COVID vaccinatie bijwerkingen

Net een gesprek tussen mijn buren en visitie. De visite vertelde dat hun geprikte nicht doodziek op bed ligt met corona. Dat de dochter van die nicht haar uitlachte dat ze geen prik had moeten halen. Ze had gezegd: dat krijg je ervan als jezelf laat prikken haha! Wij prikken niet en zijn niet ziek!
reactie van mijn buren: wat flauw zeg! Ik hoop dat zij zelf eens flink corona krijgt! Nou wij hebben de oproep vd 2e booster liggen hoor en die gaan we gewoon halen!
o_O
Je moet erom lachen, om zoveel dommigheid.....

Janken heb ik geen zin in..

Je moet erom lachen, om zoveel dommigheid.....

Janken heb ik geen zin in..
Ik ken dan weer mensen uit mijn directe omgeving die dood zijn gebleven ZONDER vaccin. Nu jij weer. Of is dit allemaal fakenews? Wat maakt dat jouw verhaal steviger staat dan die van een ander. Je bent gewoon doodsbang.

Ik ken dan weer mensen uit mijn directe omgeving die dood zijn gebleven ZONDER vaccin. Nu jij weer. Of is dit allemaal fakenews? Wat maakt dat jouw verhaal steviger staat dan die van een ander. Je bent gewoon doodsbang.

Dood gebleven zonder vaccin?
Met vaccin waren ze nog meer dood gebleven? Of zorgt het vaccin voor het opstaan uit de dood met Pasen?

De Canadese investeerder Kelly Brown heeft onderzoek gedaan naar de oversterfte in Canada en is zich rot geschrokken. Hij spreekt van een alarmerende toename van de oversterfte in de leeftijdsgroep 0 tot 44 jaar, zei investeerder Edward Dowd, voormalig portfoliomanager bij BlackRock, in gesprek met Infowars.

Na de vaccinatiemandaten versnelde de stijging van de oversterftecijfers, net als in de Verenigde Staten, zei Dowd. In de provincies Alberta en Brits-Columbia bedroeg de oversterfte in 2021 in deze leeftijdsgroep maar liefst 70 procent. “Dit is de echte ‘sterfte-tsunami’,” aldus Brown.

Iets te verbergen​

Mensen beginnen zich af te vragen wat er aan de hand is in Canada. “Het is afschuwelijk,” zei Dowd. “Waarom vallen jonge mensen dood neer?”

Brown merkt op dat de plotse stijging niet kan worden verklaard door zelfmoorden, overdoses, kankers, et cetera. “Het vaccin is de boosdoener,” stelde Dowd onomwonden. Het feit dat de media en autoriteiten hier geen vragen over stellen, wijst er volgens hem op dat ze iets te verbergen hebben.

Rommelvaccin​

De investeerder wees erop dat het coronavaccin haastig is ontwikkeld en dat toezichthouders zijn overgenomen door Big Pharma. “Ze wisten dat dit een rommelvaccin was, maar ze hadden niet verwacht dat het in zo’n korte tijd zoveel mensen zou doden.”

Brown vindt dat deze gezondheidscrisis onmiddellijk moet worden onderzocht.

Oh good god, let's cover up the fact that mRNA COVID vaccines are causing heart problems by telling the people that we'll use mRNA to cure heart attacks.

mRNA causes the heart attacks, so more mRNA will cure them!

Friggin 🤡 world we're living it.

Mike

BREAKING-Naomi Wolf just broke on Bannons War Room that Pfizer knew their 100mg dose destroyed recipients white blood cells or suppressed them at minimum. Claims this could be why the vaccinated keep getting Covid or other illnesses. This info came from the reports they wanted to hide till 2075.

Essentially Pfizer, FDA, CDC knew these jabs would destroy immune systems.

Do you see why the Establishment is pivoting on everything Covid?

Mike

I see people commenting about my post on Naomi Wolf about how the Establishment is turning about face on Covid but holding a summit for more jabs.

People need to pull their heads out of their asses. Majority of people MONTHS ago decided whether they were getting the jab or not. Do you really think people are gonna have a come to Jesus moment now while majority of states have already returned to “normal” because the White House is holding a jab summit?

How can you account for the corporate media headlines saying the people are now responsible for their own care concerning Covid in the last month? They know it’s over.

Some of you are black pilled beyond belief. The White House failed miserably last year at their jab campaign. They are holding this summit to pander to whatever base they have left for the midterms and big pharma money for political candidates that they endorse.

It won’t work.

Mike

Het sportprogramma ‘Sunday Footy Show’ ziet vele hartproblemen bij sporters ontstaan. Zij durven wél de link te leggen met de Corona vaccinaties.

Wat zeggen ze hier letterlijk:

“Hartproblemen en gezichtverlamming zijn extreem hoog sinds de Corona Boosters, er moet iets meer aan de hand zijn hier”.

“We zijn geen antivaxxers, we zijn zelf geboosterd, maar dit moet onderzocht worden”.

Hoelang denk jij dat het nog duurt voordat het niet meer te ontkennen is deze massale bijwerkingen? 🤔

Mike

Oh good god, let's cover up the fact that mRNA COVID vaccines are causing heart problems by telling the people that we'll use mRNA to cure heart attacks.

mRNA causes the heart attacks, so more mRNA will cure them!

Friggin 🤡 world we're living it.

[ Album ]
Anthony Fauci is the second coming of Joseph Mengele. I said back in 2020 that this dude is probably the most prolific serial killer in history. I was not, at all, joking with that statement.

The blood of millions of lives over the decades lies on his hands. His track record would make Genghis Khan green with envy.

In so far as his touting of a “100% effective vaccine”; 👇🏻👇🏻👇🏻

New VAERS numbers have been published.

🚨818,042 Adverse Events
🚨127,641 Doctor Visits
🚨83,412 Hospitalizations
🚨92,017 Urgent Care
🚨26,199 Disabled
🚨10,179 Bell's Palsy
🚨10,304 Myocarditis
🚨8,408 Heart Attacks
🚨2,631 Miscarriages
🚨17,128 Deaths

Meanwhile, the fully vaccinated continue to dominate infection, hospitalization, and mortality rates. Those death figures are steadily climbing by every passing hour!

Nuremberg 2.0 awaits, SS Officer Fauci.

Tick. Tock!

SHARE‼️
Join: 👉 @KayleighKennedy_Q

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum