K
Kattekop
Guest
Of welMaar geen covid.
Want dat kunnen we niet aantonen
Dus ook niet ontkennen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of welMaar geen covid.
Welke krant en datum?
Greg van Avermaet beleeft geen goede koerszomer. De Belg kon geen potten breken in de Tour de France en ook in de Benelux Tour is de vorm niet goed. Volgens de renner van AG2R Citroƫn komt het door zijn coronavaccin, Pfizer, dat hij in juni toegediend kreeg.Welke krant en datum?
Wellicht handig om dit ook in beeld te brengen. Als bewijsvoering zelfs noodzakelijk.
Dank je Johnny!Greg van Avermaet beleeft geen goede koerszomer. De Belg kon geen potten breken in de Tour de France en ook in de Benelux Tour is de vorm niet goed. Volgens de renner van AG2R Citroƫn komt het door zijn coronavaccin, Pfizer, dat hij in juni toegediend kreeg.
Van Avermaet wijst naar vaccin als oorzaak vormdip: 'Op deze manier heeft WK geen zin'
Greg van Avermaet beleeft geen goede koerszomer. De Belg konwww.indeleiderstrui.nl
Het krantenartikel van mijn post een stukje hierboven ben ik nog aan het achterhalen maar de boodschap opzich is wel duidelijk en daar ging het me om.