Ineens geen pils meer?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kijk tegenwoordig regelmatig op FB het account van mijn vrouw. iemand deelt wel eens wat van mij en ff kijken of iedereen nog leeft. Vanmorgen een melding dat ze nog gezellig een pilsje hadden zitten drinken afgelopen zondag en nu is het er 'ineens' niet meer. Met 'ineens' kan je een redelijk vermoeden hebben.
De cijfers van Laren moet je met een factor 10 vermenigvuldigen om de feitelijke cijfers te krijgen.
Eens, zij lopen het meeste risico het leven zit vol met risico's en dat houdt het spannend dus mag ik ajb zelf bepalen welke risico's ik neem in mijn leven?! Soms maak je goede keuzes en soms niet! Zo is het leven.Bekijk bijlage 4950
Stelling | Nieuwe coronaregels moeten alleen voor ongevaccineerden gelden
Het kabinet moet weer ingrijpen ‘om te voorkomen dat de zorg overbelast raakt door corona’, zegt demissionair minister Hugo de Jonge. De frustratie in de zorg is volgens hem heel erg groot dat vooral niet-gevaccineerde mensen in de ziekenhuizen liggen.www.destentor.nl
Ik denk persoonlijk dat de factor bij 100 ipv 10 in de buurt komt.De cijfers van Laren moet je met een factor 10 vermenigvuldigen om de feitelijke cijfers te krijgen.
MGGC.
Mike