Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Als je dood bent, krijg je ook geen corona meer.als je dood bent heb je niet veel aan schadevergoeding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je dood bent, krijg je ook geen corona meer.als je dood bent heb je niet veel aan schadevergoeding
geen coronaPatholoog waarschuwt voor gevaren van 'onnodige' prik: 'Gestoorde episode uit menselijke geschiedenis'
Patholoog Roger Hodkinson heeft zich in een interview met RAIR Foundation USA fel uitgesproken tegen de coronaprik.www.ninefornews.nl
Maar gelukkig......(wie maakt hem af?)
De arts zei te verwachten dat het aantal kankergevallen de komende jaren flink gaat toenemen.
Idd maf dat je zo gaat denken, ik denk ook al bij alle ziektes die ik hoor in de omgeving na over die mensen hun eventuele prik.Ik zag laatst al rijdend in mijn auto hier in Nijmegen een vrouw spontaan van haar fiets vallen, zonder aanwijsbare reden. Ik dacht er nog aan om te stoppen maar een andere vrouw op een fiets was er meteen bij. Gevalletje vaxxed?
Mike
Maar gelukkig geen coronaSprak gisteren een kennis van bijna 70. Ze heeft zich laten prikken omdat haar dochter terminaal kanker patient is. Haar kleinzoons waren ook mee om zich te laten prikken (om hun moeder te beschermen). De oudste van 14 jaar heeft een toeval gekregen na de prik. Hij mag nu zelf besluiten of hij de 2e prik gaat nemen.
Zelf heeft ze een heel weekend geslapen na de prik maar verder geen last gehad en ze gaat de 2 wel nemen, waarschijnlijk de 3e ook wel.
Gebeurt het daadwerkelijk vaker of wordt de aandacht van de massa op deze manier afgeleid?Mij valt het op dat je steeds meer hoort dat mensen met hun auto huizen of gebouwen en sloten binnen rijden. Gebeurde eerst ook wel maar toch heel wat minder.
Dat weet ik niet. Vaak zijn het wel wat oudere mensen als ik de berichtgeving mag geloven. Maar soms weet je ook niet meer wat je kan geloven.Gebeurt het daadwerkelijk vaker of wordt de aandacht van de massa op deze manier afgeleid?