Binc, het zijn alleen maar vrouwen die dit doen. Ik noemde laatat opk een voorbeeld van een zeikwijf op Dotcom Radio. Geen angstiger en volgzamer wezen dan een vrouw!
Ja, idd. Over het algemeen idd vrouwen. Heb het nu zelf ook een paar keer mee gemaakt. Maar ook mannen zie ik weg vliegen. Zwakke mannen dus! Prima als die vrouwen angstig willen blijven. Moeten ze zelf weten. maar als daarmee ook het respect voor anderen verdwijnt heb ik er wel moeite mee hoor. Ik hoorde je ook zeggen dat je het merkt als je in de supermarkt komt. Vind ik ook. Maar op sommige plekken is het nog erger dan de supermarkt. Vanmorgen bij de dierenarts en apotheek. Mogen maar 3 mensen binnen en dan kan je buiten wachten. Bijna nergens mag je meer contant betalen want ze nemen het gewoon niet aan. Hier bij de kleine dierenwinkel niet contant. Ze kan het zelf ook niet kwijt en haar leveranciers nemen het ook niet aan. Verplicht pinnen en bij de dierenarts na elke klant word dat apparaat ontsmet met een spuitbus. Wanneer gaan we terug naar normaal? Naar gewoon doen?