COVID vaccinatie bijwerkingen

Dat met die spuiten begint op een enorm groot Milgram experiment te lijken :-(

Er staan hele clubs in de rij om hun onbekende naasten wat dodelijks aan te doen....

Plus ouders die hun kinderen al volledig gevaccineerd hebben. Het is OORLOG en er gaan heel veel onschuldige slachtoffers vallen. Niet alleen door de spuiten, maar ook door de zelfmoorden die zullen volgen op de aanstaande onthullingen...

Mike

En over bijwerkingen gesproken

Dit was op de duitse teletekst, let op het zinnetje Durch die Impfung wird die Abwehr gegen andere Viren gebremst

Velen zullen vallen door een simpele verkoudheid als dat zo doorgaat

"maar hij meldt niets"

Precies dat. Ze melden niet. In mijn eigen omgeving ervaren wat betreft bijwerkingen van "het virus" en "de prik" . Foutieve positieve testen, die melden ze wel als een malloot. Ik moet ze er elke keer er weer op wijzen dat een naaste van mij nu al zo vaak positief is getest en cojona heeft gehad. Ze weten het dan niet meer. Ik hoort de bunkermuur sluiten als ik ze [=medisch personeel] aan de telefoon heb en ik hoor de opluchting zodra ze aandoeningen toe kunnen schuiven aan iets anders dan aan de prik.
De cijfers kloppen gewoonweg al niet omdat de soort en aantal meldingen niet kloppen. "Ze" hoeven niet eens moeite te doen om ermee te knoeien. De hele medische stand knoeit zich al een versuffing.

Hoewel ik nergens meer van sta te kijken dring ik wel aan op voorzichtigheid. Ook ik tuin er nog wel eens in. Dave (X22) waarschuwt in zijn report van vannacht voor disinfo, we moeten hier uiterst behoedzaam op zijn!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan