Ik word er niet treurig van. We moeten van dat lafheidsgen af. Hoe mooi is het als de lafbekken hier zelf voor kiezen?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alberta doctors group claims vaccinations cause short-term spike in COVID cases, deaths
"We discussed the graphs and determined they were showing an initial spike in COVID cases within the first two to three weeks of receiving the first dose of the (COVID-19) vaccination, " said Dr. Christine Reich.westernstandardonline.com
Dat is ook zo,en de geprikte zien het niet. Zij kunnen door de prik gewoon niet meer helder denken , wat je ook zegtlijkt wel of ze dus gewoon troep in mensen willen spuiten. Genetische manipulatie dus.
Ja. Het doel van de vaccinatie is dus, mensen ziek maken, verzwakken en depopulatie zoals ik het begrijp. En genetische manipulatie.Het lijkt niet alleen zo, het is ook zo.
Mike
dat merk ik dus ook. Ik las net dat artikel van Niburu over de fases van de New World Order. Dan denk ik van: moet ik mensen nu proberen te overtuigen (die het vaccin hebben gehad); en dan denk ik, nee dat heeft totaal geen zin. Ze zien het gewoon nietDat is ook zo,en de geprikte zien het niet. Zij kunnen door de prik gewoon niet meer helder denken , wat je ook zegt
En dan rijst de vraag: in welk tijdsbestekJa.
Mike