Covid vaccins

Ik sprak een kennis die vroeg mij of mijn ouders al zijn geholpen. Ze bedoelt geprikt maar dit dekt de lading nog beter 😂

Ach, het zijn maar zeldzame complicaties. Niks aan de hand dus. De vaccins zijn nog steeds veilig.

Dit hele “Delta Variant” narratief is verzonnen om doden en gewonden veroorzaakt door de vaccins te verdoezelen, en daarna komt de valse PCR Delta Variant Test, om te zien of je “het” hebt. Snap je het? Het is allemaal oplichterij.

In opdracht van Trump, operation warpspeed is vaccin ontwikkeld in zeer korte tijd. Is dit nu anders als dat ik heel de tijd heb begrepen?
Stond in januari in De Tijd

Interessant artikel. Deze zin viel me op:

Hij zocht 27 jaar naar een middel tegen malaria.

Is hij al die tijd bezig geweest met een vaccin dat daadwerkelijk geneest, een vaccin dat nu nog op de schappen ligt maar talloze slachtoffers van de huidige gentherapie alsnog kan genezen van de schadelijke spike-ewitten in hun systeem?

En wat te denken van deze passage?

Het is een van de weinige dingen die ze goed hebben gedaan, misschien wel het enige. Maar het klopt dat er bij de regering een visie was om defensie, de wetenschappers, de overheid en de industrie samen te brengen, onder leiding van een buitenstaander en zonder enige inmenging van bovenaf. Dat was visionair. Het is nooit eerder gedaan, maar de situatie is ook uitzonderlijk.

Geen inmenging van de gebruikelijke partijen dus. En het leger was hierbij betrokken:

Het vaccin is er zo snel gekomen dat het vragen oproept en tot scepsis leidt: kan dat wel veilig zijn? Maar praat een tijdje met Slaoui en je begint te begrijpen hoe dat kan. Operation Warp Speed werd geleid met militaire discipline. Elke ochtend om 8 uur stipt vergaderde Slaoui met de onderzoeksleiders van de zes geselecteerde vaccins en met Gustave Perna, een viersterrengeneraal met een indrukwekkend militair cv, verantwoordelijk voor de logistiek. ‘‘Battle rhythm’ noemen ze dat in het leger: ‘Wat is er gisteren gebeurd, wat is het plan voor vandaag, is er iets dat speciale aandacht verdient?’ Eerst dacht ik: dit is belachelijk, tijdverlies, waarom doen we dat elke dag? Maar het maakt dat iedereen in die enorme organisatie op scherp staat. Anders ben je afhankelijk van de zwakste schakel. Er glipt niets tussen de mazen. Geen enkel probleempje krijgt de kans om uit te groeien tot iets groters. Er gaat geen moment verloren.’

Over welk vaccin hebben ze het eigenlijk? Het vaccin dat nog uit moet komen? En kijk eens hoe er ontzettend veel tijd is bespaard door creatief om te gaan met de regelgeving:

We zijn ook onmiddellijk naar de honderden producenten gegaan van grondstoffen en materialen die we nodig hebben om vaccins te produceren: elk slangetje, elk spuitje, de silo’s van 2.000 liter zijn door het leger opgeëist voor onze operatie. Alle mogelijke wachttijden zijn geëlimineerd: op het vlak van administratie, door ingenieurs, toen we ze nodig hadden, ondanks de covidmaatregelen in te vliegen uit Japan of Duitsland. Het Amerikaanse ministerie van Defensie kan letterlijk bergen verzetten als het op logistiek aankomt. Dat is toch wat ik het heb zien doen.

Ik heb sterk de indruk dat hij het helemaal niet over de vaccins heeft die momenteel op de markt zijn.

Mike

Ik wou net zeggen en bovendien zoveel medicijnen hebben bijwerkingen en die slikken mensen toch ook. Bij coronavaccins gaan we ineens moeilijk doen:rolleyes:
Ik kan me nog levendig herinneren dat ik viox had wegens reuma, maandag avond paniek op tv bij onderzoek in de VS bij off Licence gebruik voor de ziekte van crohn 500 mensen met hartklachten en hersenbloediingen en doden was per direct uit de handel, naar wat later bleek ongeveer 150000 doden wereld wijd..... Pfizer was de fabrikant, nu lopen de doden hoger op en deze meuk mag gewoon

De ‘deltavariant’ is dus gevaarlijker voor gevaccineerden. Natuurlijk negeren de mainstream media deze informatie en beweren ze juist dat de deltavariant een bedreiging vormt voor ongevaccineerde mensen en dat coronavaccins ertegen beschermen.

De Amerikaanse president Joe Biden gebruikte de deltavariant zelfs om Amerikanen aan te sporen zich te laten vaccineren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan