Coronavirus

De waarheid is dat virussen niet eens bestaan. Dat ze een volledig conceptuele fictie zijn waarvoor geen enkel experimenteel bewijs bestaat.

U gelooft mij niet? Dan heb ik voor u een interview uit 2009 klaargezet waarin Montagnier, één jaar na zijn Nobelprijs, dit zelfs expliciet toegeeft.

Het HIV-virus is nog NOOIT geïsoleerd, laat staan volledig via experimentele wijze biochemisch gedetermineerd. Het is ontstaan op basis van … consensus.

Die consensus wordt bekomen op “politieke” manier: doordat leidinggevende wetenschappers beslissen wat er wel en niet in het genoom van het “virus” thuishoort.

Die Brecht zegt exact wat ik ook al jaren hier beweer!

Mike

het klinkt wel logisch, dat HCQ veel problemen zou kunnen oplossen. Ziekte is vergiftiging op celniveau. HCQ zet de celwand open zodat gifstoffen eruit kunnen en bv zink erin, daarna is dan die antibiotica nodig bij mensen waar de balans erg verstoord is, want er komen allerlei "beestjes" vrij door openen van de cel in het bloed (ontgiftingsreactie) en dat kan zelfs tot de dood leiden als dat te heftig is zoals bij "corona". Dit zag ik een arts uitleggen in een filmpje.
Maar dat is dus wat alle natuurlijke oplossingen in de natuur doen. Ik weet van etherische oliën dat het als een synergie werkt, dus niet 1 stof van de plant eruit halen/isoleren en dat als "medicijn" inzetten maar alle stoffen in die plant gebruiken. Ene stofje zorgt om de cel te openen en een ander stofje kan dan zijn werk doen in de cel, heel kort uitgelegd. Wintergreen (bergthee/gaultheria) heeft 90 tot 95% acetylsalisylzuur in zich. Aspirine dus en werkt als een pijnstiller. In de chemie halen ze alleen die ene stof eruit en gebruiken niet die andere 5% stoffen die in synergie werken met die ene stof en ons lichaam snapt dat dus niet. Dus "bijwerking". Daarom werken etherische oliën zo enorm goed, als een geheel, als natuur.

Tien tot vijftien jaar geleden had ik al het idee dat er voor veel ziekten behandelingen beschikbaar zijn, maar dat dat niet bekend wordt gemaakt voor degene die het nodig hebben.
Maar natuurlijk was ik een complotdenker, want waarom zouden "ze" dat doen? Voor mij was dat de begintijd waarin ik begon te beseffen dat er in de wereld veel dingen zijn die niet kloppen.

Het is heel simpel: ziekten zijn het verdienmodel van de farmaceutische industrie. Dit is precies de rede waarom ik nooit geld geef aan "goede doelen" en inzamelingsacties voor kanker en andere aandoeningen.

Enige tijd geleden werd ik gebeld door iemand van een "goed doel", ik dacht het KWF. Ik vertelde dat ik niet doneer aan criminele organisaties. Het KWF en vergelijkbare clubs zijn niet serieus in "de strijd tegen ...". Al tientallen jaren worden jaarlijks vele miljarden dollars gebruikt voor "onderzoek", maar we worden allemaal steeds zieker. Hoe kan dat?

Hij was het er niet mee eens. Vanuit zijn positie logisch. Als hij mij gelijk had gegeven was hij ontslagen. Zo simpel werkt dat.

Deze inzamelingen lijkt allemaal goed bedoeld, maar het lost niks op. Behandelingen zijn er al. We worden allemaal keihard voor de gek gehouden. Wat gebeurt er eigenlijk met al het geld dat wordt ingezameld?

Wat ik ook las is dat het volgens mij iets te maken heeft met fotosynthese wat weer een relatie heeft met licht.
Kinine komt van Chinon. En de fotosynthese werkt zoals onderstaand.

Misschien doet het hetzelfde als chlorella?

De meeste chinonen hebben een functie als elektronenacceptoren in de elektronentransportketens zoals in fotosystemen I & II bij de fotosynthese, en in aerobe ademhaling, maar ze kunnen ook een functie hebben in redoxreacties.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chinon_(scheikunde)

https://www.thegatewaypundit.com/2020/04/new-research-reveals-12-million-33-million-americans-infected-coronavirus-mortality-rate-similar-seasonal-flu/

Mike

Blijkbaar staat er in Trouw een artikel over mensenrechten die geschonden worden. (gehoord via radio)

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/wetenschap/ontdekker-van-hiv-en-nobelprijswinnaar-oogst-kritiek-na-claim-dat-coronavirus-in-labo-in-wuhan-werd-gemaakt~ad32eb26/

Ik zocht een artikel in het nederlands van deze Luc Montagnier.
Ik moet het allemaal nog lezen.

Deze epidemioloog is reeds met pensioen en maakt gehakt van de lockdown maatregelen. Het interview met deze man, Johan Giesecke, is al van YouTube gehaald. Censuur van de bovenste plank. Volgens hem is het logisch dat kwetsbare mensen en ouderen worden beschermd maar voor iedereen met een goed afweersysteem is een lockdown en zelfs de 1,5 meter afstand pure onzin. Meer dan 90% van de doden had al onderliggende oorzaken, dit zegt hij zelf ook.

https://commonsensetv.nl/top-epidemioloog-maakt-brandhout-van-lockdowns/

Die Brecht zegt exact wat ik ook al jaren hier beweer! Ja, ik weet het, Mike. Brecht attendeerde ik eerder op jou/het stuk wat je hier aanhaalt. Wellicht interessant om een keer contact te leggen met deze Belg. Jullie hebben veel raakvlakken.

Spannende tijden overigens. Het nieuws gaat snel. Zelfs de grootste slapers in mijn omgeving ontwaken langzaam maar zeker. Uit angst, denk ik, word ik daarentegen ook met grote woede aangevallen. Ik merk dat het me weinig doet. Vertrouwen.

Ja, ik weet het, Mike. Brecht attendeerde ik eerder op jou/het stuk wat je hier aanhaalt. Wellicht interessant om een keer contact te leggen met deze Belg. Jullie hebben veel raakvlakken.

Ik krijg wel eens n nieuwsbrief van Brecht en idd die kerel laat wel zien dat in staat door de illusie heen te kijken met geweldige analyses

Van de Facebook-pagina "Gele Hesjes / Gilets Jaunes".

Trump: laten we iedereen eens spoelen met bleekwater ??
Kunnen we die niet laten opsluiten voor suggestie tot wereldwijde moord?

Zucht. Facebook. Daarom haat ik FB en ben ik daar niet actief. En de Gele Hesjes nog wel! Anyway, hier mijn uitgebreide reactie op dit FAKE NEWS.

Mike

Het is inderdaad geschreven door het account GeleHesjesVlaanderen. Gele Hesjes die anti-Trump zijn? Dat kan ik niet begrijpen. Trump doet wat de Gele Hesjes zeggen te willen: drain the swamp.

Wat gebeurt er eigenlijk met al het geld dat wordt ingezameld?

Toevallig uit m'n hoofd wist ik dat van alle directeuren van organisaties/bedrijven in de provincie Utrecht de directeur van het Rode Kruis het meeste verdiend... Verder denk ik dat veel geld van die goede doelen word weggesluisd naar andere "gezellige" doeleinden.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan