Coronavirus

Even dit hoor; mijn man sprak vanmiddag een wakkere Marokkaan( ja die heb je kennelijk ook) die hier iets verderop woont. Hij vertelde dat hij van een familielid die woonachtig is in marokko het volgende hoorde: de mensen sterven hier door honger! Vanwege de volledige lockdown( daar kan je geen meter buiten je deur staan of er staat al politie!) Het is al niet echt een rijk land en nu zijn al die marktkooplui en kleine winkeltjes dicht dus geen inkomsten. En daar heb je geen regelingen hoor, zoek het zelf maar uit! Hij ziet en hoort om zich heen dat er veel mensen sterven en de doodsoorzaak honger is maar wat zeggen ze op de marokkaanse staatstelevisie? Jaaa 1x raden: Corona!

Daar is de lockdown verlengd t/m eind mei begreep ik. Weer bewijs dat Corona sterfte cijfers niet kloppen, ze gebruiken het gewoon als doodsoorzaak! Wij weten inmiddels dat dit in veel landen op deze manier gaat. Maar zo hoor je het eens echt direct van iemand.

We hebben ook een forumlid die in Marokko woont. bewust. Misschien dat zij er iets over kan zeggen. Ze woont in Marokko!
Dus dood gaan van de honger is ook Corona. welja, nog meer leugens!

Binc, ik denk niet dat ze zomaar de waarheid zullen vertellen, dat had ik ook in mijn bericht meegenomen.
Medusa, Aangezien testen op corona zeer twijfelachtig zijn, zeggen die cijfers eigenlijk niets. Daarom ben ik ook benieuwd naar de oversterfte, al mag men ook daarbij hopen dat er geen doden bijverzonnen worden.
Het is diep triest dat de overheid niet betrouwbaar is, het komt er op neer dat we, bewuste mensen, het dan maar zelf uit moeten zoeken.
Kunne we niet ergens een eigen staat oprichten, op een lekker tropisch eiland waar we zelf onze landbouw bedrijven op onze manier?

Besmet de gehele wereld, en begin met de mensen om je heen, …

In de video van AndWeKnow (schakel de YouTube vertaling in tutorial) is een man op leeftijd die dit ter sprake brengt op 2.32 min. Het meest besmettelijke virus is een “glimlach”, laat dit virus wild om zich heen slaan en liefst snel over de gehele wereld. De grap kan ik zeer waarderen, zeer omdat de insiders al een tijdje weten dat het gehele Corona / COVID 19 de grootste valse vlag uit de geschiedenis is. En, … omdat we al wisten dat er iets te gebeuren stond, we wisten niet wat maar dat de vijand in het nauw gedreven niet zonder slag of stoot ten onder zou gaan was duidelijk. Dat mensen zich echter zo massaal in de hoek zouden laten zetten verbaasde mij ook. Zelfs nu is de wereld nog giga onder invloed van Mind Control.

Zelfstandig nadenken is bij iedereen vakkundig afgeleerd. Zelfs als je dit artikel zelf opgezocht hebt en nu zit te lezen verdenk ik je ervan dat het nog niet helemaal snor zit in je bovenkamer met dat zelfstandig denken, … die Mind Control.

Een mailtje vanmiddag;

Henk , dit is toch ongelofelijk ! De hele situatie is ongelofelijk vind je niet ! Wil heel graag positief blijven maar vind dat erg moeilijk ! En jij ?

Ik, … ik zit al vanaf 2017 in een positieve flow die alleen maar sterker begint te worden.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/23/besmet-de-gehele-wereld-en-begin-met-de-mensen-om-je-heen/

Open brief van Rob Elens, helemaal geweldig!

https://opiniez.com/wp-content/uploads/2020/04/Reactie-IGZ_20200420_final_1.0.pdf

Mike

Kan iemand mij helpen aan het artikel over die achterhaalde corona testen? Dat het voor geen kanten klopt. Ik heb het helaas niet opgeslagen en zoeken hier is als zoeken naar een naald in een hooiberg. Zo snel gaat het! Sinds kort sla ik alles op maar dat deed ik toen nog niet.

Oja en nog wat, nu wisten wij al dat er overal op social media trollen rondzwerven daar heeft de MSM ook geen geheim van gemaakt. Gister op de instagram pagina van Jensen zag ik was discussie lopen en iemand die wakker is had sterk stukje geplaatst over hydroxychloroquine. Die trollen hebben vaak niets meer te zegge dan: complotgekkies of oh heb je weer een complotdenken(dat moeten ze uiteraard zeggen van hun baas)

Maar laat het toeval nou zijn dat ineens vanochtend dit artikel op de nos staat? geen toeval dus

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2331441-medicijn-tegen-corona-pas-over-jaren-beschikbaar.html

En nu verschijnt ook nog eens dit artikel, gatverdamme wat een smerig spelletje en dat allemaal omdat het op de socials bespreekbaar werd gemaakt!

https://nos.nl/artikel/2331471-topambtenaar-vs-ik-weigerde-omstreden-middel-tegen-corona-ben-nu-ontslagen.html

Kritisch filosoof en theatermaker Ab Gietelink roept op tot Corona-Activisme

Hij benadrukt met verwijzing naar aflevering #2 de astronomische maatschappelijke kosten van het Coronabeleid en het Zweedse alternatief.
Hij pleit tegen de Corona App en tegen de 1,5 meter samenleving.
Hij wijst op Big Parma en de lobby tegen werkzame medicijnen.
Hij pleit voor een micro-activisme van verzet.
Tenslotte roept hij op om de samen met Weltschmerz opgestelde petitie:

‘Hef Coronamaatregelen op!’ te tekenen. (..en ik heb dat gedaan.)

Link naar de petitie en naar zijn Youtube vind je hier.

https://www.nu.nl/nucheckt/6046752/waarom-nederlandse-complotdenkers-bill-gates-de-schuld-geven-van-corona.html

Café Weltschmerz roept op tot micro-activisme van verzet!

STOP DE LOCKDOWN!!

https://commonsensetv.nl/stop-de-lockdown/

@Muis Jouw bijdrage past beter bij het topic “humor om te lachen”. Alhoewel het bericht eigenlijk om te huilen is. ?
Bijzonder dat complotten altijd geframed worden als extreemrechts.

Geweldig heb net de petitie link doorgestuurd naar kennissen en een ondernemer en een vurig betoog en zelf natuurlijk ook ondetekent.

Zo je merkt wel duidelijk dat de MSM in de aanval is! Ze krijgen het benauwd, ze zien dat de groep wakkere steeds groter aan het worden is en geven nu ook gas. Ze proberen alles uit de kast trekken, trollen loslaten op alle socials, artikelen plaatsen op diverse sites, Lubach inschakelen. Het wordt ze heet onder hun satanische voetjes!

Kan moedermelk worden gebruikt als medicijn tegen het coronavirus? Onderzoekers van het Amsterdam UMC denken van wel. Zij onderzoeken of moeders die een Covid-19 infectie hebben doorgemaakt antistoffen tegen het virus in hun moedermelk hebben.

bron Stentor

Hoe voor de hand liggend, zo werkt het met kinderziektes toch ook?

&t=4041s
Brecht Arnaert: Vanaf 1:07:20

'Beste volgers,

Dezer dagen wordt Nobelprijswinnaar Luc Montagnier weer opgevoerd als een "autoriteit", en wel één die suggereert dat het virus van mens-gemaakte oorsprong is.

Onzin. De waarheid is dat virussen niet eens bestaan. Dat ze een volledig conceptuele fictie zijn waarvoor geen enkel experimenteel bewijs bestaat.

U gelooft mij niet? Dan heb ik voor u een interview uit 2009 klaargezet waarin Montagnier, één jaar na zijn Nobelprijs, dit zelfs expliciet toegeeft.

Het HIV-virus is nog NOOIT geïsoleerd, laat staan volledig via experimentele wijze biochemisch gedetermineerd. Het is ontstaan op basis van ... consensus.

Die consensus wordt bekomen op "politieke" manier: doordat leidinggevende wetenschappers beslissen wat er wel en niet in het genoom van het "virus" thuishoort.

Maar waarom hebben ze de leiding? Omdat ze de beste wetenschappers zijn? Helemaal niet? Omdat ze meeheulen met de macht. Voor subsidies en prestige, tégen de realiteit in.

Meer is het echt niet!

Bekijk het interview met Montagnier.

Je ZIET hem werkelijk liegen.

Ik kan u enkel aanraden de hele video te bekijken. Misschien begint het dan eindelijk te dagen dat ziektes niet van buiten het lichaam komen maar van binnen de geest.

En ja, dat betekent ook dat ik bereid zou zijn om zonder bescherming een zogezegde "Ebola"-patient te verzorgen. Pure fictie om ons bang te maken, en MACHT te verwerven!

Het moet gedaan zijn met de leugens!

Deel deze video zoveel mogelijk, en zeg tegen mensen dat ze zich moeten abonneren op mijn pagina. Morgen kom ik met groot WETENSCHAPPELIJK nieuws.

Brecht Arnaert, 23 april 2020'

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan