Coronavirus

Maar echt vervelend zeg die discussie die je dan hebt met familie. Ik heb dat ook met 1 zus terwijl die ander helemaal wakker is en Q volgt. Oh oh maar die andere zus, heb gewoon felle discussies met haar. Dus ik begrijp je helemaal! Van vreemden kan ik het nog hebben maar je eigen familie is een ander verhaal.

Ik kom met kleine behapbare feiten die bijvoorbeeld op Wikipedia staan; dat Tedros van de WHO een terrorist is. En dan vraag ik hen of zij dat niet raar vinden. Zo ook met dingen over Gates en al die idiote. De rest laat je bij hen liggen. Ruzie of onenigheid heeft geen zin. Filmpjes ed die ik naar sheeple door stuur worden toch niet bekeken.

Op straat heb ik eigenlijk nooit gezeik over afstand en de kids, mijn vrouw wel. Dat durven ze bij mij niet :D

Joost

Sampjes, ik ga ook niet zelf aan de kant. Als ze me aankijken dat ik te dichtbij kom dwing ik ze zelf aan de kant. Althans, dat doen ze vanzelf.
Die vrouw van vanmiddag was gewoon hysterisch. Ik kijk haar alleen maar aan en vraag of ze inmiddels geen last heeft van een geïrriteerde keel, in dat geval is de oorzaak vermoedelijk geen Corona hoor ?

Ja, dat met familie, punt is dat ik er geeneens over begon. Omdat ik weet dat het toch geen zin heeft. Zij begonnen erover en om geen discussie te hebben heb ik gezegd dat ik er anders tegenaan kijk. Dat word me dan goed verweten.

Op straat heb ik eigenlijk nooit gezeik over afstand en de kids, mijn vrouw wel. Dat durven ze bij mij niet ?

Ik had 2 weken geleden op straat dus wel ruzie met een vrouw. Ging naar de supermarkt en rij net met me auto een scherpe bocht door om naar het einde van de straat te rijden naar waar zij met haar auto weg wil rijden. Aan alle kanten had ze ruimte om 2 seconden te wachten totdat ik aan het eind was en we allebei ruimte hadden. Nee, wat doet ze, dot gas en mij klem rijden. Bovendien reed ze van de parkeerplaats weg dus zij had gewoon moeten wachten. Toeteren dat ze deed. Of ik ff achteruit wilde. Mooi niet dat ik achteruit ga dus. Ik ga dan heel nonchalant negeren en druk doen op mijn telefoon alsof ze niet bestaat. Stapt uit en loopt te schreeuwen. Geen aandacht van mij.
Uiteindelijk Ging ze zelf achteruit en was het punt gewoon dat ze zelf niet achteruit kon rijden. Vooruit lukte wel, achteruit is moeilijk denk ik voor haar.

Erg herkenbaar
Zeg tegen jezelf
I am i claim my space
Go with the flow in winkels en zo en bovenal maak je niet druk allemaal negatieve energie en niet reageren op sleepers
Blijf in je zone
Doe wat je hart je ingeeft maar besef ook dat trekken aan n dood paard geen zin heeft ook als het je naasten zijn hoe moeilijk ook
Hou focus op het goede en blijf dat voeden
Sharing = caring

Ik heb absoluut geen zin meer om boodschappen te doen.

Voor een recept heb ik citroengras nodig. dat heeft niet iedereen.
Dus alleen even kijken kan niet, mag niet. Eerst wagentje nemen en de hele winkel door. . Gadver.
Ik had echt de pest in vandaag. Ook bij de kassa stond ik lang te wachten. Je mag pas doorlopen als de klant bij de kassa weer weg is, want afstand. Schiet dus niet op. Afijn, iedereen herkent dit wel.

Ik heb absoluut geen zin meer om boodschappen te doen.

Voor een recept heb ik citroengras nodig. dat heeft niet iedereen.
Dus alleen even kijken kan niet, mag niet. Eerst wagentje nemen en de hele winkel door. . Gadver.
Ik had echt de pest in vandaag. Ook bij de kassa stond ik lang te wachten. Je mag pas doorlopen als de klant bij de kassa weer weg is, want afstand. Schiet dus niet op. Afijn, iedereen herkent dit wel.

Mij staat het ook tegen en stel het zo lang mogelijk uit. Als je een Turkse winkel in je buurt hebt, die verkopen ook nog wel eens citroengras. En anders maar gewoon een simpeler recept toch? Dat kan ook.

Ja kan ook echter, ik heb kinabast gekocht (thee) en op hun website staat een recept om likeur te maken. o.a. met 500 gram suiker op een halve liter water, citroen sinaasappel, tijm enz. voor de eerste keer wil ik daar de citroengras bij hebben. Ik ken de smaak daarvan niet, misschien net zoiets als citroen, dan kan het zeker wegblijven.

Ik had laatst hoofdpijn.
Had een flesje https://www.ah.nl/producten/product/wi466980/belvoir-botanical-juniper-en-tonic,
extra gekocht vanwege de kinine.
Heb dat gedronken toen ik van het werk thuis kwam, 's avonds nog een kinabast-thee, heel bitter zonder suiker, maar de hoofdpijn is weggetrokken.

Hoe doe ik dat met afstand houden? Ik geef de ander uit respect die 1,5 meter, ga dus op afstand, niet voor mezelf maar voor de ander.
Was laatst bij een jumbo en omdat ik samen met mijn vriend was mocht ik er niet in. Ik heb toen wel aangegeven dat dit toch wel extreme vormen ging aannemen. Wel tegen de jongen gezegd dat hij er niets aan kon doen. Uiteindelijk zei een andere klant dat ik toch ook gewoon een wagentje kon nemen. De jongen zei niets meer en dat heb ik toen gedaan.
Bij een andere Jumbo is dit probleem niet, daar geven ze meteen aan 2 wagentjes te nemen. Het is maar net hoe de chef denkt.
Wel erg irritant.

Dorothé

Heel goed artikel
Hier al bekend maar toch..

https://www.thebernician.net/the-deception-of-virology-vaccines-why-coronavirus-is-not-contagious-2/

Mike, het kan goed zijn dat virussen niet bestaan, maar of ze wel of niet bestaan is minder ERNSTIG dan de grotendeels zich als religie gedragende gekte der mensheid. De mensheid gaat zichzelf nog uitroeien door achter de grote spychopatische schreeuwerts aan te lopen.

Dit is pure satanische mind control. Vanaf het moment dat we gevallen zijn voor het darwinisme en in het verlengde daarvan de bacterietheorie van Pasteur zijn we gaan geloven in zelfzuchtige en roofzuchtige, parasitaire levensvormen. Dat zijn [ZIJ], niet wij, pure projectie!

Mike

PASTEUR DEBUNKED

Pasteur?
Fraudeur!

200_brecht_arnaert_foto2.jpg

De meerderheid van de mensen gelooft dat ziekte van buiten het lichaam komt. Ofwel via “virussen”, ofwel via bacteriën, die de vergeten boodsdoeners van gisteren zijn. Maar draai het of keer het: externe ziekteverwekkers zijn het basisdogma van de moderne medische ideologie.

Ikzelf heb dat ook héél lang geloofd. Ik wist ergens wel dat dat niet klopte, maar tot ik ontdekte waarom we precies zo negatief zijn over onze kleine vrienden, de microben, kon ik het bedrog niet benoemen. Nu wel: ziekte start niet buiten het lichaam maar binnen de geest, en wat wij nu nog verkeerdelijk ziekte-symptomen noemen zijn in feite helings-signalen, nadat de échte ziekte (een geestesconflict) is opgelost. Voila. Dat is in één zin waarom ik niet langer in ziekmakende virussen geloof.

Dat woord, namelijk, “virus”, betekent letterlijk “gif”. Het is een Latijns woord dat oorspronkelijk diende voor de aanduiding van etter, pus, de vuiligheid die het lichaam afscheidt wanneer een wonde heelt. Het is in wezen dus niet meer dan het excrement van bacteriën, die keihard werken om onze wondes te dichten. Of dacht u dat wij dat zelf doen misschien? Tja. We verteren niet eens ons eigen voedsel. De ruim 3 kilo aan bacteriën die in ons wonen zijn keiharde werkers, en niet één ervan is schadelijk.

De reden dat we dat jammer genoeg wel denken, komt door het bedrog van één van de grootste fraudeurs in de geschiedenis van de mensheid: Louis Pasteur. Die onverlaat, die enkel in Robert Koch zijn gelijke vond, werkte in opdracht van zijn regering aan een theorie over zogenaamde “ziektekiemen”: kleine materiële deeltjes die de tegenstander ziek zouden maken. Want één ding moet u goed beseffen: de vroege ontwikkeling van de micro-biologie speelde zich volledig af in een angstig militair klimaat.

In 1871, namelijk, hadden de Pruisen de Fransen nog eens goed op hun plaats gezet, en het revanchisme in Frankrijk vierde dan ook hoogtij. Pasteur’s eigen zoon had in die oorlog gevochten, en de verbetenheid waarmee men nu naar nieuwe manieren zocht om de Duitsers te vernietigen kende geen grenzen. In de typische arrogante stijl van het 19de eeuwse positivisme – zogezegd wetenschap, maar vooral veel fantasie – ging Pasteur dus zonder enig bewijs gaan beweren dat bacteriën ziekmakers zijn.

Hoe we dit weten? Wel, zéér eenvoudig: van alle experimenten die hij vervalste om die bewering staande te kunnen houden, hield hij een meticuleus privaat dagboek bij. Een soort zwarte boekhouding dus, om zélf nog te weten wat waarheid en wat fictie is. Als je liegt, namelijk, moet je een héél goed geheugen hebben. Of een goed dagboek. Pasteur wist overigens hoe explosief deze literatuur was, want toen hij zijn erfenis naliet was er één voorwaarde aan verbonden: dat deze dagboeken nooit zouden worden gepubliceerd.

Tot in 1993 een achterkleinkind van Pasteur de leugen niet meer kon verdragen, en dat toch deed. Hij stapte naar Prof. Dr. Geison van Princeton University, die deze notities twee jaar later uitbracht in “The private science of Louis Pasteur”. Dit boek indexeert op gedetailleerde manier hoe Pasteur zijn experimenten bewust vervalste. Er is simpelweg geen ontkennen aan, want hij hield zelfs bij hoeveel gif hij aan de controlegroep honden had toegediend die zijn zogezegd “gezondmakende” vaccin niét hadden gekregen.

Pasteur is dus een fraudeur. Punt aan de lijn. En dus stel ik u de vraag: als het hele idee dat de oorzaak van ziekte ligt bij externe ziekmakers gebaseerd is op een vuile leugen, tenminste in het geval van bacteriën, hoe plausibel is het dan dat hetzelfde niet gebeurt met virussen, die eigenlijk gewoon kleinere microben zijn?

Het lijkt mij minstens een geldige vraag.

Uw systeem-ongelovige,
Brecht Arnaert

Bron: macrotrends

Uit het bericht van natuur op 13 april.

Wij maken gebruik van de hoge ARDSnet PEEP tabel (Erasmus beademingsprotocol zie bijlage). Wat opvalt is de behoefte aan hoge PEEP, maar dat de driving pressure laag is.

Definitief beleid nu gedateerd op 20 april!

PEEP-niveau zo laag mogelijk voor minimale flow tijdens apneu.

• Zorg voor apneu (“no flow”, d.w.z. machine tijdelijk op stand by) i.v.m. extra gevaar voor AGP tijdens
de volgende momenten.

Hoeveel mensen zijn er daadwerkelijk overleden aan een virus?

https://nvic.nl/sites/nvic.nl/files/NVIC%20tracheotomieprotocol2020%20definitief%20april2020%20%282%29.pdf

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan