COVID vaccinatie bijwerkingen

Zo zie je maar weer: artsen zijn mensen die met goede intenties hele foute dingen doen.

We're in a war. Zo is het maan net. Kan iemand achterhalen wie hier spreekt? Ik wil de hele toespraak horen!

Mike

"Rare"?

Mooi om te zien dat er blijkbaar toch journalisten zijn die iets naar buiten brengen, terwijl ze hun satanistische chefjes zoet houden met dat soort bewoordingen. Die chefjes zijn niet zo slim en doorzien dit niet. Ga vooral zo door zeg ik dan tegen ze.

belangrijk hier een verslag van te krijgen, die info zoeken we
Ik sprak mijn pa vandaag weer even, ik vroeg hoe gaat het met die man? Hij zei dat ie nu op 6 tabletten zit(geen idee hoeveel mg) hij zegt dat ie zich niet veel beter voelt, de erge ‘cojona’ klachten zijn wel weg maar hij heeft erg last van een soort onderhuidse jeuk zegt ie. Heel vreemd. Hij kan het niet goed uitleggen maar zit van binnen. Hij voelt zich daardoor algeheel niet lekker in zijn vel.
Zelf denk ik dat ie voorlopig nog even door moeten gaan ermee, gevaxxed vergt meer IVM bommen

Rare week , mijn moeders nichtje (68 jaar ) met wie mijn moeder wekelijks afspreekt , heeft zich tijdje geleden onder druk laten vaccineren , ik noem het dommigheid ! Ze werkt in een kringloop en was de enige nog zonder prik en tja als je een deug burger wilt zijn sluit je aan in de rij en laat je je ook aan de naald rijgen , ze is ziek geworden , barstende koppijn , moe , overal pijn ,de huisarts kwam bij haar thuis en stelde voorhoofdholte vast dus antibiotica kuur en nu prednison ,ze heeft spijt van de prik nu , haar beide dochters zeiden NIET doen ze zijn bewust en ook ik heb haar vorig jaar gezond verstand en folders meegegeven , het kwam duidelijk niet binnen …

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan