Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De eerste goeie reden voor een vaccinatie
Heb je ook een Franse vertaling voor de lokale bevolking Sailor? Of wil je het hele dorp voor jezelf? Laat maar weten als er ruimte is daar ;-)Een stuk of 20 rond het terrein
Bekijk bijlage 5040
De lokale bevolking in het dorp is niet het probleem, die komen eten brengen en ook halen, incl kachel hout.Heb je ook een Franse vertaling voor de lokale bevolking Sailor? Of wil je het hele dorp voor jezelf? Laat maar weten als er ruimte is daar ;-)
Ik denk dat het dan te laat is helaas in mijn eerderen post gaf ik dit al aan:En dan rijst de vraag: in welk tijdsbestek
Ziek door de prik?
Veel mensen slaan ook als een gek aan het testen bij het minste of geringste verkoudssignaal ''voor de zekerheid'' en ondertussen kun je dan niet werken: want ja: ''stel het is corona ?'' En daarnaast: de pcr-test kent veel valspositiviteit. Dus alleen al zo krijg je een samenleving wel platgelegd.Misscchien false flag vanwege het lawaaiprotest.
Ziek door de prik?
Daar heb je gelijk in.Veel mensen slaan ook als een gek aan het testen bij het minste of geringste verkoudssignaal ''voor de zekerheid'' en ondertussen kun je dan niet werken: want ja: ''stel het is corona ?'' En daarnaast: de pcr-test kent veel valspositiviteit. Dus alleen al zo krijg je een samenleving wel platgelegd.
Beloopbaar vanaf de stationsDit komt wellicht ook wel handig uit op dinsdag, was er dan geen protest bij de Peppie en Kokkie show