Even dit hoor; mijn man sprak vanmiddag een wakkere Marokkaan( ja die heb je kennelijk ook) die hier iets verderop woont. Hij vertelde dat hij van een familielid die woonachtig is in marokko het volgende hoorde: de mensen sterven hier door honger! Vanwege de volledige lockdown( daar kan je geen meter buiten je deur staan of er staat al politie!) Het is al niet echt een rijk land en nu zijn al die marktkooplui en kleine winkeltjes dicht dus geen inkomsten. En daar heb je geen regelingen hoor, zoek het zelf maar uit! Hij ziet en hoort om zich heen dat er veel mensen sterven en de doodsoorzaak honger is maar wat zeggen ze op de marokkaanse staatstelevisie? Jaaa 1x raden: Corona!
Daar is de lockdown verlengd t/m eind mei begreep ik. Weer bewijs dat Corona sterfte cijfers niet kloppen, ze gebruiken het gewoon als doodsoorzaak! Wij weten inmiddels dat dit in veel landen op deze manier gaat. Maar zo hoor je het eens echt direct van iemand.
Daar is de lockdown verlengd t/m eind mei begreep ik. Weer bewijs dat Corona sterfte cijfers niet kloppen, ze gebruiken het gewoon als doodsoorzaak! Wij weten inmiddels dat dit in veel landen op deze manier gaat. Maar zo hoor je het eens echt direct van iemand.