Toermalijn
Well-known member
Ab Gietelink over forse oversterfte in Nederland in 2021
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ab Gietelink over forse oversterfte in Nederland in 2021
![]()
ONTWERPRESOLUTIE over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: | B9-0475/2021 | Europees parlement
ONTWERPRESOLUTIE ingediend overeenkomstig artikel 143 van het Reglement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: - Comirnaty (Pfizer, BioNTech) - COVID-19-vaccin Janssen - Spikevax (Moderna) - Vaxzevria (AstraZeneca)...www.europarl.europa.eu
Dat zijn ze ook Sailor!! Behalve voor die paar miljoen waar ze niet veilig voor zijnIk dacht dat de vaccins veilig waren....
![]()
ONTWERPRESOLUTIE over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: | B9-0475/2021 | Europees parlement
ONTWERPRESOLUTIE ingediend overeenkomstig artikel 143 van het Reglement over de oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19: - Comirnaty (Pfizer, BioNTech) - COVID-19-vaccin Janssen - Spikevax (Moderna) - Vaxzevria (AstraZeneca)...www.europarl.europa.eu
Ik ga alvast een claim indienen, Roos is ook een vax bijwerkingWel ideaal overigens dit bericht. Zodra mensen mij nu vragen wanneer ik me laat prikken kan ik iig zeggen dat ik nog even wacht tot de EU de schadeloosstelling geregeld heeft![]()
Dat ligt eraan wat Roos nog meer doet, zal een kosten baten analyse uit geknutseld moeten wordenIk ga alvast een claim indienen, Roos is ook een vax bijwerkinghoe hoog zou de vergoeding zijn?
![]()
Een kosten vaten analyse... Het is een vrouw welke baten, mn jeep met 1 op 4 rijd goedkoper,Dat ligt eraan wat Roos nog meer doet, zal een kosten baten analyse uit geknutseld moeten worden
Wat is waar?Ik kijk juist naar de TV om te zien wat voor onzin ze weer uitkramen.
Eigenlijk werd gisteren de waarheid vertelt i.p.v. leugens.
Zullen de schapen dat ook doorhebben?