edwin
Well-known member
Paar dagen terug vertelde ik hier dat de zwager van mijn man erg ziek was(3x geprikt). Hij is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Ziekenhuis gaf de volgende diagnose: griep
Hoe weten ze zo zeker dat het geen Corona is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Paar dagen terug vertelde ik hier dat de zwager van mijn man erg ziek was(3x geprikt). Hij is vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Ziekenhuis gaf de volgende diagnose: griep
Omdat de C-test negatief wasHoe weten ze zo zeker dat het geen Corona is?
Omdat de C-test negatief was
Ja hij is 3 keer geprikt, logisch toch dat je dan geen corona krijgt...Ok. Ja dan is het het geen Corona. Gelukkig maar.
Ook in Nederland gevallen van mysterieuze hepatitis opgedoken bij kinderen
Er zijn nog meer gevallen van een onbekende variant van hepatitis vastgesteld bij jonge kinderen, onder wie ook Nederlandse patiënten. Dat meldt het Europees Centrum voor Ziektepreventie en -bestrijding (ECDC) vanmiddag. Vorige week opende de Wereldgezondheidsorganisatie WHO al een onderzoek naar gevallen van ernstige hepatitis bij kinderen in het Verenigd Koninkrijk.
ik heb wel een idee! jullie? https://www.ed.nl/wetenschap/ook-in..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
Nu.nl zegt dat de prikken het niet kunnen zijn want deze kinderen waren niet geprikt.Nee, ik heb geen idee. Ik ben geen dokter.
Maike (38) en Marvin (42) werden het slachtoffer van hoogbejaarde automobilisten die eigenlijk niet op de weg hadden mogen rijden. Hun nabestaanden willen dat ouderen voortaan strenger gekeurd worden. "Die man was stram, stokdoof en vertoonde warrig gedrag. Ik kon niet geloven dat zo iemand nog een rijbewijs had."
mooi om een artikel over te schrijven
artikel is reeds klaar voor morgenmooi om een artikel over te schrijven
Valt het jullie op dat bij alle gevallen van acute hepatitis bij kinderen direct vermeldt staat dat ze ongevaccineerd zijn?
76 in de uk
4 in nl
Hele boel in US.
De media zal toch niet liegen??