Covid vaccins

In opdracht van Trump, operation warpspeed is vaccin ontwikkeld in zeer korte tijd. Is dit nu anders als dat ik heel de tijd heb begrepen?
Stond in januari in De Tijd
Deze man doet zelf niet mee aan het experiment 🤔

Wanneer wordt u zelf gevaccineerd?​

Slaoui: ‘Ik zal mijn shot krijgen op het moment dat het vaccin wordt goedgekeurd. Waarschijnlijk dat van Moderna, waar ik bestuurder ben geweest. En ik zal het mogelijk op tv krijgen, samen met mijn familie, om te laten zien dat het veilig is. Het is wat zoeken naar de balans tussen tonen dat het veilig is en niet de indruk wekken dat we eerder toegang krijgen dan de rest.’

Willem Engel had het laatst over de voorkeur van spike-eiwitten om zich te verzamelen in vettig weefsel. Behalve de eierstokken en teelballen noemde hij ook de bijnieren. We hebben al vele decennia een stille epidemie van onvruchtbaarheid en bijnieruitputting. Hoe lang worden we al blootgesteld aan s-eiwitten?

Mike

Een gedachte over de gevaccineerde piloten, politie en militairen.

Vliegtuigen hebben toch een auto-pilot en hele grote ook systemen waarbij men de het vliegtuig kan overnemen op afstand ? Straks zijn er helemaal geen piloten meer nodig.
Drones hebben we nu al voor surveillance. Met de robot hond worden ook al experimenten gedaan bij de politie. Ook daar zijn straks geen mensen meer nodig.
Voor de militairen kijk naar de films terminator zou ik zeggen.

Die gedachte doortrekkend kom ik op een wereld met een aantal ongevaccineerden tegen AI uit. Het lijkt wel een SF film.

We Are At War This Is Not A Drill​

June 27th, 2021
“The real hopeless victims of mental illness are to be found among those who appear to be most normal. Many of them are normal because they are so well adjusted to our mode of existence, because their human voice has been silenced so early in their lives, that they do not even struggle or suffer or develop symptoms as the neurotic does. They are normal not in what may be called the absolute sense of the word; they are normal only in relation to a profoundly abnormal society. Their perfect adjustment to that abnormal society is a measure of their mental sickness. These millions of abnormally normal people, living without fuss in a society to which, if they were fully human beings, they ought not to be adjusted.” - Aldous Huxley

Hebben jullie ook meegekregen over ineens een heel andere verhaal over de gedachte achter de covid vaccins? Deze ‘nieuwe’ versie vh verhaal achter vaccin klink mij erg bizarre in de oren?
In de alternatieve wereld van nieuws wordt nu het verhaal de wereld in geholpen dat de ongevaccineerden waarschijnlijk als eerste het loodje zullen gaan leggen omdat er in de covid vaccins een bescherming zou zitten tegen radio actieve straling. We krijgen te maken met een kernbom, de gevaccineerden overleven het en dan zijn ze in 1x vd wappies af🙃

Hebben jullie ook meegekregen over ineens een heel andere verhaal over de gedachte achter de covid vaccins? Deze ‘nieuwe’ versie vh verhaal achter vaccin klink mij erg bizarre in de oren?
In de alternatieve wereld van nieuws wordt nu het verhaal de wereld in geholpen dat de ongevaccineerden waarschijnlijk als eerste het loodje zullen gaan leggen omdat er in de covid vaccins een bescherming zou zitten tegen radio actieve straling. We krijgen te maken met een kernbom, de gevaccineerden overleven het en dan zijn ze in 1x vd wappies af🙃

Beschermt een aluminium hoedje niet tegen straling?

Dwaalspoor. Het zoveelste. Gelukkig staat Facebook op omvallen. FUCK FACEBOOK!

Mike

Ik heb het verhaal, al voor de komst van de computer, over de 'gevaarlijke' atoombom nooit helemaal geloofd.
In Tsjernobyl gaat het, vooral dieren leven, gewoon door. Nagasaki en Hiroshima, ook daar staat het al lang weer volgebouwd ondanks de 'levensgevaarlijke' straling... Bestond de bom wel dan was die allang ergens gedumpt.
Ik ben niet de enige met sterke twijfels heb ik begrepen: https://heiwaco.tripod.com/bomb.htm

Geloof of geloof niet, het is aan u.

Klopt helemaal. Ik kan me nog herinneren dat Bastiaan dit jaren geleden naar voren bracht, maar ik moest zo nodig met de hooghartigheid voortkomend uit mijn alcoholische brein dwars over hem heen walsen. Hier op dit forum is nog een filmpje geplaatst waarin een nucleaire expert radioactief water dronk tijdens een lezing en er was niets aan de hand. Geen idee of dat filmpje nog te vinden is. Wat wel klopt is dat nucleaire bommen extreem veel explosiekracht hebben en daarmee dus enorme kenetische energie genereren. Dat is vele malen ernstiger dan de straling, die gewoon in de natuur voorkomt.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan