COVID vaccinatie bijwerkingen

Heb je ook een Franse vertaling voor de lokale bevolking Sailor? Of wil je het hele dorp voor jezelf? Laat maar weten als er ruimte is daar ;-)
De lokale bevolking in het dorp is niet het probleem, die komen eten brengen en ook halen, incl kachel hout.
Het dorp voor mezelf nee nu al te veel werk 🤣🤣🤣 maar er hangen ook Franse bordjes maar die komen niet om fruit wild ofzo te stelen, camping volk van een paar dorpen verderop wel.

En dan rijst de vraag: in welk tijdsbestek
Ik denk dat het dan te laat is helaas :( in mijn eerderen post gaf ik dit al aan:

Zou het een depopulatie middel zijn die op korte termijn uitkomt? komende winter als covid 22 wordt losgelaten op de geïnjecteerde spike eiwitten ? of een op lange termijn DNA wijziging.... op lange termijn een DNA wijziging met niet al te veel bijwerkingen zou slimmer zijn van de Elite....

Ik worstel nog steeds met deze vraag:
Wat is interessanter voor de gevestigde orde, depopulatie of het wijzigen van het menselijke DNA.
The devil worshipers likes both true.

Klinkt hard maar voor ons en de schepper zou het veel beter zijn als de mensen bij bosjes dood neervallen door de vaccinaties.
Als het op deze manier langzaam door suddert en er zo nu en dan een trombose geval is + een DNA wijziging waardoor wij een soort van bestuurbare robots worden, zal er ook niet zo snel een revolutie zijn, te weinig power!
Game over voor ons....

Zo langzamerhand wordt duidelijk dat we geen functionele samenleving meer kunnen hebben door aanhoudende gezondheidsklachten en zelfs overlijdens door de 'vaccins'. Bereid je voor op een mass die-off deze winter!

Mike

Misscchien false flag vanwege het lawaaiprotest.
Veel mensen slaan ook als een gek aan het testen bij het minste of geringste verkoudssignaal ''voor de zekerheid'' en ondertussen kun je dan niet werken: want ja: ''stel het is corona ?'' En daarnaast: de pcr-test kent veel valspositiviteit. Dus alleen al zo krijg je een samenleving wel platgelegd.

Veel mensen slaan ook als een gek aan het testen bij het minste of geringste verkoudssignaal ''voor de zekerheid'' en ondertussen kun je dan niet werken: want ja: ''stel het is corona ?'' En daarnaast: de pcr-test kent veel valspositiviteit. Dus alleen al zo krijg je een samenleving wel platgelegd.
Daar heb je gelijk in.

Zaterdagavond was het nog feest op sportpark De Vinken in Bunschoten, waar het eerste elftal van VV Eemdijk met 1-0 van Berkum had weten te winnen. Van die jubelstemming is inmiddels niets meer over. In het dorp zijn twee jonge mannen overleden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan