Maar gelukkig geen corona!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze zei verder dat er jaarlijks zo’n 48 gevallen van leukemie worden gemeld bij het VAERS, dat bijwerkingen van vaccins in de Verenigde Staten bijhoudt. “Dat zijn er nu al 229.”
In de afgelopen 31 jaar zijn er 317 gevallen van myocarditis gemeld bij het VAERS. “Dit jaar: 1113.”
Maar gelukkig geen corona!Ex-legerarts doet boekje open: 'Er zijn meer soldaten gestorven door de prik dan covid'
“Het vaccinatieprogramma heeft meer jonge militairen gedood dan corona,” zei ex-legerarts Lee Merritt.www.ninefornews.nl
Op basis van ervaringen in mijn omgeving had ik al het vermoeden dat bloedverdunners enkele mensen gered heeft van het krijgen van ergere 'bijwerkingen' van de prik. Jouw bericht bevestigt mijn vermoeden weer.ik kreeg net berichtje van mijn zus. Zusje van mijn zwager, haar partner heeft herseninfarct gehad. Hij was al onder behandeling voor jicht, zeer hoge bloeddruk, en nog wat. Hij was op bloedverdunners. Vanwege 1 van zijn aandoeningen van de bloedverdunners afgehaald (bloeddruk) en nu in ziekenhuis in coma en 1 kant verlamd. Ze zag hem heel snel achteruit gaan en in coma glijden. Dus eigenlijk werd hij nog beschermd door de bloedverdunners. Hij is nog niet zo lang met pensioen, heeft de prikken gehad. Hij had voor zijn pensionering een zeer hoge functie bij de politie in midden nederland.
UPDATE: hij is wakker, zat rechtop. kreeg mijn zus vanochtend bericht. Hij weet alleen nog niet wie hij is.ik kreeg net berichtje van mijn zus. Zusje van mijn zwager, haar partner heeft herseninfarct gehad. Hij was al onder behandeling voor jicht, zeer hoge bloeddruk, en nog wat. Hij was op bloedverdunners. Vanwege 1 van zijn aandoeningen van de bloedverdunners afgehaald (bloeddruk) en nu in ziekenhuis in coma en 1 kant verlamd. Ze zag hem heel snel achteruit gaan en in coma glijden. Dus eigenlijk werd hij nog beschermd door de bloedverdunners. Hij is nog niet zo lang met pensioen, heeft de prikken gehad. Hij had voor zijn pensionering een zeer hoge functie bij de politie in midden nederland.
Maar geen corona.Belgisch topwielrenner : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210831_97713678