COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik ben weer een raar geval tegengekomen in de naaste omgeving.

Man, rond 50, werd paar dagen na 2e spuit heel erg moe, dokter geweest bloedonderzoek etc etc etc. Heel de medische molen in.

Heeft iets, maar weten niet wat. Binnenkort uitslag bloedonderzoek maar in het ziekenhuis wisten ze al wel te vertellen dat het niet door het vaxin kwam :)
Inmiddels dus wel al week of 5 niet aan het werk, want ziektewet.

Kom er maar in Mike :-)

Het lijkt op het hele Monarch Project verhaal. Zodra ik begin tegen iemand te zeggen of ze gedacht hebben aan de prik, staat er al een dikke ontkenning als antwoord. Het lijkt wel alsof de 'kill switch' direct omgaat, en waarschijnlijk is dat ook zo.

Geen redden meer aan. Wat maakt het ook nog uit of het door de prik komt? Of beter: wat maakt het nog uit wat de dokter hierover beaamt dan wel ontkdent. Die zit er al in en de reguliere zorg doet er niets aan.

Wederom een keihard voorbeeld van hoe verantwoordelijk we zelf zijn voor onze gezondheid. Die ander wil die verantwoording niet en pakt die verantwoording ook niet.
Ik ben weer een raar geval tegengekomen in de naaste omgeving.

Man, rond 50, werd paar dagen na 2e spuit heel erg moe, dokter geweest bloedonderzoek etc etc etc. Heel de medische molen in.

Heeft iets, maar weten niet wat. Binnenkort uitslag bloedonderzoek maar in het ziekenhuis wisten ze al wel te vertellen dat het niet door het vaxin kwam :)
Inmiddels dus wel al week of 5 niet aan het werk, want ziektewet.

Kom er maar in Mike :)

Hoffe heeft de ‘D-dimer’ test uitgevoerd op zijn patiënten binnen vier tot zeven dagen nadat ze een COVID-19 vaccin hebben gekregen en ontdekte dat 62% aantoonbare stolling heeft.8 Hoewel hij nog steeds probeert meer informatie te verzamelen, zei hij:9

“Het betekent dat deze bloedklonters niet zeldzaam zijn. De meerderheid van de mensen krijgt bloedstolsels en ze hebben er geen idee van dat ze ze hebben. Het meest verontrustende hieraan is dat sommige delen van je lichaam, zoals je hart en je hersenen en je ruggenmerg en je longen, niet kunnen regenereren. Als die weefsels beschadigd raken door verstopte vaten, zijn ze blijvend beschadigd.”

Net vernomen, man van 41 overleden die ik wel kende van gezicht bij ons uit Brabant, als er geen reden / aanwijzing bij staat waarom hij is overleden denk ik er wel het mijne van "V".

Net vernomen, man van 41 overleden die ik wel kende van gezicht bij ons uit Brabant, als er geen reden / aanwijzing bij staat waarom hij is overleden denk ik er wel het mijne van "V".
Hier net zo, ik kijk, vanwege werk redelijk veel op linkdin en zie daar heel veel overledenen voorbij komen. (meer als anders iig) Ik denk dan altijd........................... gelukkig geen cojona:-)

Krijg net een smsje van mijn zus dat haar schoonmoeder morgen terugkomt met een spoedvlucht van vakantie. Net voor haar vakantie het vaxx gehad en sindsdien helse spierpijnen( ze was al reuma en diabetes type 1 patiënt) ze kan nu alleen nog in een rolstoel omdat ze niet meer kan lopen.ook is er een rare dikke bobbel in haar nek opgekomen zomaar uit het niets waaruit vies spul komt en dat is nu een grote wond.Haar schoonmoeder zegt dit komt allemaal door het vaccin! Ze is woest, tja maar geen cojona.

Krijg net een smsje van mijn zus dat haar schoonmoeder morgen terugkomt met een spoedvlucht van vakantie. Net voor haar vakantie het vaxx gehad en sindsdien helse spierpijnen( ze was al reuma en diabetes type 1 patiënt) ze kan nu alleen nog in een rolstoel omdat ze niet meer kan lopen.ook is er een rare dikke bobbel in haar nek opgekomen zomaar uit het niets waaruit vies spul komt en dat is nu een grote wond.Haar schoonmoeder zegt dit komt allemaal door het vaccin! Ze is woest, tja maar geen cojona.

Gelukkig kon ze wel met vakantie dankzij de prik.

´Het aantal gevallen van bijwerkingen na de coronaprik dat is gemeld bij EudraVigilance, de Europese database van rapporten over vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen, is absoluut schokkend.
Dat zei schrijver Patrick Wood in Bannons War Room.
Zo waren er in de EU tot zes weken geleden ongeveer 19.000 sterfgevallen na vaccinatie geregistreerd. Daarnaast waren er 1,8 miljoen gevallen van letsel gemeld.
“Dit zijn ernstige letsels,” zei Wood. “Dit is iets anders dan pijn in je arm of een rode plek op je arm.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan