Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
..of een plek voor vluchtelingen.Wat overblijft kan in de container en daarna kan het huis worden verkocht.... op een markt met veel meer aanbod dan vraag.
Mike Adams had een leuke t
Totaal de verkeerde instelling en ideeën van wat gaat gebeuren, waarom al die zooi ergens opslaan je hebt er niets aan.Misschien een idee om vast te investeren in accu slijptollen (om de bandkasten te kunnen openen), breekijzers, zaklampen en andere spullen om een huis waar waarschijnlijk geen stroom is (legaal) te kunnen plunderen. Ook een idee van welke apparatuur waardevol is en welke niet kan bijzonder nuttig zijn. Waarschijnlijk krijg je dan een dag de tijd van de bank om de meest belangrijke zaken te verwijderen. Beetje trainen in de sportschool om vast in conditie te komen kan ook geen kwaad. Dat wordt flink sjouwen.
Wanneer je gaat plunderen zijn er maar een paar dingen nuttig...Totaal de verkeerde instelling en ideeën van wat gaat gebeuren, waarom al die zooi ergens opslaan je hebt er niets aan.
Jezelf rijk rekenen is zinloos ook banken zullen het niet overleven en de rommel van eventuele overledenen is geen brood waard ook na een paar jaar niet
Gelukkig bwahahahahahaHet is gefactcheckt dus....
Factcheck: nee, geen bewijs dat ex-Pfizermedewerker deze uitspraak deed over 'dodelijke' coronavaccins
Volgens een afbeelding die op Facebook en Twitter rondgaat, zou ex-Pfizerwerknemer Mike Yeadon hebben gezegd dat wie een covid-vaccin heeft gehad, binnen de twee of drie jaar zal sterven. Er bestaat echter geen enkel bewijs dat Yeadon zoiets ooit heeft gezegd.www.knack.be
Logisch RIVM en snuifje met (lelijke) schoenen gaan nooit melden dat er gequackcineerden in het ziekenhuis komen...
Een wijnkelder, gas barbeque, generator ook waardevol. Sommige spullen die nu waardevol zijn zoals designer troep zal idd waardeloos zijn.Wanneer je gaat plunderen zijn er maar een paar dingen nuttig...
Eten
Wapens
Goud
Zilver
De rest is onzin die ruimte inneemt
Artikel van Maurice sluit hier mooi op aan.Logisch RIVM en snuifje met (lelijke) schoenen gaan nooit melden dat er gequackcineerden in het ziekenhuis komen...
De doelen in de afgelopen twee maanden waren:De data zijn door VWS en RIVM altijd gebruikt als middel voor het doel dat men wilde bereiken en niet als informatie op basis waarvan zowel bestuurders als burgers hun oordeel zouden kunnen vormen.
- De vaccinatiegraad verder te verhogen.
- De Coronapas in te voeren en het belang ervan te onderstrepen.
Lijkt me niet verstandig om mijn wijnkelder bbq en generator te roven..... Vermoedelijk moet je dan kogel koppen minimaal 1 grote kans op meerEen wijnkelder, gas barbeque, generator ook waardevol. Sommige spullen die nu waardevol zijn zoals designer troep zal idd waardeloos zijn.
Ik heb ook een bordje boven de deur met abandon all hope, ye who enters hereLijkt me niet verstandig om mijn wijnkelder bbq en generator te roven..... Vermoedelijk moet je dan kogel koppen minimaal 1 grote kans op meer