@binc
iedere keer ben ik weer verbaast.
De olifant staat niet alleen in de kamer, hij staat zelf op je poot en nog merken mensen hem niet op. En nu heeft hij ook nog op je hoofd gepoept, maar het komt door de opwarming van de aarde dat het zo stinkt.
hoeveel mensen heb jij al kunnen overtuigen dat er een olifant aan het schijten is, terwijl ze geeneens merken dat hij op hun voet staat?
Als je geest gesloten is, gaat er geen waarheid in. Dus je kan best wel wat waarheid hier en daar overlaten.
Van mijn familie en vrienden zijn het maar enkele die wakker zijn. Laatst was ik kefir aan het kopen en zelfs daar bleven de mensen angstig 1,5m bij elkaar vandaan. Dus beter eten leidt ook niet persee tot meer inzicht. Of ze poetsen nog braaf met fluor. Ik heb al heel wat gesprekken gevoerd en het is ongelooflijk hoe informatie niet opgenomen wordt als de geest dicht is/ er nog niet aan toe is. Dus zolang mijn moeder het niet van Rutte hoort, is het gewoon niet waar.
En ze wissen toch wel zo veel info, dat wat er over blijft in het niet valt bij de desinfo. Dus als iemand niet openstaat, zal die er niet naar gaan zoeken. En als hij er over struikelt, tsja dan is dat net zoiets als dat je mij een voetbal- of automagazine geeft. Ik staar nog liever uit het raam.