGY23OJA9F0zcp76WtLmLqc7-4oe18sA7qXrGxoW9ApY

FRN is gevestigd in Damascus, Syrië en is een Right Wing News Portal gericht op Eurazië. Ik vertrouw dit helemaal niet.

Iemand die weet of deze site echt betrouwbaar is? Ik begin te twijfelen. Zeker omdat er nergens anders iets over te lezen is.

Nou, inmiddels denk ik idd dat het fake is. Wat nu wel en niet echt is aan berichten binnen Q begint behoorlijk vervelend te worden eerlijk gezegd. Maar achteraf gezien denk ik dat dit bericht niet kan kloppen. De foto is ook veel te nep naar mijn idee.

Exact. Luister de podcast op True Pundit:

Nou vandaag geluisterd en ik heb het niet door waarom de host zo van slag is om waar hij achter gekomen is.
Iets met het leger..?

Of heeft hij ontdekt dat er kinderen gehouden worden.

Sorry maar ik snap het niet.

Ja, ik kom ook niet verder en heb besloten mijn mond er compleet over te houden.
Mijn vriend lacht me uit, ik ben erin getrapt, waar zijn de kinderen hahaha.
Mij vader zegt dat ik verslaafd ben aan complottheorieën. Hij veroordeelt me niet, maar het lijkt wel of hij medelijden met me heeft dat ik dat allemaal geloof en daar zoveel tijd aan besteed.
Mijn collega's hebben me die 10 dagen internetstop voor de voeten gegooid. Het zijn natuurlijk zorgmedewerkers en ik moet dus niet aankomen met vit.c, kinine, Hydroxychloroquine, allemaal onzin. Dat is allemaal alternatieve shit. Elk slachtoffer en dode wordt bijgehouden in de pauze, ze lijken wel de media die ervan geniet.
Wat een wereld. Die ogen gaan nooit open, zelfs als het openlijk op de tv zal komen. Dan nog zullen ze het niet zien omdat ze gebrainwashed zijn.

Dorothé

Tja, daar zit je natuurlijk ook allemaal niet op te wachten. Bovendien vreet het dan ook energie. Wij weten wel dat dit virus niet echt is. Maar voor anderen is dat niet of lastig aan te nemen. Wel moet ik eerlijk bekennen dat voor wat betreft Qanon ik ook wel wat voor me voeten krijg. En ergens begrijp ik hun standpunten wel. Ze zien zelf ook veel berichten over Qanon naar buiten komen op sociale media. Dit word weg gezet als feiten en later blijkt het niet waar te zijn. Zo ervaar ik zelf ook dat berichten die ik krijg achteraf fake zijn. Helpt niet mee.
Het onderscheid wat echt is en niet echt is lastig te maken. Ik zelf ga er ook wat afstand van nemen om deze reden. Maar dat Hydroxychloroquine bij velen resultaat heeft gegeven is wel een feit. En dan zou men serieus vraagtekens moeten hebben bij de huidige behandeling van ziekenhuizen en waarom deze arts op de vingers is getikt om dit voor te schrijven.

Ik denk dat we dit wel voor echt aan kunnen nemen?

Trump heeft de financiering aan WHO gestopt!

https://www.ctvnews.ca/mobile/world/trump-halts-u-s-payments-to-who-1.4896271

Nou vandaag geluisterd en ik heb het niet door waarom de host zo van slag is om waar hij achter gekomen is.
Iets met het leger..?

Ik had precies hetzelfde Joost. Zat maar te wachten op een 'onthulling' die maar niet leek te komen. Nou was ik wel een paar keer even de kamer uitgelopen zonder de podcast te stoppen dus dacht ik dat het misschien in die tijd gebeurde.

Jup

https://www.nu.nl/coronavirus/6044794/trump-zet-amerikaanse-financiering-who-stil-wegens-desinformatie.html

En met het nieuws over het stopzetten van financiering aan de who is onze vriend Bill Gates niet zo blij.

@Dorothé, je moet toch eens bij je collegae informeren wat ze vinden van patiënten die ergens deficiënt aan zijn, doe maar meteen een moeilijke: biotinidasedeficiëntie. Mensen die met zo'n defect geboren worden moeten hun leven lang biotine supplementeren, daarom zit de test daarvoor ook standaard in de hielprik, anders allerlei onwikkelingsstoornissen. Dan zeg je dat we allemaal vitamine-C deficiënet zijn en dus moeten supplementeren. Alleen nog even de belachelijke DAH aan het het kruis nagelen, dat slaat absoluut nergens op.

@Dorothé, Je moet de mensen aan het denken zetten met kleine dingen. Ik zou ze ook liever met het hoofd op het bureau slaan maar dat werkt niet. Het is meestal maar eenrichtingsverkeer ze zien de andere kant niet. De leegte in de ogen wanneer je een andere mening hebt dat zegt al genoeg.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan