COVID vaccinatie bijwerkingen

Gerenommeerde bladen gaan schrijven over ongestelde vrouwen...

Hoewel ik nergens meer van sta te kijken dring ik wel aan op voorzichtigheid. Ook ik tuin er nog wel eens in. Dave (X22) waarschuwt in zijn report van vannacht voor disinfo, we moeten hier uiterst behoedzaam op zijn!

Mike
Nee nou daarom ook de slag om de arm. Het is af en toe behoorlijk zoeken naar wat is echt en wat niet

Play stupid games, win stupid prizes. Nu is ze niet meer zo'n grote meid op Insta en is ze een neurologisch wrak. Maar geen corona!

Mike

Limburg, 19j, vr, Moderna, 1ste prik een week ziek, 2de prik en ziek, dag en nacht hartritmestoornissen(200/min), druk op de borst, vermoeidheid, lage bloeddruk,… Werd door arts naar huis gestuurd ‘dat gaat vanzelf over’.

Limburg, 50j., vr, 1ste prik, na 20min in coma, diezelfde avond overleden in UZLeuven: hersentrombose(s).

Limburg, 40j, vr, doof

Limburg, 65j, man, Pfizer, trombose, overleden.

Limburg, 50j, vr, J&J, 2 weken linkerarm lam + zeer pijnlijk kaakgewricht, nu nog steeds met vlagen. Arts zegt ‘dat gaat wel over’.

Limburg, 55j, m, Moderna, hartritmestoornissen na 2de vaccin. Arts zegt ‘gaat vanzelf over’.

Enz enz.

Miss lezen jullie ook op avv vaccinatie schade op telegram, maar het worden laatste weken steeds meer berichten..

Limburg, 19j, vr, Moderna, 1ste prik een week ziek, 2de prik en ziek, dag en nacht hartritmestoornissen(200/min), druk op de borst, vermoeidheid, lage bloeddruk,… Werd door arts naar huis gestuurd ‘dat gaat vanzelf over’.

Limburg, 50j., vr, 1ste prik, na 20min in coma, diezelfde avond overleden in UZLeuven: hersentrombose(s).

Limburg, 40j, vr, doof

Limburg, 65j, man, Pfizer, trombose, overleden.

Limburg, 50j, vr, J&J, 2 weken linkerarm lam + zeer pijnlijk kaakgewricht, nu nog steeds met vlagen. Arts zegt ‘dat gaat wel over’.

Limburg, 55j, m, Moderna, hartritmestoornissen na 2de vaccin. Arts zegt ‘gaat vanzelf over’.

Enz enz.
Maar gelukkig geen killervirus. Iedereen die dat krijgt sterft namelijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan