Coronavirus

Ik irriteer me de laatste tijd nogal aan hem, jullie weten wel waarom... maar hij is blijkbaar wel op de hoogte van HCQ, das wel mooi nieuws als er binnen de MSM positieve geluiden zijn over HCQ.

Kevin

Het enige virus dat er op het moment is is het 'op afstand houden' virus.
Ik kijk naar hoe mensen met elkaar omgaan. Ze kijken elkaar aan alsof ze een 'onzichtbaar besmettelijk' iets bij zich hebben. Ik denk echter dat hun denken en geprogrammeerd zijn besmettelijker is dan een dood eiwit.
Ik wandel en wijk niet voor onzin. Als ze me willen ontwijken is dat hun angst. Er is geen virus er is programmering van het denken. Er is controle over het zijn bezig; laat dat niet gebeuren.
Blijf je pad volgen.

Het enige virus dat er op het moment is is het ‘op afstand houden’ virus.
Ik kijk naar hoe mensen met elkaar omgaan. Ze kijken elkaar aan alsof ze een ‘onzichtbaar besmettelijk’ iets bij zich hebben. Ik denk echter dat hun denken en geprogrammeerd zijn besmettelijker is dan een dood eiwit.
Ik wandel en wijk niet voor onzin. Als ze me willen ontwijken is dat hun angst. Er is geen virus er is programmering van het denken. Er is controle over het zijn bezig; laat dat niet gebeuren.
Blijf je pad volgen.

Volledig mee eens
Ik doe precies hetzelfde.

Uitleg over de CovFefe code
https://projectspeak.net/the-covfefe-code-why-so-many-in-hollywood-are-afflicted-how-it-relates-to-coronavirus

Ik zag dat Binc een aantal afbeeldingen van opening van de Olympische spelen 2012 had geplaatst onder topic wwg1wga.
In onderstaande combi zit een foto die wel heel erg op Corona lijkt...

De gast bij prepareforchange zegt een aantal interessante dingen over oa de fake kroon virus

https://prepareforchange.net/2020/04/17/benjamin-fulford-fake-covid-19-virus-as-inside-war-rages-on/

Het enige virus dat er op het moment is is het ‘op afstand houden’ virus.
Ik kijk naar hoe mensen met elkaar omgaan. Ze kijken elkaar aan alsof ze een ‘onzichtbaar besmettelijk’ iets bij zich hebben. Ik denk echter dat hun denken en geprogrammeerd zijn besmettelijker is dan een dood eiwit.
Blijf je pad volgen.

Hier ben ik het helemaal mee eens Frits! Niet alleen op afstand virus trouwens. Dit is een gevolg van die gecreeerde angst! In de praktijk werkt het echter vaak toch iets anders. Nu heb ik zelf inmiddels 2 keer een aanvaring gehad voor wat betreft dat afstand houden. Ik hou rekening met de mensen die ik angstig zie doen. Maar vandaag in de natuurwinkel. trekt er 1 een scheur dat wil je niet weten. Waarschijnlijk zie ik er doodziek uit of ik lijk een spook ofzo. Toegegeven, ik stond te mutsen bij de zuivel omdat ik ff het spoor bijster was. RAW power heeft een nieuw label en het stond op een andere plek. Dus ff van de leg en vroeg de eigenaar of er nog raw power was. We gingen aan de klets wat in wel vaker doe met de eigenaar. Die vrouw roept dat het allemaal niet op schiet en of ik ff move wilde. Als ze erbij wilde was er nog sprake van de juiste afstand. Vervolgens commanderen dat ik met degene met wie ik aan het praten was afstand van moest nemen.
Waar komt zo een wijf zich ff mee bemoeien zeg. En dan bij de kassa de boel ophouden omdat ze niet af kon rekenen. Achterlijk wijf!

Les aub de post van Benjamin en klik op de links mbt het geld en de symboliek tov 9/11en wat ze nu doen bij de nieuwe munten die ze willen introduceren
Ja het kroon op het werk virus heeft alles te maken met 5g

https://benjaminfulford.net/
Hei is de posting van 20-04-2020

Binc, het zijn alleen maar vrouwen die dit doen. Ik noemde laatat opk een voorbeeld van een zeikwijf op Dotcom Radio. Geen angstiger en volgzamer wezen dan een vrouw!

Mike

Les aub de post van Benjamin en klik op de links mbt het geld en de symboliek tov 9/11en wat ze nu doen bij de nieuwe munten die ze willen introduceren
Ja het kroon op het werk virus heeft alles te maken met 5g

We hoeven ons toch geen zorgen meer te maken over 5G? Trump heeft een Excutive order getekend tegen het Chinese vervuilende 5G. Voorzover ik begrepen heb kan er wel 5G komen maar dan op basis van tesla technologie welke schoner is. Tenminste, als ik de video van Janet Ossenbaard geloof. En ik geloof wel dat dit zo is.

Binc, het zijn alleen maar vrouwen die dit doen. Ik noemde laatat opk een voorbeeld van een zeikwijf op Dotcom Radio. Geen angstiger en volgzamer wezen dan een vrouw!

Ja, idd. Over het algemeen idd vrouwen. Heb het nu zelf ook een paar keer mee gemaakt. Maar ook mannen zie ik weg vliegen. Zwakke mannen dus! Prima als die vrouwen angstig willen blijven. Moeten ze zelf weten. maar als daarmee ook het respect voor anderen verdwijnt heb ik er wel moeite mee hoor. Ik hoorde je ook zeggen dat je het merkt als je in de supermarkt komt. Vind ik ook. Maar op sommige plekken is het nog erger dan de supermarkt. Vanmorgen bij de dierenarts en apotheek. Mogen maar 3 mensen binnen en dan kan je buiten wachten. Bijna nergens mag je meer contant betalen want ze nemen het gewoon niet aan. Hier bij de kleine dierenwinkel niet contant. Ze kan het zelf ook niet kwijt en haar leveranciers nemen het ook niet aan. Verplicht pinnen en bij de dierenarts na elke klant word dat apparaat ontsmet met een spuitbus. Wanneer gaan we terug naar normaal? Naar gewoon doen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan