Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij valt dat wel mee. Mijn nichtje werkt tussen dementerenden en collega's die allemaal geprikt zijn. Ze is 35 jaar en heeft nergens last vanIk ben lid van een zanggroep van 20 m/v en oefenen in een geventileerde ruimte. Ben de enige niet ingeënte.
Hoe zit het met shedding van de synthetische spike eiwitten die zij uitblazen?
Is dat erg schadelijk voor mij?
Ik slik 4 IVM /dag bij 70kg.
Wat ik eerder al opmerkte bij LinkedIn.De plotstelinge dood valt mij nogal op in overlijdens berichten in de krant. Ik kreeg gister ook een email dat er een docent op het VO van mijn zoon is overleden ook ‘plotseling’. Jaja allemaal gevaccineerd zeker?
Is denk ik moeilijk te zeggen op dit moment. Zal moeten blijken en verschillen per persoon.Als je gevaccineerd bent hoelang moet je dan Iverm. slikken om bijwerkingen tegen te houden? is 1 potje dan genoeg?
Complotdenker!De plotstelinge dood valt mij nogal op in overlijdens berichten in de krant. Ik kreeg gister ook een email dat er een docent op het VO van mijn zoon is overleden ook ‘plotseling’. Jaja allemaal gevaccineerd zeker?
Karma is a bitch
Het is hem (Po)wel gegund!Karma is a bitch