S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit achter betaalmuur :-(De belangrijkste bescherming voor deze kwetsbare groep zal echter moeten komen uit een hoge vaccinatiegraad in de algemene bevolking, benadrukt Bram Goorhuis.
Er is een nieuwe behandeling voor de een half tot één miljoen Nederlanders die ondanks vaccinaties geen sterke afweer tegen corona kunnen opbouwen. „Toen ik hoorde dat ik ook na mijn vaccinatie geen antistoffen had, was ik van het padje af.”
Noodmedicijn voor mensen met zwakke afweer tegen corona ondanks vaccinaties
Corona: Er is een nieuwe behandeling voor de een half tot één miljoen Nederlanders die ondanks vaccinaties geen sterke afweer tegen corona kunnen opbouwen. „Toen ik hoorde dat ik ook na mijn vaccinatie geen antistoffen had, was ik van het padje af.”www.nrc.nl
monoklonale antistoffenZit achter betaalmuur :-(
Weet jij welk medicijn ze noemen?
Edson (hij wil niet met zijn achternaam in de krant) is de eerste coronapatiënt in het Erasmus MC die een behandeling krijgt met zogeheten monoklonale antistoffen. Omdat hij in 2014 een niertransplantatie kreeg – en zijn lichaam die nieuwe nier niet moet afstoten – slikt hij afweerremmende medicijnen. Hoewel Edson volledig gevaccineerd is tegen corona, maakt zijn lichaam helemaal geen antistoffen, waardoor hij eerder die week alsnog in het ziekenhuis belandde met Covid.Zit achter betaalmuur :-(
Weet jij welk medicijn ze noemen?
Je weet toch, iets met een patent, genereert een leuke centDuur en onnodig. Gewoon Ivermectine slikken, de penicilline van de 21e eeuw!
Mike
Dat weet iedereen dit "virus" Is hoog begaafd,
Ja, en het slaat ook niet genadeloos toe bij medewerkers van een supermarkt maar uiteraard wel in kroegen en cafe's. Oja en vergeet in de buitenlucht op een terras niet, stel je voor dat het daar in je neus waaitDat weet iedereen dit "virus" Is hoog begaafd,
Het kijk klok, houdt zich aan grenzen, gaat muilkorven uit de weg, en blijft uit de buurt van test en vax straten, gaat nooit mee in het oV of een vliegtuig.
🄼🄰🄰🅁 🄸🄺 🄱🄴🄽 🄽🄰🅃🅄🅄🅁🄻🄸🄹🄺 🄼🄰🄰🅁 🄴🄴🄽 🅆🄰🄿🄿🄸🄴 🄴🄽 🄲🄾🄿🄻🄾🅃 🄳🄴🄽🄺🄴🅁
In welk land vielen de meeste doden? Amerika. Wil je weten waarom? Ze zijn allemaal vergiftigd met remdesivir