Covid vaccins

Wie had dat nou gedacht? Het isBekijk bijlage 807 net als jaarlijks de griepprik halen 🤦‍♀️
Als je natuurlijk een handeltje hebt, en sales is het belang. En je verdient zeg 2 eurootjes per ding dat je verpatst. Dan is 12 miljard dingetjes verkopen natuurlijk wel handel. Katching!!!

Als het niet is om de bevolking te verminderen, dan is het gewoon voor de poen.

Welk bedrijf laat nu 24 miljard liggen :)

Dit gebeurt aan de lopende band. Ik ken iemand die op een vaccinatiestraat werkt als beveiliger. Hij ziet voortdurend ambulances af en aan rijden. Er zijn berichten van mensen die onwel worden achter het stuur na vaccinatie (levensgevaarlijk!), ook mensen die 'tintelingen' ervaren. Laatst werden er ruim 20 mensen onwel die allemaal tegelijk in de zaal waar geent werd moesten worden gelegd!

Mike

Ik zou ook heel voorzichtig zijn met dit soort berichten.

Mike

Ja, ik denk het ook. Anderzijds, er zijn toch wel meerdere doctoren die voorspellen dat de spuit desastreuze gevolgen zal hebben in het najaar? Wat dat dat betreft, over een paar maanden is het alweer herfst en zouden dan de gevolgen duidelijk zichtbaar moeten zijn incl. velen doden. Of zouden deze effecten pas op langere termijn zichtbaar zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat niemand het antwoord heeft, aangezien het om een experimenteel vaccin gaat...

Arie

Ja, ik denk het ook. Anderzijds, er zijn toch wel meerdere doctoren die voorspellen dat de spuit desastreuze gevolgen zal hebben in het najaar? Wat dat dat betreft, over een paar maanden is het alweer herfst en zouden dan de gevolgen duidelijk zichtbaar moeten zijn incl. velen doden. Of zouden deze effecten pas op langere termijn zichtbaar zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat niemand het antwoord heeft, aangezien het om een experimenteel vaccin gaat...

Arie

Het is "experimenteel" omdat zo'n soort "vaccin" nog nooit is gebruikt bij mensen.
Maar is het echt experimenteel? Weten de farmaceuten die dit maken echt niet wat het doet? Daar geloof ik niks van.

Het is "experimenteel" omdat zo'n soort "vaccin" nog nooit is gebruikt bij mensen.
Maar is het echt experimenteel? Weten de farmaceuten die dit maken echt niet wat het doet? Daar geloof ik niks van.

Ja dat is ook weer zo. Zou me niks verbazen dat deze creeps al veel verder zijn met experimenteren op mensen dan wij kunnen begrijpen.

Maar ik zou het gewoon een domme move vinden van de deepstate als mensen in het najaar met bosjes gaan vallen. Dom vanuit hun perspectief uiteraard. Dan overspelen ze toch hun hand omdat mensen er dan ECHT niet meer omheen kunnen dat we worden besodemieterd. Toch iets met white hats in control, die hen forceren de agenda versneld door te drukken?

Arie

Laatst bewerkt:
Ja, wellicht dat ook de rol van de boer in de samenleving weer automatisch in ere zal worden hersteld, omdat hele 'supply chains' van nep voedsel (= minstens 90% van het supermarktvoedsel) vast zullen lopen door een tekort aan gezond en normaal functionerend personeel.

Arie

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan