Coronavirus

Dit is wel heel frappant. Ik kwam dit bericht een tijdje terug op LinkedIn al tegen en nu op Twitter. Dit zijn 2 pagina’s uit een boek waarin het Corona virus voorspeld werd, samen met het jaar 2020.

We hoeven ons toch geen zorgen meer te maken over 5G? Trump heeft een Excutive order getekend tegen het Chinese vervuilende 5G. Voorzover ik begrepen heb kan er wel 5G komen maar dan op basis van tesla technologie welke schoner is. Tenminste, als ik de video van Janet Ossenbaard geloof. En ik geloof wel dat dit zo is.

Ik vertrouw die Fulford voor geen meter!

Mike

Ja, dat snap ik dat het door gaat zolang als wij dat toe laten. Maar zelfs de mensen die er niet in geloven houden zich braaf aan de regeltjes van wat er verwacht wordt van ze.
Niemand die durft te zeggen waar het op staat laat staan dat ze ernaar handelen.

Ik wist het zelf ook niet van de apotheek en dierenarts. Ik moest vanmorgen spuitjes halen bij de apotheek zodat ik wat water kan geven bij de medicijnen die de kat moet hebben. En bij de dierenarts zelf had ik het nog niet eerder mee gemaakt. Ik mag hopen dat er eerdaags echt een opstand gaat komen en dat men net als in Amerika gaat protesteren hiertegen en mensen gaan zien hoe ze met zich laten sollen!

Dit dus! Mensen worden opgeroepen om te protesteren! En dat moet ook. Straks begint het herfst seizoen en dan gaan ze de angstigen nog vertellen dat er een 2e golf Corona is!

https://facebook.com/events/s/vrijheid-terug-aan-het-volk/826426981217887/?ti=icl

@Binc, nou mijn man was laatst met de kinderen bij ekoplaza en toen zei er ook precies een wijf ja weer een vrouw tegen mijn kids: halloo een beetje afstand houden!
Ik was er niet bij maar mijn man had het ook niet gehoord. Het is de 2e keer dat mijn kids hierop worden aangesproken in de winkel. Jammer dat ik er steeds niet bij ben!!dan zal ik ze eens haarfijn uitleggen wat normaal doen is! Tot nu toe heeft nog nooit iemand zoiets tegen mij durven zeggen en ik let echt niet op die 1,5m ik doe mijn ding. Anderen gaan maar opzij voor mij. Ik laat mij niet beïnvloeden door hun angsten! Dat is HUN probleem, niet het mijne!

Even een vraagje, hoe leggen jullie mensen uit die echt nog helemaal 0,0 niks kennis hebben van de deepstate en heel erg in corona geloven? Ik heb de neiging om heel snel geïrriteerd te raken en vervolgens van alles doorelkaar te roepen maar niks zeggen is geen optie in deze tijd. Het is namelijk echt onze medeverantwoordelijkheid om ook deze mensen te bevrijden. Ik zie het als een strijd. Maar hoe doen jullie dat?

Heb op instagram wat discussies gezien over corona en er reageren echt veel mensen die diep diep slapen joh afschuwelijk triest om dat te lezen!Bijna om te huilen. Die nog steeds zeggen ja de IC bedden we moeten echt in een strengere lockdown oh oh oh. ja of het zijn gewoon trollen kan ook natuurlijk!

Het is namelijk echt onze medeverantwoordelijkheid om ook deze mensen te bevrijden. Ik zie het als een strijd. Maar hoe doen jullie dat?

Doe net als Q: stel vragen en prikkel mensen zelf om dingen te onderzoeken.

Of zeg bijv: een kennis van mij zegt dat er een geneesmiddel is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken.

Ik ga niet meer in discussie, maar vragen stellen kan altijd ;-)

Snap ik sampjes. En ik ben het zeker met je eens. Maar je kan simpelweg niet een apotheek binnen lopen als er al 3 klanten binnen zijn. En trouwens, bij veel supermarkten mogen kinderen niet eens mee naar binnen wat natuurlijk belachelijk is. zo een trut als vanmiddag krijgt van mij ook haar zin niet. Zo simpel is het en luister er niet naar. Maar dat wil niet zeggen dat ik me er niet aan irriteer. Bovendien, meestal vliegen ze zelf al aan de kant in de supermarkt. Mij interesseert het geen hol. Als zij stampij wil maken doet ze haar best maar. Ik reageer er gewoon droog op en laat me niet zo op de kast krijgen dat ik uit me plaat ga. Zonde van me energie.

Of zeg bijv: een kennis van mij zegt dat er een geneesmiddel is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken.

Ik ga niet meer in discussie, maar vragen stellen kan altijd ?

Dan nog moet je mensen hebben die hiervoor open staan en willen luisteren. Mensen zijn overtuigd van hun angst en van de artsen. Ik heb het al zo vaak mee gemaakt dat mensen niet mee willen. Zelfs apps niet lezen en maar door blijven appen zonder dat je zelf kan antwoorden of een bericht terug schrijven.
Dit weekend nog knallende ruzie gehad met mijn stiefmoeder over dit soort onderwerpen. Dat ik me maar aan moet passen en die hele Corona kwestie serieuzer moet nemen aangezien er doden vallen en hun ook niet op kraam visite mogen bij mijn zus. Het feit dat ik hierin weiger en hun andere dingen probeer te laten zien, dat gaat er niet in. Op de vraag of dat de enige reden is dat ze moeite hebben dat ik er anders tegenaan kijk, en wat ze vinden van het medicijn van Trump wat zo goed werkt geen woord. Behalve het verzoek of ik wil vertrekken. Veel mensen hebben gewoon een plaat voor hun kop!

je kunt het ze niet kwalijk nemen Binc, dat is de kracht van propaganda en een schaap bewustzijn door al het gif. De hersens zijn giftig en wazig, kunnen niet nadenken.

je kunt het ze niet kwalijk nemen Binc, dat is de kracht van propaganda en een schaap bewustzijn door al het gif. De hersens zijn giftig en wazig, kunnen niet nadenken.

Van sommigen idd niet. Maar het gaat om de manier waarop anderen kunnen reageren. En daar ben ik klaar mee. En ja, sommige mensen neem ik het wel kwalijk als ze niet willen luisteren of mijn visie niet willen respecteren en eisen gaan stellen. Of alleen maar kunnen commanderen.
Ik verlies letterlijk gewoon me geduld. Ze mogen het dan zelf uitzoeken wat mij betreft. Dan zoeken ze maar iemand anders om tegenaan te zeiken of te commanderen maar niet tegen mij.

Laat ik het zo zeggen, er zijn situaties Waarbij het persoonlijk word tot kwetsen aan toe.
Veelvuldig eigenlijk.

Oké dat is een goede tip, thanks! Ben benieuwd of ik ze ga kunnen prikkelen.

Maar je kan simpelweg niet een apotheek binnen lopen als er al 3 klanten binnen zijn.

Nee in zo een situatie bedoel ik dat niet maar meer gewoon in de winkel en je loopt daar dat ik dan niet de eerste ben die opzij gaat. De ander gaat maar opzij.

Maar echt vervelend zeg die discussie die je dan hebt met familie. Ik heb dat ook met 1 zus terwijl die ander helemaal wakker is en Q volgt. Oh oh maar die andere zus, heb gewoon felle discussies met haar. Dus ik begrijp je helemaal! Van vreemden kan ik het nog hebben maar je eigen familie is een ander verhaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan