tsja Binc, wat er nu met ondernemers gebeurt, doen ze al jaren op kleinere schaal bij boeren. De boycot tegen Rusland bv is door de boeren betaald. Alle shit, waar ze de boeren continue voor op laten draaien kost per bedrijf gemiddeld duizenden tot 10-duizenden per jaar. En dan stonden er weer ambtenaren te staken voor 20,- per maand of zo iets.
Qua dat is het wel goed dat de rest het ook eens voelt. Maar dit gaat wel met hele grote scheppen! Blijkbaar moeten er veel drama’s plaatsvinden voor men wakker wordt. En beter zo dan dat we allemaal mee moeten doen aan de hungergames.
We zullen zien hoe heet de soep is, nadat de mist is opgetrokken en het stof neergedwarreld is.
Worden jullie trouwens ook zo moe van in de krant al die zielige mensen die ergens in verweggistan vast zitten? Wat een jankerds (gemiddeld genomen). Je wou toch avontuur. Heb je het, verwacht je dat iemand je komt redden. Waar komt die verwachting vandaag? De overheid laat hele groepen mensen al jaren in de shit zitten en dan moet jij ‘gered’ worden uit je paradijsje? Grow-up!
en , hahah Mike, ze laten vooral vrouwen aan het woord
Ja, ik ben het met je eens. Schreef er net ook over maar dan in het verkeerde topic. Waarom niet gewoon keiharde acties? waarom slikken de meesten dit allemaal voor zoete koek? In deze tijd kan er wellicht heel veel om die geldgraaiers en leugenaars eens goed aan te pakken. Ondertussen past men zich aan aan de regeltjes van meneer Rutte. Hoeveel doden zijn er inmiddels? 4.054 lees ik net. Is heel veel. Zoveel om een hele economie naar de verdommenis te helpen. Ik heb de laatste tijd niet zo meegekregen of er nog acties zijn vanuit de boeren. Uiteraard niet op straat. Maar waarom stoppen ze niet met voedsel leveren? Of ben ik nu te radicaal?