Nee, dat intetesseert me niet. Maar je trekt voortdurend op een negatieve manier de aandacht en je bent altijd ziek en nooit dood.Omdat ik niet doneer?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat intetesseert me niet. Maar je trekt voortdurend op een negatieve manier de aandacht en je bent altijd ziek en nooit dood.Omdat ik niet doneer?
Je bent nogal oordelend over mensen.
Dat valt me op. Ik ga mezelf niet verdedigen.
Misschien ben ik wel dood. Volgens de magnetiseur is alles wat je om je heen ziet een illusie. Wie zegt dat ik echt besta?
Jij wel MikeIk vond de magnetiseur aardig en hij dronk nog Kangen-water ook. Wel jammer dat hij me een poot uitrukte door het dubbele te rekenen. Ik zie echt wel de werkelijkheid, hoor.
Mike
Liz, je zou nu wel beter moeten weten dat zo in conclaaf proberen te gaan met Mike. Wat brengt het je?
Je wil informatie en krijgt informatie. Je leest al jaren mee, probeert dingen uit.
Wees dankbaar voor wat je hier geboden wordt.
Ik vond de magnetiseur aardig en hij dronk nog Kangen-water ook. Wel jammer dat hij me een poot uitrukte door het dubbele te rekenen. Ik zie echt wel de werkelijkheid, hoor.
Mike
het heeft hier al eens gestaan...ergens: Ben jij al geprikt?Ben jij al geprikt?
Wat een verschrikkelijk impertinente vraag.
In 2019 ook al hartstoornis gehad tijdens training met Nigeriaanse selectie agv dehydratatie.Hoe vaak kwam dit voor zeg 10 jaar voor covid, zeldzaam volgens mij, hoeveel sinds quackcinatie....
Mike is ouder dan ik. Aldoende leerJij wel Mike
weet je Mike? Ik heb iets meegekregen van vroeger. Mijn moeder zat altijd te klagen over van alles. Ik ben wederom dankbaar voor je inzichten. Het is niet alleen voeding, dat zei jij altijd al. Het is veel meer dan dat!Nee, dat intetesseert me niet. Maar je trekt voortdurend op een negatieve manier de aandacht en je bent altijd ziek en nooit dood.
Mike
Het is absurd wat het heeft aangericht bij deze mensen
“Dit zogenaamde vaccin heeft wereldwijd inmiddels tienduizenden mensen gedood en anderen zeer ernstig beschadigd,” voegde hij toe. “Alleen al in mijn praktijk zijn negen mensen invalide geraakt door de Moderna-prik en ik heb een kleine praktijk.”
Minstens drie jonge wielrenners zijn de afgelopen weken na een wedstrijd of training in het ziekenhuis beland met hartklachten. Ze waren pas gevaccineerd tegen corona. ‘Paniek is nergens voor nodig, maar we raden toch aan om het minstens een week kalm aan te doen na elke prik’, zeggen artsen en cardiologen woensdag in Het Laatste Nieuws.
... corona. Proost!Artsen raden intensief sporten in week na vaccinatie af: wat is er aan de hand?
Minstens drie jonge wielrenners zijn de afgelopen weken na een wedstrijd of training in het ziekenhuis beland met hartklachten. Ze waren pas gevaccineerd tegen corona. ‘Paniek is nergens voor nodig, maar we raden toch aan om het minstens een week kalm aan te doen na elke prik’, zeggen artsen en...www.demorgen.be
Maar gelukkig geen......
Op foto’s die door arts Gitala zijn gemaakt, is te zien dat rode bloedcellen samenklonteren en stapels vormen zoals bij muntrollen. Zo’n stapel wordt een rouleau (meervoud: rouleaux) genoemd en vormt zich normaal gesproken bij patiënten met bloedkanker.