Covid vaccins

Ja tuurlijk is het ook sneu, voor zijn vrouw en kinderen enzo.

Een wijze les dat je leert dat je af en toe pas op de plaats moet maken en opnieuw nadenken ofzo?

Misscihien als vergelijk de fantieke ISIS aanhangerts, die zich willen opblazen. Kut voor iedereen. stom stom stom...
De Isis-aanhangerts die willen zichzelf en soms anderen willens en wetens opblazen toch?

Ook al ben je slecht in statistiek, dit is te simpel

Er zit binnenkort een demo in Urk aan te komen. Ik wil daar naartoe. Ik ben die feestvierders met gele parapluutjes die denken dat ze naar eem festival gaan zat en wil me onder strijdbare christenen begeven, christenen die opdringerige journalisten letterlijk wegschoppen. Ik wil naar een hechte gemeenschap die een oud ambacht uitvoert en het niet meet pikt wat ze van hogerhand wordt opgelegd. Wie kan mij helpen om de datum, locatie en andere details van de demo in Urk in juli te achtethalen?

Mike

Er zijn dus eigenlijk in het kort 2 scenario's
1 grote depopulatie door inspuiten van mRNA shit die bevolking of dood of onvruchtbaar maakt
2 enorme geldzucht van een paar bedrijven die nergens verantwoordelijk voor zijn behalve hun aandeelhouders

2 is dan misschien nog wel het minst erge :-(

Er zit binnenkort een demo in Urk aan te komen. Ik wil daar naartoe. Ik ben die feestvierders met gele parapluutjes die denken dat ze naar eem festival gaan zat en wil me onder strijdbare christenen begeven, christenen die opdringerige journalisten letterlijk wegschoppen. Ik wil naar een hechte gemeenschap die een oud ambacht uitvoert en het niet meet pikt wat ze van hogerhand wordt opgelegd. Wie kan mij helpen om de datum, locatie en andere details van de demo in Urk in juli te achtethalen?

Mike
Urk is niet echt groot dus locatie is Urk de dag.... Niet op zondag verder is het gokken, maar er is vast een Urker op het Forum die het weet

Er zijn dus eigenlijk in het kort 2 scenario's
1 grote depopulatie door inspuiten van mRNA shit die bevolking of dood of onvruchtbaar maakt
2 enorme geldzucht van een paar bedrijven die nergens verantwoordelijk voor zijn behalve hun aandeelhouders

2 is dan misschien nog wel het minst erge :-(
Bluf. Bij de Mexicaanse griep hebben ze ook twee prikken voor elke Nederlander gekocht. Belachelijk toch? Experimentele prikken verplicht stellen. Benieuwd hoe ze dat willen gaan doen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan