COVID vaccinatie bijwerkingen

Niels Vanaken heeft de hoop nog niet opgegeven dat het rechtssysteem in Nederland gaat opkomen voor de rechten van onze kinderen. De vraag is wie verantwoordelijk is voor eventuele toekomstige vaccinatieschade bij kinderen. De overheid heeft ingestemd met de voorwaarde dat de farmaceutische leveranciers van de experimentele middelen niet verantwoordelijk zijn voor de gevolgen. Wie dan wel?—

Ook in Nederland gevallen van mysterieuze hepatitis opgedoken bij kinderen​

Er zijn nog meer gevallen van een onbekende variant van hepatitis vastgesteld bij jonge kinderen, onder wie ook Nederlandse patiënten. Dat meldt het Europees Centrum voor Ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) vanmiddag. Vorige week opende de Wereldgezondheidsorganisatie WHO al een onderzoek naar gevallen van ernstige hepatitis bij kinderen in het Verenigd Koninkrijk.

ik heb wel een idee! jullie? https://www.ed.nl/wetenschap/ook-in..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Ook in Nederland gevallen van mysterieuze hepatitis opgedoken bij kinderen​

Er zijn nog meer gevallen van een onbekende variant van hepatitis vastgesteld bij jonge kinderen, onder wie ook Nederlandse patiënten. Dat meldt het Europees Centrum voor Ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) vanmiddag. Vorige week opende de Wereldgezondheidsorganisatie WHO al een onderzoek naar gevallen van ernstige hepatitis bij kinderen in het Verenigd Koninkrijk.

ik heb wel een idee! jullie? https://www.ed.nl/wetenschap/ook-in..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Nee, ik heb geen idee. Ik ben geen dokter.

Nee, ik heb geen idee. Ik ben geen dokter.
Nu.nl zegt dat de prikken het niet kunnen zijn want deze kinderen waren niet geprikt.

“Het coronavirus zelf zou mogelijk wel een rol kunnen spelen, net als blootstelling aan nog niet geïdentificeerde gifstoffen, aldus het gezaghebbende blad.”

Valt het jullie op dat bij alle gevallen van acute hepatitis bij kinderen direct vermeldt staat dat ze ongevaccineerd zijn?

76 in de uk
4 in nl
Hele boel in US.

De media zal toch niet liegen??

Valt het jullie op dat bij alle gevallen van acute hepatitis bij kinderen direct vermeldt staat dat ze ongevaccineerd zijn?

76 in de uk
4 in nl
Hele boel in US.

De media zal toch niet liegen??

In Nederland hebben we vrije, onafhankelijke, eerlijke media. Waarom zouden ze liegen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan