COVID vaccinatie bijwerkingen

En die schade gaat verder dan alleen doden, zieken en bijwerkingen.

Mijn hele WhatsApp bestand heeft een jaar geleden de video van Dr Tenpenny gehad en het bericht -gezien-. Geen enkele reactie ontvangen.
Drie dagen geleden video belde ik een goede kennis die we al meer als 50 jaar kennen voor haar verjaardag.

Telefoontje werd geweigerd, ik dacht die belt zelf terug omdat het huis vol zat met visite, het is daar altijd de zoete inval, maar het bleef stil, ...

Stuurde gisteren een berichtje, twee vinkjes, bericht gelezen en dat was het, ...

Die staan dus op het lijstje ze mogen contact opnemen maar ik niet meer,...

Zwager van mijn man 3x geprikt ligt al 4 dagen ziek op bed. Hij heeft een corontest gedaan maar dat is het niet, hij vraagt zich af wat hij toch heeft? Hij kan amper praten en voelt zich zo lamlendig.
Tja wat zou het toch zijn? Het is mij écht een raadsel..

Net een gesprek tussen mijn buren en visitie. De visite vertelde dat hun geprikte nicht doodziek op bed ligt met corona. Dat de dochter van die nicht haar uitlachte dat ze geen prik had moeten halen. Ze had gezegd: dat krijg je ervan als jezelf laat prikken haha! Wij prikken niet en zijn niet ziek!
reactie van mijn buren: wat flauw zeg! Ik hoop dat zij zelf eens flink corona krijgt! Nou wij hebben de oproep vd 2e booster liggen hoor en die gaan we gewoon halen!
o_O

De buurman twee huizen verder, een actieve pensionado en volledig geprikt, heeft afgelopen week een hartaanval gehad. Er is nu een stent geplaatst en hij krijgt volgende week nog een bypass operatie. Helaas nu gaat hun vakantie in mei niet door, want daarvoor hebben ze de prikjes natuurlijk genomen.

De buurman twee huizen verder, een actieve pensionado en volledig geprikt, heeft afgelopen week een hartaanval gehad. Er is nu een stent geplaatst en hij krijgt volgende week nog een bypass operatie. Helaas nu gaat hun vakantie in mei niet door, want daarvoor hebben ze de prikjes natuurlijk genomen.
PSGWSP.

Mike

Smoking Gun: The Rate of Change of Millennial Deaths Points Directly to the Jab - Edward Dowd

"I would argue with anyone to suggest that everyone decided to commit suicide [when mandates rolled out], everyone decided to drug overdose in the same three months, and everyone decided to miss their cancer treatment screening and suddenly died. It makes no sense. The only thing that logically makes any sense to me as an analyst is [that] it's the vaccine."

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan