Covid vaccins

Satan's plan gaat niet om zelfbehoud. Een parasiet vernietigt uiteindelijk ook zijn eigen gastheer. Het gaat om het verstoren van God's blauwdruk, vooral bij kinderen. Dit gaat niet om geld en macht, dit is een strijd tussen creatie en anti-creatie.

Mike
Zodra ze voldoende afwijking hebben zetten ze iedere gevaccineerde in hun octrooi databank en zijn de vaxinazis eigendom van de Rockefellers gates Rothschilds en ga zomaar door.

Satan's plan gaat niet om zelfbehoud. Een parasiet vernietigt uiteindelijk ook zijn eigen gastheer. Het gaat om het verstoren van God's blauwdruk, vooral bij kinderen. Dit gaat niet om geld en macht, dit is een strijd tussen creatie en anti-creatie.

Mike
Ja het is allemaal ZO erg evil, dat gaat soms boven ons voorstellingsvermogen.

Clowntje Bloemschoen 🤡🤡🤡🤡

Clowntje bloem schoen is kwetsend voor clowns....
Maar zelfs de schapen weigeren te zien dat ze ieder jaar of misschien ieder half jaar mogen spuiten tegen een verzonnen virus waar 99% niets van merkt en 0,15% van besmettingen aan overlijd wel rekening houden met onderliggende kwalen die 0,15 overlijd met positieve test aan diverse andere ziektes

Play stupid games, win stupid prizes🤣
Ja ik vind het toch eigenlijk sneu. Die man geloofde er echt in. Ik vind het tragisch. Hoe de mensheid aan dit soort stupiditeit en andere stupiditeiten ten onder gaat of dreigt te gaan. Ik wist al dat het erg was, maar niet dat het zo erg was.

Ja ik vind het toch eigenlijk sneu. Die man geloofde er echt in. Ik vind het tragisch. Hoe de mensheid aan dit soort stupiditeit en andere stupiditeiten ten onder gaat of dreigt te gaan. Ik wist al dat het erg was, maar niet dat het zo erg was.
Ja tuurlijk is het ook sneu, voor zijn vrouw en kinderen enzo.

Een wijze les dat je leert dat je af en toe pas op de plaats moet maken en opnieuw nadenken ofzo?

Misscihien als vergelijk de fantieke ISIS aanhangerts, die zich willen opblazen. Kut voor iedereen. stom stom stom...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan